Heej Dees, Fijn joh dat je prachtige zoon Thijs* eindelijk thuis komt! Sterkte en dikke knuff van ons!
Hi Dees, wat fijn dat jullie Thijs* nu eindelijk thuis komt.. Zo hoort het ook te zijn,Luuk en Thijs* saampjes thuis bij hun papa en mama... Dikke knuffel...
Om half 3 gaan we de as van Thijs* halen, dan is hij eindelijk thuis! Daarna gaan we meteen kijken voor een asring voor mij.
@dees wat fijn dat jullie knul vandaag thuis komt bij jullie ik wil je voor vandaag heel veel sterkte wensen veel liefs debby
lieve dees en olaf wat fijn dat jullie mannetje vandaag weer thuis komt. ik wil jullie heel veel sterkte wensen. en succes met het uitzoeken van een mooie ring had je de juwelier nog gebeld?
Thijs* staat boven op zijn plekje in de babykamer. Ik heb een ring uitgezocht. Het is die van het plaatje en dan maken ze er een 2de kindje bij in wit goud. De as komt onder het steentje te zitten. Ik ben er zo blij mee. En voor moederdag krijg ik een medaillon van dezelfde serie waar een foto en de haartjes van Thijs* in komen. De ring
Wat ontzettend mooi Dees... Wanneer is het klaar? Wat een fijn idee he om je mannetje heel dicht bij je te dragen. Liefs...
De ring is binnen 2 weken klaar en het medaillon krijg ik waarschijnlijk als we de ring gaan halen. We zijn na het uitzoeken van de ring nog even bij Caruli geweest met gebakjes. Toch een soort vieren dat Thijs* thuis is. Het was wel vreemd om door de stad te lopen met een doos met de urn en daarnaast een doos gebak en dat op de kinderwagen.
Lieve Dees, Wat fijn dat Thijs* nu ook eindelijk thuis is bij jullie. En wat een mooie ring en medaillon, fijn dat je Thijs* straks zo dicht bij je kan dragen. Dikke knuf Naatje
Wat een mooie manier om Thijs* altijd dicht bij je te hebben. Ik ben blij dat hij eindelijk thuis is...
Lieve lieve Dees... Eeen heeeeeele dikke knuffel.. We zullen THijs* noooooit vergeten.. Iedere keer als ik Luuk zijn foto zie denk ik automatisch aan Thijs*.. Je weet wat ik van je vind he meis.. een SUPERMAMA Veel liefs Ichtus