Voor Dees, Olaf, Luuk en Thijs*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door dwazie1980, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Lieve Dees en Olaf,

    Woorden schieten te kort...

    Intens geluk aan de ene kant met de geboorte van 2 zonen! Wij kennen de weg die jullie hebben moeten gaan om aan de enorme kinderwens te voldoen... heel veel geluk met Luuk!

    Groots verdriet aan de andere kant met het verlies & nu moeten loslaten van ukkie, die de prachtige naam Thijs heeft gekregen...

    Veel kracht en sterkte, maar ook geluk toegewenst in de aankomende periode...

    Liefs,

    Wendy (februari mama)
     
  2. Diaantje23

    Diaantje23 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dees en Olaf, ook ik wil via deze weg jullie feliciteren met de geboorte van jullie 2 zoons Luuk en Thijs* en tegelijkertijd ook condoleren met het overlijden van Thijs. Ik heb er echt geen woorden voor en ik wil jullie laten weten dat ik intens met jullie mee leef. ik had jullie zo graag nog eventjes samen gegund, maar helaas het mocht niet zo zijn. Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen... het is allemaal zo dubbel. Heel erg veel sterkte en natuurlijk ook veel geluk en gezondheid gewenst.

    Groetjes Diaan
     
  3. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Dees en Olaf,

    Ik wens jullie heel veel sterkte aankomende weken met Thijs* en veel geluk met Luuk. Het is zwaar.......

    liefs van mij...
     
  4. vivi

    vivi VIP lid

    3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve dees en olaf

    Ook wil ik je hier nog feliciteren met de geboorte van Luke en Thijs*, en erg genoeg ook condoleren met het verlies van thijs*.
    Wij (februari mama's) wisten al een tijd dat dit ging gebeuren je was er altijd heel open over maar we hadden je allemaal een klein beetje tijd met Ukkie gegund gewoon om samen met olaf afscheid te nemen helaas mocht dit niet zo zijn. We leven allemaal heel erg met je mee in deze moeilijke zware tijd en hopen dat je ondanks alles snel kunt genieten van Luke, Ukkie blijft altijd in jullie hart en heeft ook een speciaal plekje in ons hart!

    Er is een lief engeletje
    Hoog boven ons hoofd
    We zullen hem niet vergeten
    Dat hebben we hem beloofd


    Liefs Vivian (a.s Februari mama)
     
  5. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Dees en Olaf,

    Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie zonen Luuk en Thijs* en tegelijk condoleren met het verlies van Thijs*
    Hier zijn gewoon geen woorden voor, ook al wisten jullie het van tevoren, de klap is er niet minder om.

    Ik had gehoopt dat Thijs nog wat langer bij jullie mocht zijn, maar helaas.

    Ik wil jullie de komende tijd heel veel sterkte wensen en toch ook heel veel geluk met Luuk. En hoop dat jullie de tijd nemen om dit dubbele gevoel van blijdschap en verdriet te verwerken.
     
  6. Esther1986

    Esther1986 Fanatiek lid

    Dees en Olaf,

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjers van zoons!
    En Heel veel sterkte met het verlies van Thijs*..

    Heel veel sterkte en steun toegewenst!
     
  7. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve pappa en mamma van luuk en thijs*

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons, en tegelijkertijd heel veel kracht en sterkte toegewenst met het afscheid van jullie thijs*.
    Hij waakt nu over jullie en kijkt mee over de jullie schouders. Weet zeker dat hij trots is op jullie als ouders.

    'Bijzondere kinderen sterven niet, ze gaan wel maar blijven toch voor altijd'

    Liefs Rach
     
  8. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lieve Dees en Olaf,
    Gefeliciteerd en gecondoleerd,
    Vreugde en verdriet, liggen heel dicht bij elkaar.
    Ik weet niet wat te zeggen, maar geniet maar heel veel van jullie nieuwe aanwinst.
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst om het verlies van Thijs te dragen.
    Liefs, bolbuikje
     
  9. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve dees en olaf, heel erg gefeliciteerd met jullie mooie zonen Luuk en Thijs. en heel veel sterkte met het verlies van Thijs. ik brand een kaarsje voor jullie in deze bijzondere tijd: intens geluk met een gezond kind en intens verdriet om een kind dat het niet mocht redden.

    liefs, loopy
     
  10. Mariella

    Mariella Actief lid

    28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Lieve Dees en Olaf,

    Na een lange tijd van veel spanning, verdriet, hoop, verwachtingen, dubbele gevoelens.... is het dan zo ver; zijn jullie papa en mama geworden van Luuk en Thijs*. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kereltjes!

