Wij hebben als pc-beveiliging dus norton. Nu meld hij dat we niet beveiligd zijn tegen de nieuwste trojan. Op een of andere manier wil hij hem niet beveiligen, meld dat we moeten updaten maar dat werkt niet. Alle updates worden altijd uitgevoerd dus daar kan het ook niet aan liggen. We hebben N.I.S. 2005 en ons abonnement loopt pas in augustus af. Wie kan me helpen..snap er niets van.
Zouden ze er nog geen update voor hebben dan. Ben eigenlijks wel blij dat het niet alleen bij ons het geval is [sorry ]. Ben er al een tijdje zoet mee geweest. Blijft het icoontje bij jou ook rood knipperen?
hahah ja was ook wel blij dat ik zag dat ik niet de enige ben. Dacht al zal toch niet een trojan horse al hebben. Denk inderdaad dat ze er nog niets tegen hebben.
hier precies hetzelfde meid knippert nu ook niet meer... tis alleen dat je geen vreemde dingen moet openen die je zogenaamd toegestuurd krijgt dan kun je het virus krijgen anders niet...dus gewoon bij vage berichtjes simpelweg verwijderen....
Hier precies hetzelfde, maar mijn abbo loopt af op 2-2-07 dus dacht dat het daar aan lag, maar blijkbaar hebben anderen er ook last van.
Had al een paar mailtje binnen gekregen, maar die waren al onderschept en verwijderd door norton. Inmiddels staat die trojan bij wél beveiligd ipv niet beveiligd.
Wij hebben ook Norton gehad.. vond het helemaal niks.. kwamen gewoon virussen binnen die hij niet pakte.. Vind het een slechte beveiliging.. Wij hadden dit probleem echt vaak.. We hebben nu AVG, bevalt stukken beter! Groetjes Kalush