Lieve Vergo en Dennis, gecondoleerd met jullie grote verlies. Ik heb er geen woorden voor.... Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd! Liefs Daisy..
Lieve Vergo en Dennis, Wat een vreselijk nieuws Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Liefs, Christie
Oh, wat kan de natuur soms toch ongelovelijk hard en wreed zijn. Hier wordt je helemaal stil van en schieten alle woorden tekort. Want wat moet je zeggen om iemand die met zo'n groot verlies te maken krijgt te troosten. Ik ga het proberen: vergo en man, heel veel sterkte en weet dat we hier van de site in gedachten bij jullie zijn om jullie te steunen. We denken aan jullie! Liefs Maranka
pff wat erg vergo en man ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie mannetjes... had zo'n goede hoop dat jullie mannetjes het zouden redden en dan lees ik nu dit heb er geen woorden voor
Ik kan de woorden niet vinden om iets te zeggen wat ook maar in de buurt komt voor wat jullie mee moeten maken.. wel heel veel sterkte toegewenst. liefs lisette
Gecondoleerd met het verlies van jullie twee zoontjes. Wat een groot verlies Veel sterkte in deze moeilijke, emotionele periode. Ik zou willen dat ik woorden van troost heb, maar dat is helaas niet zo. Wat een mooie namen hebben jullie zoontjes gekregen.
Lieve Vergo en Man! Heel veel sterkte voor jullie beiden! Dag Lieve Dylan en Dinand! Jullie waren vechtertjes! Helaas heeft het niet zo mogen zijn.. Liefs en een dikke knuffel voor jullie! Esther
Vergo en man, onbeschrijflijk, hier zijn geen woorden voor. Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie knulletjes. Ik wens jullie sterkte en tevens de kracht toe om dit verlies te verwerken en een plekje te geven.
Al ken ik jullie niet, maar dit vind ik verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte! Dinand en Dylan, veel plezier daarboven, we zijn trots op jullie dat jullie vechtertjes waren!
Lieve vergo en man ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor deze moeilijke tijd. gecondoleert met het verlies van jullie beide zoontjes. Liefs Jootje (ex juli mama)
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik zit hier met tranen in mn ogen... Jullie lieve mannetjes zijn nu sterretjes geworden... Lieve Vergo en man heel veel kracht toegewenst Ik denk aan jullie....
lieve Vergo en Dennis, ook hier nog een berichtje van mij. net wat patricia zegt. eergister zocht ik een lief kaartje voor jullie uit om jullie te feliciteren en nu mag ik weer naar de winkel toe om jullie te condoleren, meid ik vind t zo oneerlijk, ik heb gewoon ngo steeds de tranen in mijn ogen staan, en ik zal aan jullie denken. ook hier branden 2 kaarsjes voor Dylan* & zijn broertje Dinand* heel veel sterkte gewenst met dit moeilijke verlies en afscheid te evrwerken, ze zullen over jullie waken liefs susanne (juli-mama)
Lieve Vergo en man, Langs deze weg wil ik jullie condoleren met het verlies van jullie kindjes, wat vreselijk! Wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd! Mirjam
Lieve Vergo en Dennis, Woorden schieten te kort. Ik weet niet wat ik hierop kan zeggen, behalve dat ik het verschrikkelijk vind. Tjonge wat is dit oneerlijk. Liefs, Elvira
Lieve Vergo en Dennis, Sprakeloos... geen woorden voor... Ik wil jullie ondanks dit grote verlies heel erg feliciteren met de geboorte van jullie twee kanjers. Ik weet zeker dat ze jullie in hun korte leventje diep geraakt hebben met hun aanwezigheid. Wat wreed om hen nu al te moeten verliezen. Ik wil jullie heel heel heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Iedereen hier is met zijn hart bij jullie! Weet dat we er voor jullie zijn! Liefs, Josien
Lieve Vergo en Dennis, Woorden schieten tekort bij zo'n groot verlies. Zo klein, zo oneerlijk..... Mijn hart gaat naar jullie uit. Heel veel sterkte. liefs Denise