Voor Dees, Olaf, Luuk en Thijs*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door dwazie1980, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Dank jullie voor de lieve reacties, doet me goed.

    Ik heb ongelofelijk veel reacties gekregen. Mensen vonden het fijn dat ook benadrukt werd wat de emoties erachter zijn voor mij. Dingen waar ze normaal niet zo bij stil hadden gestaan. Dat is ook een beetje wat ik ermee wilde bereiken.

    Vandaag staan even veel mensen stil bij het verhaal van onze mooie Thijs* en dat verdient hij ook.

    Mama is trots op je ventje en mist je, nog elke dag.
     
  2. liedel 1

    liedel 1 Actief lid

    7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Dees68,
    Ik heb je verhaal in de Vriendin gelezen gister. Het maakte erg veel indruk op me. Je mag erg trots zijn op je beide mannetjes.
    Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte, en ik zie in je onderschrift dat jullie bezig zijn met een derde wondertje. heel veel suc6 daarmee, ik hoop dat het snel 'raak' mag zijn voor jullie.

    Veel liefs,
    Liedel
     
  3. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Luuk en Thijs* alweer bijna twee jaar.
    Wat groot worden jullie al !
    Thijs*, op jouw verjaardag brand ik een kaarsje speciaal voor jou en je broer.
     
  4. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ja het gaat zo snel he. Zaterdag vieren we het al.

    Op de echte verjaardag zijn we vrij. We willen er een bijzondere dag van maken.
     
  5. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Vandaag de verjaardag van Luuk en Thijs* gevierd, nou ja, meer van Luuk eigenlijk. Hun dag is aanstaande dinsdag. Dinsdag branden we een verjaardagskaars bij Thijs* samen met Luuk en staan we even stil bij 2 jaar geleden. Het zal weer zo dubel zijn die dag met vreugde en verdriet. Wat mis ik mijn manneke toch en helemaal op hun verjaardag. 2 jaar geleden lagen ze nu nog heerlijk samen veilig in mama's buik :(
     
  6. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoe vond Luuk zijn verjaardag ?
    Lekker cadeautjes uitgepakt ?

    Ja en natuurlijk is het dubbel !!!!
    Je hebt 2 kleine grote mannen, alleen de andere man zie je niet :(

    Dikke kus, maak er maar een mooie dag van morgen
     
  7. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lieve Luuk en Thijs*

    Van harte gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag !!!!!

    Thijs* ik hoop dat je een hele mooie verjaardag hebt met alle andere vlindertjes & sterretjes die bij jou zijn.
    En dat je ook ziet dat Mama, Papa en Luuk ook je verjaardag vieren. En er nog veel mensen aan jou denken !

    Luuk, dat jij ook een fijne verjaardag hebt samen met je mama en papa. Niet te veel snoepen he vandaag !
    Dikke verjaardags smakkerd..

    Dees en Olaf, gefeliciteerd met jullie zoons, blijdschap en verdriet staat erg dicht bij elkaar. Dat weten jullie maar al te goed. Maar ik hoop dat jullie intens genieten van de verjaardag.

    xx
     
  8. Aura

    Aura Niet meer actief

    Vandaag heb ik de foto gezien van jullie 2 prachtige mannen....
    Gefeliciteerd met hun verjaardag, en vind het heel erg voor jullie dat je het niet fysiek met beide mannen kan vieren.
    Weet niet zo goed hoe ik moet omschrijven wat ik bedoel, maar hoop dat je het begrijpt.
     
  9. beehappy76

    beehappy76 Niet meer actief

    Lieve Luuk en Thijs*

    Gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!

    Dees en mannetje , heel veel sterkte op deze dag vol dubbele gevoelens...dikke knuffie!
     
  10. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Dank jullie

    We hebben vanmorgen meteen bij het opstaan een kaarsje aangestoken bij Thijs* en er even met z'n drietjes bij stilgestaan dat hij er nu niet bij kan zijn.

    Lieve Thijs*,

    2 jaar geleden, om 23.45 werd geboren als een prachtige engel. Je leek zo verschrikkelijk veel op je broertje. Mama had je zo graag nog even bij zich willen houden, je vast willen houden toen je hartje ermee stopte. Mama is blij dat je in ieder geval nog in mama's buik zat toen dat gebeurde, dichtbij mama. Je afscheidsschopje net voor ze mama in slaap brachten vergeet mama nooit meer.

    Lieverd, we houden van je en we missen je zo erg.

    Mama, papa en Luuk
     
  11. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Dees en Deesman, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thijs* en Luuk.
     
  12. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    .. Heb net dit stukje met natte oogjes gelezen..

    Luuk en Thijs*, van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! Luuk, ik weet zeker dat Thijs* vanaf zijn wolkje meekijkt en goed op je zal letten!

    Dees en man, gefeliciteerd en sterkte vandaag, is idd een dag met dubbele gevoelens.. knuff.
     
  13. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    2 jaar geleden om deze tijd zat ik middenin een weeenstorm en kwam er niet meer uit. Rond 22.30 besloot de gyn dat het zo niet meer kon en regelde de ok. Om 23.15 reden we ongeveer naar binnen...... Een half uur later is Thijs* geboren..... :(
     
  14. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ach meissie :(
    Vind het zo oneerlijk voor jullie.
     
  15. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Een hele dikke ((knuff)) voor Dees.
     
  16. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Hoe is het nu met jullie Dees?
     
  17. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Dikke knuf van ons allemaal...
     
  18. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Wat lief dat jullie zo nu en dan aan ons (Thijs*) denken.

    Het gaat wel weer hoor alleen heb ik de laatste weken erg veel last van het gemis. Ik zie Luuk opgroeien en blijf maar met de vraag zitten hoe Thijs* er nu uit gezien zou hebben.

    Helemaal nu we voor een brusje gaan is het erger. Hij krijgt tenslotte ook een brusje hopen we. Het had leuk geweest als ze samen hun brusje konden knuffelen.

    Het komt ook wel een beetje door al die topics over kindermishandeling hier op het forum. Hoe kunnen mensen dat nou doen? Ik had alles er voor over gehad om Thijs* bij ons te houden. Hoe kunnen mensen nou hun kostbaarste bezit zo'n pijn doen?
     
  19. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    @Dees Ja bah he(kindermishandeling)? Onvoorstelbaar. daarover verbaas ik me ook zo, en begrijp niet dat mensen niet ontzettend blij kunnen zijn met hun kindje, zoals jij zou zijn geweest met Thijs*.
     

Deel Deze Pagina