geboortekaartjes zoals bij hipdesign

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wendy2007, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik ben momenteel bezig met het uitzoeken van een geboortekaartje.
    Bij hipdesign hebben ze hele leuke kaartjes maar ik vind ze erg prijzig. 50 stuks, vierkant en dubbel, 190 euro.
    Weet iemand misschien een site waar je ongeveer dezelfde kaartjes kunt krijgen voor minder geld?
    Heb al een hele poos gezocht op internet maar kan zo even niks leuks vinden...

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik vind het ook moeilijk hoor Wendy, ze hebben bij hipdesign echt kaartjes die je nergens anders kunt vinden (sommigen ook weer wel, maar ja, dat zijn niet die ik wil...) Welk kaartje heb je op het oog, dan zoek ik met je mee!
    Ik ben op het punt gekomen dat ik wel die 200 euro ga neerleggen... Nou waren onze trouwkaarten ook van hun en daar was ik echt superblij mee!!

4. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Hey poppedopje. Ja moeilijk he. Ik heb momenteel deze op het oog: geboortekaartjes hipDesign: Hip met Stijl - Liv
    zoiets zoek ik. Heb het geprobeerd na te maken via hun ontwerp zelf je kaarten. Maar ik krijg het nooit zo leuk.
    Ik ben al een poos op zoek en ik ben ook op dat punt gekomen om er toch 200 euro voor neer te tellen.... zucht :(

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Ik wilde zeggen;
    Bij een plaatselijke drukker.
    Maar zie dat je wel een erg leuk en apart kaartje hebt uitgezocht, dat is wel heel specifiek...
    Ik zou het geld toch gewoon besteden, maar dat is persoonlijk.
    Ik heb de kaartjes in huis staan en het voorkantje op het toilet. Kijk er dus nog hartstikke vaak naar en ben daarom ook blij met 2 hele mooie kaartjes voor mijn 2 kindjes.

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik was even offline, vandaar geen reactie meer...
    Maar zoals Marijntje ook zegt; je hebt ook iets heel specifieks uitgekozen, zoiets heb ik nog niet bij andere websites gevonden hoor! En ze zijn wel duur, dat zeker, maar de service is super en zoals ik zei; onze trouwkaarten komen daar ook vandaan en ik ben nog steeds super tevreden! De kaart staat ook nog steeds bij ons op de schouw van de open haard en is verder niet verkleurd of iets dergelijks, ze blijven dus ook gewoon mooi!
    Maar ja, ik kan niet in jouw portemonnee kijken :D

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb bij 4 verschillende site's een proefkaart gemaakt en opgestuurd gekregen. prijzen varieen enorm! op nr 1 de goedkoopste en nr 4 de duurste: (va 100 kaarten heb ik)

1: hipdesign.nl-1,35 per kaart-incl gekleurde envelope-doos met kaarten wordt voor 7,50 euro verstuurd naar je.
    2: kaartje2go.nl-1,54 per kaart incl envelope-verzenden pakket is gratis.
    3: geboortekaartje.nl-2,10 per kaart -ex envelope-verzenden pakket 6,75.
    4: poobies.nl-2,25 per kaart- ex envelope- verzenden pakket 9,50.

Alle kaarten zijn dubbele kaarten van ongeveer 14x14 cm.

De kaart en knal roze envelope(kon je zelf kiezen welke kleur!) van hipdesign waren wij erg over te spreken,naast dat ze ook nog eens de goedkoopste zijn!

8. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Huh, Hipdesign de goedkoopste?! Ik ga voor 75 kaarten en betaal dan inclusief enveloppen, enveloppen vooraf versturen, verzending van de kaarten door DHL 237,50 euro. Volgens mij, als je dat deelt door 75 kaarten, kom je op meer dan 3 euro per kaart....

Hoe kom jij op 1.35??

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ik heb ze ook bij hipdesign besteld, zelf ontworpen en laten verzenden door HIP en ik was 135 euro kwijt voor 53 kaartjes.....
    en ze werden de volg dag al geleverd bij mensen!

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    maar dan hebben jullie enkele kaartjes?

11. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ja inderdaad 'huh'. Hoe komen jullie aan zulke goedkopere prijzen?
    Hebben jullie de kaartjes zelf ontworpen dan? Ik vind 1 kaartje van de standaard collectie het leukst. Heb hem geprobeerd na te maken, via de zelf ontwerp je eigen kaart van HIP maar die krijg ik lang niet zo leuk :x

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Wendy2007: ik doe ook kaartjes zelf ontwerpen, die je dan door kaartje2go, hema, kruidvat, vistaprint etc..etc.. kan laten afdrukken.

Leuk uiteraard ;) en goedkoper dan bij een drukkerij

Wil geen reclame maken maar het is een optie natuurlijk!
    Wie de website wil kan me een pb sturen, anders is het echt grof reclame maken als ik dat hierop ga zetten ;)

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nee een dubbele 14x14......
    dit is m...alleen dan de proef versie(dus andere datum en naam)

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb er zelf een ontworpen bij hipdesign.nl en dan kun je bij prijzen kijken..! zie maar...

Deel Deze Pagina