ziek tijdens innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danie0601, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie0601

Danie0601 Lid

18 aug 2014
    53
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Na veel op internet te zoeken word ik nog niet veel wijzer.

ik ben sinds 2a3 dagen een beetje grieperig. Keelpijn, dichte neus maar niet snotterig, koude rillingen maar zeker geen koorts.
    vandaag had ik iets roze/roodverlies echt maar een veegje met afvegen na het plassen zegmaar. Ik ben nu 5 dpo.

ik vroeg me af of dit innestelings symtomen zijn en wie dit nogmeer heeft gehad? Die ziekvoel verschijnselen.
    Ben zo benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Daan

2. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Totaal niet herkenbaar, ik heb het innestelen nooit gemerkt aan symptomen. Inmiddels 6 zwangerschappen gehad, dus heb best ervaring ;)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, wel dat ik vaak grieperig ben rond NOD dat ik zwanger bleek te zijn (9 zwangerschappen, heb het volgens mij 7x gehad,, dus niet altijd)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, het lijken mij echt griepverschijnselen. Dat heerst op het moment wel heel erg. Succes!

5. Womanity

Womanity Lid

11 aug 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, bij de eerste dacht ik dat ik buikgriep had, koorts, diarree en overgeven. Ook werd ik vervolgens van allerlei luchtjes nog eens misselijk. Ik bleek uiteindelijk dus zwanger te zijn. Succes!

6. Danie0601

Danie0601 Lid

18 aug 2014
    53
    3
    8
    NULL
    NULL
    Oke het verschilt dus erg! Dus toch rustig afwachten hahaha. Bedankt voor jullie vriendelijke reacties!!

Deel Deze Pagina