Hoi allemaal! Voor een kraamcadeau zitten we te denken aan een bolderkar. Het word namelijk nummer 3 en ze hebben alles al! (broer en schoonzus) Is een bolderkar leuk/handig? Lijkt mij namelijk wel voor een "groot" gezin Groetjes Cyntje78
hoi cyntje, Lijkt mij een erg leuk kraamkado! Wij hebben er vroeger ook altijd een gehad en als kind zijnde vond ik het altijd erg leuk.. groetjes
Wat een leuk idee!!!! Als ze hem kwijt kunnen in de schuur, is dit een erg leuk kraamkado. Helemaal met 3 kindjes
Persoonlijk zou ik er niet zo blij mee zijn. Denk ook dat ik het bijna nooit zou gebruiken. Misschien van te voren even polsen? anders zitten ze met zo'n groot ding.
Wij hebben ooit een bolderkar met de vriendengroep aan een vriendin gegeven. De bolderkar hebben we zelf 'gepimpt' en mooi beschilderd. Een superpersoonlijk en mooi kado. De papa en mama zijn er erg blij mee (2-kids) en krijgen veel complimenten/reacties op de bolderkar.
Oeh leuk! Mijn opa en oma hadden er vroeger eentje en dan gingen we met 3 kleinkinderen daarin als we boodschappen gingen doen Maar ze moeten er wel een plekje voor hebben natuurlijk. Zonde als 'ie buiten moet staan...
Bedankt voor de reacties! Plek hebben ze er wel voor. Mijn zus en ouders vonden het ook een leuk cadeau. Het is ook zo moeilijk om iets te bedenken voor iemand die alles al heeft (speelgoed e.d.) We weten het geslacht niet, ze hebben nu 2 meiden. Ik denk dat de meiden het zowiezo heel leuk zullen vinden. Ze wandelen nog al wat af naar opa's en oma's, supermarkt enz... Lijkt me ideaal om zo de 3 kinders te vervoeren!
wij hebben er zelf ook 1 en de kis (2stuks) vinden het geweldig!! ook de readties van de "oudere mensen" zijn echt geweldig!!
Ik heb er eentje over staan in de schuur, je mag hem hebben voor n bosje bloemen als je wilt. We zijn net verhuisd dus zal even voor je kijken wanneer ik een foto kan maken(hij staat nog in t oude huis). T is een stevige houten met grote luchtbanden. Edit: PB je me even als je hem wilt hebben?
Helaas heb ik er al 1 besteld Maar ik denk, omdat het echt naaste familie is, het misschien net zo... uh.. zo is om een 2ehands te kopen. Maar toch bedankt voor je reactie en meedenken! Liefs Cyntje78
Ik ben zelf erg geintresseerd in een bolderkar maar durf hem niet te bestellen. Is dat niet heel zwaar om te trekken? Aangezien ik nog altijd last van mijn BI heb. Maar op pad gaan met een dreumes en een baby is al een karwei en als mijn stiefzoon van 4 er ook nog bij is wordt het wel heel veel. Een bolderkar lijkt mij dan handig en leuk voor ze.
Wij hebben ook een bolderkar en gebruiken hem altijd om naar het strand te gaan (5 minuten lopen). Ik vind het een heel leuk cadeau!!!