Hallo dames! Na veel op internet te zoeken word ik nog niet veel wijzer. ik ben sinds 2a3 dagen een beetje grieperig. Keelpijn, dichte neus maar niet snotterig, koude rillingen maar zeker geen koorts. vandaag had ik iets roze/roodverlies echt maar een veegje met afvegen na het plassen zegmaar. Ik ben nu 5 dpo. ik vroeg me af of dit innestelings symtomen zijn en wie dit nogmeer heeft gehad? Die ziekvoel verschijnselen. Ben zo benieuwd naar jullie reacties! Groetjes Daan
Totaal niet herkenbaar, ik heb het innestelen nooit gemerkt aan symptomen. Inmiddels 6 zwangerschappen gehad, dus heb best ervaring
Nee, wel dat ik vaak grieperig ben rond NOD dat ik zwanger bleek te zijn (9 zwangerschappen, heb het volgens mij 7x gehad,, dus niet altijd)
Ik herken het wel, bij de eerste dacht ik dat ik buikgriep had, koorts, diarree en overgeven. Ook werd ik vervolgens van allerlei luchtjes nog eens misselijk. Ik bleek uiteindelijk dus zwanger te zijn. Succes!
Oke het verschilt dus erg! Dus toch rustig afwachten hahaha. Bedankt voor jullie vriendelijke reacties!!