Hai dames, Ik heb dit nog nooit gehad afgelopen 3 jaar, maar ik zit nu een week na mijn ei en ik heb griep. Spieren doen zeer, 38.5 temp, diarree en algehele malaise. Zijn mijn kansen nu verkeken? Staat dit een eventuele innesteling in de weg?
Bij m'n jongste dochter had ik ook griep een week na ei , bij mij was het dus juist een goed teken ik duim voor je!
Ik heb weleens gehoord dat het goed is als je rond die periode een lagere weerstand hebt..of dat waar is weet ik niet. Alleen koorts is niet goed, maar in hoeverre dat tijdens een innesteling kwaad kan weet ik niet.
Wat lief dat jullie reageren. Het kan dus alle kanten waarschijnlijk nog op!? Hopelijk houdt het niet te lang aan.
Okay klinkt hoopvol! In ieder geval hoeft t dus niet te betekenen dat ik minder kans maak. Gelukkig heb ik geen koorts en spierpijn meer. Wel nog duizelig. Ben benieuwd waar t op gaat uitkomen.
Ik was ook ziek een paar dagen na mijn eisprong...dus ik weet niet of het effect heeft. Bij mij in ieder geval niet ja gunstig hihi
Ik heb ooit gelezen dat wanneer je ziek bent je lichaam druk is met herstellen. Dit is ongunstig voor een bevruchting. Beterschap en hoop dat het voor jou niet geldt!