Ziek, kans op zwangerschap nu verkeken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wenssinds2013, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hai dames,

Ik heb dit nog nooit gehad afgelopen 3 jaar, maar ik zit nu een week na mijn ei en ik heb griep.

Spieren doen zeer, 38.5 temp, diarree en algehele malaise.
    Zijn mijn kansen nu verkeken? Staat dit een eventuele innesteling in de weg?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bij m'n jongste dochter had ik ook griep een week na ei , bij mij was het dus juist een goed teken :) ik duim voor je!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Bij m'n oudste had ik ook griep en was ik snipverkouden een paar dagen voor nod.

Ze is nu 4 ;)

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb weleens gehoord dat het goed is als je rond die periode een lagere weerstand hebt..of dat waar is weet ik niet.
    Alleen koorts is niet goed, maar in hoeverre dat tijdens een innesteling kwaad kan weet ik niet.

5. Wenssinds2013

Wat lief dat jullie reageren. Het kan dus alle kanten waarschijnlijk nog op!? Hopelijk houdt het niet te lang aan.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik werd bij Finley 3 dagen na terugplaatsing ziek. Maar dus toen wel zwanger!

7. Wenssinds2013

Okay klinkt hoopvol! In ieder geval hoeft t dus niet te betekenen dat ik minder kans maak. Gelukkig heb ik geen koorts en spierpijn meer. Wel nog duizelig. Ben benieuwd waar t op gaat uitkomen.

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik was ook ziek een paar dagen na mijn eisprong...dus ik weet niet of het effect heeft. Bij mij in ieder geval niet ;) ja gunstig hihi

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens mij mag dat niet al te veel uitmaken.

10. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Ik heb ooit gelezen dat wanneer je ziek bent je lichaam druk is met herstellen. Dit is ongunstig voor een bevruchting.
    Beterschap en hoop dat het voor jou niet geldt!

Deel Deze Pagina