het leven is echt oneerlijk eerst dat inmens grote verlies en nu nog in het ziekhuis liggen ook.... dikke knuffel voor jou en je man en ik denk aan je
Hoop dat het beter met je gaat en snel weer naar huis kan. Wil hierbij je man ook sterkte wensen! Vind het toch zo erg voor je en wil jullie nogmaals sterkte wensen met het verlies van jullie 2 zoontjes. Sterkte Flam
Lieve Diana en Dennis, Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toe wensen! Diana ik hoop dat je snel weer naar huis mag, mijn kaarsje brand voor jullie en ik denk elke dag aan jullie! Een hele dikke knuffel, Bianca (Lovebaby)
Wat een verschrikkelijk nieuws... Heerlijk dat jullie ze hebben mogen verwelkomen en dan zo onwerkelijk dat jullie ook gelijk weer afscheid hebben moeten nemen. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie!
ooh Wat een vreselijk verhaal.. tranen in mijn ogen. Heel erg veel sterkte en kracht voor jullie beide.. Liefs Lyn
We willen iedereen hartelijk bedanken voor de lieve en steunende woorden die we hebben mogen ontvangen bij het verlies van onze twee zoontjes.
Ik kan me bijna niet voorstellen hoeveel pijn jullie moeten hebben. Ik heb nog 1 van de 2 boven liggen, jullie hebben 2 lege bedjes. Heel veel sterkte met de nog moeilijke tijd die gaat komen. Het zal slijten zeggen ze maar ik weet niet wanneer de pijn minder zal worden. Het gemis blijft enorm groot. Ik mis Thijs* ook nog dagelijks ook al is dat 'al' 4 maanden geleden. Heel veel sterkte samen!