Lieve Vergo & Dennis, Dubbel geluk en helaas nu dubbel verdriet. Jullie twee mooie zoons met hun prachtige namen..... er zijn geen woorden voor dit onrecht. Ik wens jullie alle liefde en sterkte toe. Penny
Wat verschrikkelijk....krijg het helemaal koud Ik weet gewoon niet wat ik tegen jullie moet zeggen, héél veel sterkte de komende tijd. Joyce
Lieve Vergo & Dennis, Zoals velen al zeggen, woorden zijn hiervoor niet te vinden.... Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! Liefs, Priscilla & Hugo (Juli mama)
Lieverd, Mijn innige deelneming. Het leven is oneerlijk. Lieve Dylan* en Dinand* wat ontzettend verdrietig dat jullie niet meer bij jullie papa en mama zijn. I know that you've gone to a better place. Waak als sterretjes over jullie papa en mama, jullie worden nooit vergeten...
Lieve Vergo en Man, ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen met het overlijden van jullie zoons Dylan* en Dinand*. Hier branden 2 kaarsjes voor jullie.
ik heb hier echt geen woorden voor! wat verschrikkelijk! ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies! Veel liefs
gecondoleerd met dit zware verlies.... Hier zijn geen woorden voor.. Ik brand een kaarje voor jullie! Veel sterkte de komende tijd!
* slik * Ik wil jullie condoleren met dit enorme verlies. Dylan en Dinand, waak als 2 prachtige sterretjes over papa en mama, ze zullen jullie nooit vergeten. Dennis en Vergo, veel sterkte komende tijd! Liefs, Esther ( juli mama)
Geen woorden voor zo'n intens verdriet. Vergo en Dennis ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen.
hier zijn geen woorden voor....moge jullie samen de kracht vinden om met dit verlies om te gaan..... heel veel sterkte gewenst in deze moelijke tijd!
Lieve Vergo en man, Wat een verschrikkelijk nieuws.. Jullie 2 lieve kindjes... Ik heb er geen woorden voor. Ik zou willen dat er woorden waren, die dit verlies lichter konden maken, maar die zijn er niet... Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe Liefs Marjolein
Heel veel sterkte, wat erg zeg! ik kan de goede woorden niet vinden.. het overvalt me gewoon. Heel veel sterkte in de zware en moeilijke tijd die jullie doormaken.
Wat een vreselijk nieuws! Ik kan de woorden niet vinden om uit te drukken hoe rot ik dit vind. Veel sterkte...