Ik heb mijn laatste zwangerschapstesten gedaan rond 12.30, na ruim 1½ uur niets te hebben gedronken. De urine was niet 100% geconcentreerd, maar toch goed genoeg voor de resultaten die hier elders gepost zijn. Nu staat er op de Clearblue verpakking dat je de beste resultaten met de eerste ochtend urine krijgt. Moet Clearblue dus per se in de ochtend (mijn eerste ochtend plasje is door het werk van mijn vriend meestal al rond een uur of 6, en om dan al te gaan testen... zie ik nou niet zo zitten) Wie hebben hier anders-dan-in-de-ochtend meer ervaringen mee? Of is het (weer) gewoon een kwestie van 1½-2 uur van tevoren niets meer drinken?
Ik testte meestal na mijn werk. In de nacht plas en drink ik ook tussendoor. De middag kan dus echt wel. O ja en ik drink overdag ook best veel!
Nee, het gaat puur om geconcentreerde urine. Ik dacht dat niet veel drinken én 4 uur ophouden ongeveer hetzelfde effect geeft als ochtendurine?
4 uur ophouden? Dat gaat overdag wel zeer doen... Denk toch maar dat het dan een ochtend test wordt..
Ik heb hem twee maanden geleden gewoon smiddags gedaan. Was twee dagen na mn NOD. Niet echt minder gedronken en ook. Iet speciaal opgehouden. Hij gaf toen zwanger 1-2weken aan. Ik zou em dus gewoon lekker doen zo! Succes!
Maakt weinig uit hoor, als je bij wijze van 2 uurtjes niet drinkt en je plas ophoudt heb je hetzelfde effect.
Ik testte s middags altijd beter/ duidelijker dan s morgens. Wel opletten dat het geen heel waterig plasje is. Maar heb er nooit speciaal voor opgehouden of zo. Dus lekker doen wanneer je wil.