Lieve Vergo en Dennis, Wat vreselijk! woorden schieten tekort! Heel veel sterkte met dit grote verlies! veel liefs rensie
Lieve Vergo en Dennis, Wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd met het verlies van jullie twee zoontjes en ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Ik denk aan jullie! Liefs Vera
decondoleerd met het verlies van jullie krachtige jongens. ik zal hier een kaarsje voor jullie branden. liefs van ons
Weet echt niet goed wat ik zeggen moet, maar vind het echt ontzettend verdrietig voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Denk aan jullie. Liefs Mirre
Lieve vergo en Dennis, ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit ooohhhzo oneerlijke verlies van jullie 2 kleine mannetjes Dylan en Dinand. een hele dikke knuffel van Bianca ( meerlingmama forum )
Lieve Vergo en Dennis Ik heb hier geen woorden voor wat moet ik zeggen Heel veel sterkte de komende tijd
Woorden schieten te kort. Gecondoleerd met dit enorme verlies. Veel sterkte gewenst voor de tijd die komen gaat.
Héél veel sterkte toegewenst voor jullie in deze moeilijke tijd. Hoop dat jullie de steun en de kracht vinden dit te boven te komen Denk aan jullie...
Wat vreselijk ik heb geen woorden maar wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontjes
ik ben er gewoon stil van....... wens jullie heel veel sterkte tor in deze moeilijke tijd dikke knuffel miss butterfly
hier zijn geen woorden voor, wat een intens verdriet ! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe ! veel liefs lief