Hallo allemaal, ik wou even mijn verhaal kwijt, aangezien ik dat niet heel vaak doe. Mijn man en ik hadden op het moment al een kindje, Febe, zij was geheel ongepland maar we waren heel gelukkig met haar en wouden graag een tweede kindje, we probeerden wat en na 2 maanden was ik al zwanger! Op 29 januari 2006 ontdekten we het, we waren 1 maand zwanger! We waren dolgelukkig en groeiden met de weken mee, we kregen een echo bij 12 weken en alles zag er perfect uit. Ik had nergens last van, geen misselijkheid, geen kwaaltjes en we waren dolgelukkig, ik kreeg al een buikje en onze kleine meid Febe, die toen alweer bijna 2 was, was heel blij dat ze een broertje of zusje kreeg. We konden niet genoeg krijgen van het fototje en bij de 20 weken echo, op 11 mei, zag het kindje er perfect uit, ze was heel knap en we konden perfect zien dat het een meisje was, wat waren we gelukkig, en we konden haar de naam geven die we al bedacht hadden, Janine! De dagen erna werd ik opeens veel misselijk, en op 18 mei, de dag na Febe's 2e verjaardag, leek het net of ik ongesteld was, ik verloor heel veel bloed. We zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben we een echo gemaakt, Janine's hartje was gestopt met kloppen. We waren ongelukkig maar we probeerden het te verbergen omdat we Febe er niet onder wilden laten lijden. We zijn gewoon weer verder gegaan met ons leventje en herdenken nu elk jaar 2 keer Janine's leventje, 29 januari, de dag dat we het ontdekten, en 18 mei, de dag dat ze overleed.. We wouden toen eigenlijk ook geen kinderen meer, maar na een half jaartje begonnen we er toch weer over na te denken, en Demi volgde, nu zijn we weer zwanger en we hopen dat het dit keer, hoewel het ongepland is, toch goed gaat! Groetjes van Joyce
meid, wat erg zeg dat jullie je meisje meisje moeten missen Weten ze ook wat er mis is gegaan? Ik hoop dat je ondanks alle angst toch kunt genieten van deze zwangerschap!
wat vreselijk om je meisje te moeten missen! Sterke! En heel veel geluk voor de toekomst, ik hoop dat jullie nieuwe kleine spruit over een aantal maanden veilig en gezond in jullie armen mag liggen!