lange luteale fase? of niet? help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dhaima, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dhaima

dhaima Nieuw lid

24 apr 2015
    3
    0
    0
    ik run mijn eigen winkel. een oude molen verkoop v
    boxtel
    Hallo iedereen.

Ik heb een probleem en zit me eigen zorgen te maken.
    Ik heb 26 februari een miskraam gehad gehad. Het was een niet geplande zwangerschap maar wel zeer welkom.

Ik ben sinds die tijd niet meer ongesteld geworden. Dat is dus al 2 maanden. Terwijl ik kan zweren dat ik rond 22 maart mijn ovulatie heb gehad. Ik weet dat 'ik heb het ggevoelt' niet geldig is maar ik weet het gewoon voor 90% zeker. Ik ken mijn lichaam en daarnaast heb ik daar niet op zitten wachten.

Ik kwam er perongeluk achter omdat ik mezelf afvroeg waarom ik last had van veel afscheiding en dat het zo glazig was. Toen bedacht ik me wat de gynaecoloog had gezegt; dat ik ook meer zin had in gemeenschap, en dat klopte ooK!

Mja Nu zijn we dus 4 weken verder en niet zwanger (2 testen gaan) en niet ongesteld. Volgens de huisarts kan het nie, maar ik maak me eigen echt druk. ik denk zelf niet dat de menstruatie weg blijft Omdat ik stress had. Want die he heb ik nu pas.

Ik weet wat vele zullen denke! Dat mijn gevoel niet betrouwbaar is. Maar wat nou al dat wel is? Wat nou als ik wel degelijk gelijk heb?

Ik moet het weekend afwachten van de huisarts en daarna een bloed test doen om te zien of ik Niet zwanger ben. Ik voel me absoluut niet zwanger geen enkel symptoom als alleen veel uitslag in mijn gezicht. Dus ik ga daar niet vanuit. Maar ik weet ook Niet zo goed wat ik wel moet doen :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja..Je wilt het niet horen, maar ik geloofde ook altijd heilig in mijn ei voelen.

En toen kreeg ik tig inwendige echo's en follikelmetingen vanwege mijn vruchtbaarheidsbehandelingen.

En raar maar waar, het was echt niet mijn ei die ik voelde, maar het groeien van de follikels! De sprong zelf bleek ik niet te voelen.

Dus ik geloof niet meer zo in "je ei voelen". Daar kun je je lelijk in vergissen en bovendien op de verkeerde momenten sex gaan hebben als je zwanger wilt worden.

Want dan had je onderhand al ongesteld moeten worden of een positieve zwangerschapstest moeten hebben.

De kans is groot dat je cyclus in de war is na je miskraam. :(

En een luteale fase is vrijwel nooit langer dan 18 dagen, dus dat kan het zeker niet zijn. Een luteale fase langer dan een maand bestaat al helemaal niet.

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Na een miskraam kan je cyclus een beetje van de rit zijn. Tis helaas afwachten.

4. dhaima

dhaima Nieuw lid

24 apr 2015
    3
    0
    0
    ik run mijn eigen winkel. een oude molen verkoop v
    boxtel
    Ik was er al bang voor dat het afwachten was. En inderdaad je ei voelen daar geloof ik ook Niet zo in. Want die heb ik niet gevoeld. Het was echt meer de afscheiding en de zin in gemeenschap die het bij mij deden...

Mja als de luteale fase niet langer kan duren dan 4 weken moet ik of binnen kort ongesteld worden of het is inderdaad toch niet mijn ovulatie geweest!!
    Pff wat een ellende zeg. Echt een na sleep ik wil zo graag gewoon weer verder...

Deel Deze Pagina