Sommige vinden een vroege miskraam niet noemenswaardig. En als je het dan hebt over een vroege miskraam dan heb je de poppen aan het dansen. Ze begrijpen niet dat een vroege miskraam ook pijnlijk en emotioneel is. Volgens hun mag je dat niet mee tellen. Ook niet als je positieve digitale testen hebt.. Ik vermoed dat dat het probleem is. Maar ja, dat is puur egoïsme. Hoe durf je dat je te zeggen terwijl anderen erger meemaken- gedrag. Net zoals niet mogen zeggen als je je been gebroken hebt omdat er ook mensen zijn die beide benen gebroken hebben gehad.
Meis niks van aantrekken wat andere zeggen! Gelukkig zijn de meeste hier meelevend! En je hoeft het zeker niet te verantwoorden. Ik hoop wel binnenkort weer een positieve test te zien van je!! En dan een plakkertje!
het is allemaal al erg genoeg 4 zieltjes die het niet hebben gered ik vind het vreselijk!~ Hoop dat je snel een blijvende plakbeeb mag hebben! Je zal alle testen vast al gedaan hebben maar vraag het toch..heb je al b12 geprikt? of schildklier? wss wel maar denk vraag het toch maar
niemand gaat een mk zitten te veinzen iedereen gewoon in zijn eigen waarden laten en je niet druk maken meis ook voor jou komt er een plakker binnenkort ik duim voor je
Zeker is dat ook pijnlijk, weet er alles van helaas. En dan heb ik er "maar" een meegemaakt. Ieder kindje verliezen is erg ook met 2-3 maanden....of 4weken.... Uiteindelijk ben je gewoon je kindje verloren. Ik zou het wel eens bij het beheer aankaarten dat je zo wordt lastigevallen door een bepaald persoon..
spannend dus voor jou sparky.. hopelijk snel een plakkert voor jou! want nu moet het maar eens afgelopen zijn met al die narigheid! Knuffel van mij
Ik heb nu bepaalde mensen op de negeerlijst staan. Maar als ze te lang doorgaan dan ga ik zeker melding maken. Normaal zou ik dat echt niet snel doen. Nare mensen kom je overal tegen namelijk. Maar door de reacties van anderen op de opmerkingen van hun krijg ik het wel mee.
*sarcasm on* Wat een verrassing dat Skippy zich ook weer meldt hier. *sarcasm off* Sparky, wat erg dat er nog steeds mensen zijn die je lastig vallen hiermee en dat je je daardoor moet verdedigen dat je daadwerkelijk een miskraam gehad hebt. Schandalig! Ik hoop dat je snel weer een vaag streepje komt showen, dat uiteindelijk een dikke vette knaller wordt!
Wat naar Sparky! Zeker als het je zo vaak gebeurt wordt het steeds pijnlijker omdat de hoop minder wordt. Ongelofelijk dat er mensen zijn die jouw miskramen in twijfel trekken zeg! Het is al vreselijk zat! Sterkte en hopelijk toch snel een kleine die blijft zitten!
Jeetje, wat vervelend voor je meid! Ik heb 9 vroege miskramen gehad in amper 4 jaar tijd en ik heb nooit scepsis ervaren hier. Wat jammer dat jij dat wel hebt! Sterkte en ik hoop dat je gauw blijvend zwanger mag zijn!
Wauw, ik wou jouw youtube filmpje kijken maar ben vrij snel afgehaakt. Kippenvel! Maar wel mooi gedaan.
Wat rot dat je het gevoel hebt je te moeten verdedigen. Dikke knuffel en hoop dat het heel snel raak mag zijn, met een baby die gewoon 9 maanden blijft zitten!
Vreselijk dat er mensen zijn die zo doen. Vind het nog een gevoelig onderwerp... Sterkte meis. Ik duim voor je
Ik zal me gewoon echt niets aantrekken wat anderen vinden. Wat wel zo is dat wanneer je voor NOD test nog 50% mis gaat of met 1 of 2 dagen overtijd. Vroeger wisten vrouwen dat niet omdat de testen veel meer hcg nodig hadden. Maar als jij dat als miskraam ziet dan is dat zoals jij dat ziet en dat horen we te respecteren. Meid sterkte en hoop snel op een plakbeeb voor jullie