Ik ben niet aardig...nee serieus nu...ik heb alleen geprobeerd nogmaals uit te leggen wat ik bedoel.zo ben ik namelijk ook begonnen...geprobeerd op een normale manier uit te leggen hoe ik erover denk.en zeker niet kwetsend ofzo.heb dat ook in een pb aan haar uitgelegd,en in verschillende topics geprobeerd.vandaar deze laatste poging,zodat mensen,die nu een vertekend beeld hebben,het hele verhaal beter begrijpen.ik heb haar echt niet gekwetst met wat ik heb gezegd,als dingen verkeerd zijn opgevat heb ik steeds en herhaaldelijk mijn best gedaan om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.en ik heb ook steeds aangegeven dat wat er bij haar gebeurd verre van normaal is,en ze hier Zeker verder mee moet gaan.en ook steeds aangegeven dat ik net zo goed hoop op een gezond kindje voor haar!dat gun ik namelijk iedereen!haar ook!
Tsjee, ik weet even niet zo goed wat ik hierop moet zeggen allemaal. Ik verbaas me er wel over dat iedereen op dit forum in hetzelfde schuitje zit en dat sommigen elkaar het dan zo moeilijk kunnen maken, waarom? Iedereen wil graag zwanger worden en blijven en als je dan hh test wat uiteindelijk eindigt in een miskraam gun je niemand. Het feit is en blijft dat je positief test en blij bent en dan weer enorm teleurgesteld wordt. Ik gun alle dames hier een goede en mooie plakbeeb en ik hoop dat we allemaal iets liever voor elkaar kunnen zijn. Zwanger worden en blijven is al moeilijk genoeg en zorgt al voor een emotieachtbaan!
Ga toch fietsen man! Mijn miskraam in 2010 en de in 2014 waren allebei tussen 5 en 6 weken. Wat wil je nou zeggen? Late menstruatie? Echt he.. Dit maakt me zo boos!