Op hoop ook dat je snel een oplossing vind...en je manneke een afscheid kan geven zoals je gaag wil. Liefs en dikke knuf Naatje
Lieve Dunga,ik hoop echt dat je de oplossing vindt en het afscheid van jouw mannetje zo kan doen zoals jij dat wil... Veel succes meis! xxxDais...
Meiden, ik las net dat Jairo* morgen om 13.00 in een kleine kring word gecremeerd. dunga, heel veel sterkte meis
Dunga,vind het erg knap van je dat je Jairo* morgen ophaalt en hem een waardig afscheid geeft! Veel sterkte meissie!
Dunga, heel veel sterkte meis en ik hoop dat je afscheid kan nemen van Jaïro op de manier zoals jij dat wilt.
Wow, dat is snel geregeld, ik ben blij voor dr dat ze ook daar afscheid kon nemen van Jaïro! Sterkte Dunga en succes morgen!
Nogmaals bedankt allemaal, het doet me goed te weten dat ik niet alleen ben. Maar weet iemand nog mooie liedjes voor de plechtigheid?
hoi Dunga, ik was gisteren pas heel laat thuis en lees nu dus dat je zoontje is gecremeerd. Ik hoop dat het een mooie dienst was, dat heeft hij zeker verdiend!