Voor Dunga

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door ProudMum, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve Dunga,

Ik lees net pas het hele verhaal... Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop met alle anderen dat gisteren een hele mooie dag is geweest!

Hoop dat het met je moeder naar omstandigheden ook goed gaat!

Liefs Marjolein

2. dunga

dunga Lid

20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    bedankt.
    Gisteren was een mooie dag, maar ook eentje met heel veel emoties en verdriet.
    Smorgens hebben we Jaïro bij het mortuarium in het EMC opgehald en zijn door gereden naar het crematiecentrum de Ommering.
    Daar hadden we een familie zaaltje, waar we het kistje hadden neergezet met een mooi lakentje eroverheen een door mijn vriend gemaakte kaars met zijn naam erop die we aan hadden gestoken ne een kaartje met zijn foto erop en een gedichtje:

Jaïro
    "zo compleet en zo vredig lag je daar
    zo moeilijk was het om afscheid van je te nemen
    weet dat je nooit vergeten wordt
    en dat papa en mama je altijd mee
    zullen dragen in ons hart
    je bent een stukje van ons
    dat we nooit meer kwijt willen
    een stukje van ons hart
    waar we altijd van zullen houden...."

En op de achtergrond "kon ik nog maar even bij je zijn" van Gordon,"tears in heaven"van Eric Clapton, "I believe I can fly" van R. Kelly en "pricious one" van Celine Dion...............en daar zaten we dan
    mijn vriend, zijn zusje en ik, met ons drieen. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we donuts gegeten met een glaasje bier en vervolgens lekker met de hond naar het strand......kortom een mooie dag. Het voeld goed dat ik nog iets voor mijn kleine ventje heb kunnen doen.....en nu nog een plekje geven en weer doorgaan met leven.
    Nu kan ik mer zorgen gaan maken hoe ik al mijn rekeningen in mijn eentje ga betalen zonder fulltime baan, en op zoek naar een baan waar ik wel 40 uur aan de slag kan, zo snel mogelijk.

3. Zo te lezen hebben jullie Jaïro een heel mooi en intiem afscheid mogen geven. En wat een mooi gedicht...

Kan me voorstellen dat het een hele emotionele dag is geweest, fijn dat jullie nog zo'n lekker wandeling hebben gemaakt!

Heel veel sterkte!

Liefs Marjolein

4. dunga

dunga Lid

20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    ow ja, toen ik Jaïro gisteren ging ophalen in het mortuarium......heb ik hem nog zelf in zijn kistje gelgd, hij zag er nog even mooi en zo vredig uit, heb hem nog een zoen gegeven en bedankt dat ik zijn mama mocht zijn......en het voelde goed, gek he

5. Toen wij Luna* uit het mortuarium ophaalden heb ik haar ook zelf in haar mandje gelegd en toegedekt... Ik vond dat ook super fijn om te doen, het gaf me heel veel rust en ik had echt zoiets van eindelijk, nu ligt ze in haar eigen mandje dat ik met zoveel liefde heb gemaakt. Dus dat gevoel dat jij had, heel herkenbaar!

Mooi dat je haar nog bedankt hebt dat je haar moeder mocht zijn!

6. Toen wij Luna* uit het mortuarium ophaalden heb ik haar ook zelf in haar mandje gelegd en toegedekt... Ik vond dat ook super fijn om te doen, het gaf me heel veel rust en ik had echt zoiets van eindelijk, nu ligt ze in haar eigen mandje dat ik met zoveel liefde heb gemaakt. Dus dat gevoel dat jij had, heel herkenbaar!

Mooi dat je haar nog bedankt hebt dat je haar moeder mocht zijn!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Dunga,goed om te horen dat jullie toch nog een mooi afscheid hebben gehad..
    Mooi dat je Jairo* bedankte,het is ook iets om heel trots op te zijn.
    Heel mooi gedichtje voor jullie lieve manneke..

Ik wens je nog veel sterkte!

8. Niet meer actief

Wat fijn dat je jullie mooi afscheid hebben gehad voor Jairo*

Dikke knuf Naatje

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dunga, dat klinkt als een heel mooi en emotioneel afscheid van jullie lieve ventje.

10. dunga

dunga Lid

20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    Met mijn vriend gaat het niet helemaal lekker, hij weet niet goed hoe hij alle gebeurtenissen van de afgelopen maanden een plekje moet geven,
    helaas is het niet makkelijk om iemand waar je veel van hou los te laten, hij is tenslotte de enige die ik nog heb, al mijn paar vrienden die ik had ben ik al lang kwijt.
    Hij probeerd er gelukkig wel wat aan te doen, maar niet hard genoeg. Hij heeft nu om de 4 dagen thuis een gesprek met iemand van de bouwman en laaat zijn urine controlleren en hij wordt over een paar weken opgenomen, vrijwillig. Ook heeft hij schuldsanering aangevraagd, tenminsten ik mocht dat voor hem doen, en hij heeft deze week alweer 3 solicitatie gesprekken gehad, ben benieuw, hij heeft nu alweer bijna 2 weken net gebruikt.
    Verder wil het allemaal niet zo, heb nog niets van het uwv gehoord, ben druk aan het soliciteren, maar dat wil ook niet echt, heb nog geen diploma's en als thuishulp met 26 uur red ik het gewoon niet om al mijn rekeningen te betalen. Mijn vriend zijn laatste salaris is niet gestort, terwijl het er een week geleden had moeten zijn, telefoon afgesloten. en de enige optie voor eten was de voedselbank, en dan gaat het echt slecht hoor.
    Volgende week de as van mijn kleine lieve ventje Jaïro ophaeln, kan ik hem weer bij me houden..........zie er wel tegenop, het is best een stukje fietsen en ik ga alleen, maar ik sla me er wel doorheen, het is een mooie plek daar, maar het zal uitgerekend die dag wel regenen.....

Ga nu ff een lekkere wandelig in de zon in het park maken, en JaÏro ga je met me mee.........ik hou van je klein engeltje van me, voor altijd en eeuwig, je bent en blijft mijn allesje, je mama

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jeetje Dunga, alles lijkt ook wel tegelijk op je dak te komen. Alsof het verlies van je lieve zoontje alleen niet genoeg was... Ik wil je veel sterkte wensen met alles en hoop dat je vriend clean blijft en dat jij je ook snel beter gaat voelen. Fijn dat je JaÏro snel op mag halen, is je mannetje lekker dicht bij je!

Deel Deze Pagina