Lieve Dennis en Diana, Vandaag nemen jullie afscheid van jullie twee knullen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, in gedachten ben ik bij jullie
Ik had het net al bij de juli mama's neergezet maar ook ik ben in gedachten bij jullie. Veel kracht vandaag...........
Veel sterkte vandaag als jullie afscheid nemen van jullie mannetjes... Heel veel liefde van Marjolein....
Heel veel sterkte vandaag met het definitieve afscheid nemen van jullie mannetjes.. Ik denk aan jullie.... Veel liefs en heel veel kracht...
Diana en Dennis, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen! Ook ik ben in gedachten bij jullie! Liefs Veraatje
Lieve Vergo en man, zo schrijf je een felicitatiebericht voor 2 pasgeboren prachtige kereltjes, en zo moet je het omzetten in een condoléance berichtje . Langs deze weg wil ik jullie veel sterkte wensen voor nu, maar ook voor de tijd die komen gaat. Liefs, Ramona (juli 2008 mama)
Lieve Diana en Dennis, ik hoop dat jullie dag gister zo is geweest zoals jullie wilden en dat jullie in alle rust afscheid hebben kunnen nemen van jullie twee kereltjes... Ik weet zeker dat Dylan* en Dinand* heel goed zijn opgevangen door al onze vlinderkindjes... Wij vlindermama's weten hoeveel verdriet jullie hebben en hoeveel je je kindjes mist,kom gerust een keertje bij ons in de vlinderlounge meepraten of je mag me ook altijd mailen... Sterkte saampjes...
Lieve Diana en Dennis, De pijn die jullie voelen is overweldigend. We weten het helaas allemaal hier, als vlindermama's Ik weet net als Daisy zeker dat onze kindjes, jullie zoons met open armen hebben ontvangen. En dat zullen wij ook met jullie doen. Nogmaals heel veel licht en liefde gewenst voor jullie alle vier!
Ik wens jullie alle sterkte van de wereld! Zo ben je trots zwanger van een mooie tweeling en zo moet je ze weer laten gaan! Het leven is dan heel hard! heel veel sterkte en kracht voor nu en in de toekomst!
Ik kreeg vandaag je PB-tje en schrok me echt rot. Wat een verlies Vergo. Wat een vreselijk verdriet voor jullie. Ik heb er vandaag om moeten huilen maar jullie verdriet is onmeetbaar en ontroostbaar. Ik wens jullie heel veel sterkte ! Groetjes Flam
Ik heb kippenvel van dit bericht. Wat vreselijk! Jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve mannetjes!
Ook wij willen jullie heel veel sterkte wensen. Vind het vreselijk om te lezen, zo'n groot verlies. In eerste instantie toen ik hoorde dat je met 27 weken bevallen was, wou ik naar jullie toe komen om moed in te spreken (aangezien onze dochter met 25 weken is geboren) maar ik was helaas al te laat. Heel veel sterkte. Liefs
Nu hoor ik vandaag van je man dat je al vanaf Zaterdag in het ziekenhuis ligt met ontstoken eierstokken. Lieve lieve Vergo, waarom moet jullie dit nou allemaal gebeuren. Ik ga vanavond een kaarsje speciaal voor jou branden en hoop dat je snel beter wordt. Ik heb veel gedacht aan je deze week en krijg nog steeds kippevel van jouw PB-tje. Nogmaals sterkte met het verlies van jullie 2 jongetjes en vanavond brand ik mijn kaarsje voor jou Vergo. Snel beter worden hoor Groetjes Flam