    Maar direct daarna moet ik jullie tot mijn grootste spijt condoleren met het verlies van Thijs*. Ik wil jullie alle sterkte toewensen om deze zware tijd van groot geluk naast groot verdriet door te kunnen komen.

    Dees ik begrijp dat het een zeer moelijke bevalling is geweest. Ik hoop dat je hier zeer spoedig van hersteld bent.

    Je wist ons al te vinden voor de geboorte van Luuk en Thijs*, maar natuurlijk zijn we er juist nu voor je! Ik hoop dat je net zoveel steun zal vinden als ik hier heb kunnen vinden.

    Heel heel veel sterkte lieve ouders. Ik wens jullie alle mogelijke kracht toe.

    Mariella
     
  11. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Olaf een Dees.

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons Luuk en Thijs*
    Heel veel sterkte met het verlies van Thijs*

    Ik wens jullie alle kracht toe om dit verlies te kunnen dragen.

    Liefs Chantal
     
  12. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Vanochtend las ik al het nieuws dat Dees bevallen was....
    De hele dag is het al in mijn gedachten.......Probeer de juiste woorden te vinden, maar woorden zijn hier niet voor...

    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons Luuk en Thijs*.
    Maar ook gecondoleerd met Thijs* zijn overlijden.

    Ontzettend veel kracht en sterkte gewenst voor nu en de tijd daarna...
    Thijs* zal nooit vergeten worden!

    Heel veel liefs,

    Hannah
     
  13. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dag lieve Thijs*, dapper mannetje! Je hebt de harten gestolen van de februari mama's en nooit zullen we je vergeten Ukkie.. Wat zul je trots zijn op zo'n lieve papa en mama en broer. Het ga je goed kleine man.

    Lieve Dees, Olaf en Luuk, gecondoleerd met jullie zoon en broertje.
    Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe.
     
  14. amma

    amma Bekend lid

    1 nov 2006
    824
    0
    0
    Dag lieve Thijs*,
    een goede reis.
    Je zult een prachtig sterretje zijn en altijd verbonden blijven met je broer Luuk en je lieve Papa en Mama.

    Lieve Dees en Olaf,

    ik wens jullie ALLES wat je nodig hebt voor dit afscheid en om dit verdriet een plek te geven. Jullie zijn prachtmensen en zullen vast een mooie toekomst creeeren met jullie wondertje Luuk. Thijs zal altijd in jullie voortleven.
    Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefde en Licht
    Amma
     
  15. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Een regenboog verbindt hemel en aarde... :cry:

    [​IMG]

    Lieve Dees,
    Proficiat met de geboorte van jullie zoontjes.
    Ik wens jou en je mannetje veel steun toe in deze moeilijke tijd...
     
  16. pooh76

    pooh76 Fanatiek lid

    2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Lieve Dees en Olaf,

    Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar...
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons. Maar gelijk hebben jullie al weer afscheid moeten nemen van Thijs*. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe voor nu en de komende tijd.

    Dees, ik heb begrepen dat je een hele zware bevalling hebt moeten doormaken. Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je snel zult herstellen.

    Voor Thijs*:
    Lief mannetje, te teer voor dit leven
    je lichtje is niet uitgegaan
    maar uit ons zicht gedreven


    Veel liefs,
    pooh
     
  17. Niet meer actief

    Dat geluk en verdriet zo dichtbij elkaar moeten staan. Vreselijk.

    Heel veel sterkte
     
  18. MamaNorah

    MamaNorah Fanatiek lid

    20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Lieve Dees en Olaf,

    Ook van mij hier nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes, en gecondoleerd met het overlijden van jullie lieve Thijs.
    Woorden schieten te kort, het is zo oneerlijk.

    Veel sterkte en kracht toegewenst.

    Liefs,
    MamaNorah
     
  19. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Dees en Olaf,

    Wat een dubbele gevoelens... wat een vreugde, wat een verdriet.

    Heel erg gefeliciteerd met jullie mooie mannetjes: Luuk en Thijs*. Wat een wondertjes zijn het! Ik weet zeker dat Thijs* over zijn broer en jullie zal waken.

    Ik bid voor jullie dat jullie in deze tijd van vreugde en verdriet elkaar zullen omhelzen en troost en steun bij elkaar vinden.

    Liefs,
    Josien
     
  20. Thirza02

    Thirza02 Fanatiek lid

    20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Lieve Dees, Olaf en Luuk...
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van kleine Thijs...
    Hij zal voor altijd in het hart van de februari-mama's leven.
    Voor zo'n verlies zijn niet de juiste woorden te vinden.
    Veel liefs, Thirza
     

Deel Deze Pagina