Lieve Vergo en Dennis, Al kan ik jullie niet en jullie mij niet toch wil ik jullie beide heel veel sterkte wensen met dit onmenselijke verlies! Dit zou niemand toch mogen overkomen! Eerst dubbele blijdschap en nu dubbel verdriet...het leven is met recht oneerlijk! Echt heel veel sterkte en ik brand 2 kaarsjes voor *Dylan en *Dinand Dat ze maar heel gelukkig daarboven mogen samen zijn! Heel veel liefs Linda
Ik heb er geen woorden voor, ik kan alleen zeggen dat ik het vreselijk vind dat jullie zo'n groot verlies moeten lijden Héél erg veel sterkte toegewenst voor nu en in de toekomst, jullie 2 kanjers hebben van jullie een papa en mama gemaakt, waarom moesten ze nu al verder gaan
gecondoleerd Vergo en man. Vind het zo oneerlijk voor jullie... zo moeten knokken voor deze twee wondertjes en ze dan nog moeten verliezen. Vind het verschrikkelijk.
Gecondoleerd met dit onnoemelijk zwaar verlies..............Heel veel sterkte en kracht toegewenst.....
De mooiste bloemen worden als eerste geplukt. Oneerlijk en vol verdriet. Ik wil jullie alle kracht, troost en liefde van de wereld toe wensen om dit verlies te dragen, maar wat mij is gezegd is: bijzondere kinderen sterven niet, ze gaan wel maar blijven toch voor altijd... meelevend veel liefs Rach Vlinderkusje Jaylie*
Woorden schieten te kort om te zeggen hoe vreselijk ik dit voor jullie vind. Jullie mannetjes hebben zo dapper gevochten en er was zoveel liefde voor ze, maar ze waren nog zo klein en teer. Lieve Vergo en man, heel veel sterkte met het verlies van Dylan en Dinand.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Had gehoopt dat er geen ellende meer zou zijn bij de juli mama`s maar helaas moeten jullie nu je twee knulletjes missen. Goudvis (ex-juli mama)
Lees net dit verschrikkelijke nieuws....Mooi gezegd Rachje en het is zo...'de mooiste bloemen worden als eerste geplukt'. Ik heb er verder geen woorden voor.....Diana en partner heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit grote, oneerlijke verlies! Kus, Erna (ex-MMM-er)