Dit topic is voor Vergo en haar man Dennis... Onze mede-Julimama... Heel blij en spannend, want zwanger van een tweeling, 2 jongens... Helaas is Dylan* na een zwangerschap van 27,2 weken geboren. Hij woog 750 gram en in eerste instantie leek hij erg sterk te zijn... De volgende dag is zijn broertje Dinand* geboren. Hij was 900 gram. We hadden allemaal goede hoop omdat de berichten goed leken. Helaas zijn gisteren allebei de mannetjes overleden Lieve Vergo en man, wat zullen jullie door een verschrikkelijke en onwezenlijke periode gaan... Ik wil jullie ongelooflijk veel sterkte wensen met dit zware verlies... Hele dikke knuffel van Marjolein...
Lieve Vergo. ik wil je heel veel sterkte toewensen en kracht. Woorden schieten tekort. Ik vind het vreselijk voor jullie.
Ook hier nog een keer: heeeeel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Lieve Vergo en man, Vol goede moed plaatsten ik een topic onder geboren een paar dagen geleden. Veels te vroeg werden ze geboren, maar ze maakte het naar omstandigheden goed. Helaas is vanmorgen ons het vreselijke nieuws bereikt dat jullie afscheid hebben genomen van jullie twee knulletjes. Meis, het kaarsje wat hier branden om jullie te steunen laat ik branden..onze gedachten zijn bij jullie. verschikkelijk, ik heb jullie een kaart gestuurd om jullie te feliciteren met de geboorte van Dylan en Dinand, nu kan ik terug naar de winkel..helaas voor een kaart die je niemand gunt om te ontvangen bij zulke jonge leventjes. ... gecondoleerd ...
gecondoleerd... heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd, dit is echt vreselijk.....
Lieve Vergo en man! Gecondoleerd met het grote verlies. Ik vind het heel erg voor jullie en we zijn met onze gedachten bij jullie! Liefs Bloem
Ooh wat erg, beide knulletjes kwijt. Eigenlijk mag ik me gelukkig prijzen dat ik nog 1 ventje heb mogen behouden van de twee Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Ook van mij hier nogmaals gecondoleerd. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe die jullie nodig hebben. Heel veel liefs, Lee
Lieve Vergo en man... Heel veel sterkte met het verlies van beide zoontjes... Vreselijk! Ik heb hier geen woorden voor... Liefs Wendie (a.s. Juli-mama)
soms is een woord niet genoeg weet dus ook niet wat ik zeggen moet. alleen heel veel sterkte met dit grote verlies liefs saskia (lovelykids)
Lieve Vergo en man, Heel veel sterkte met het verlies van jullie mannekes Er zijn geen woorden voor... Dikke knuffel Naatje
Lieve Vergo en man, Wat vreselijk dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie lieve kleine mannetjes. Heel veel sterkte en wij juli mama's zullen er voor jullie zijn. Dikke knuffel voor jullie alle 4. Liefs Sen