Ohhh balen Ik ben ook best erg ongesteld voor mijn doen. Mijn baarmoederslijmvlies is ook veel dikker dan voorheen. Ik ben 2 maanden geleden naar de gynaecoloog gegaan om te laten kijken hoe het er nu voor staat. Voorheen had ik erg dun slijmvlies en kon ik niet zwanger blijven. Nu lijkt het erop dat de zwangerschap mij goed heeft gedaan en dat mijn slijmvlies nu zo dik is als het hoort. Dat zal ook de reden zijn dat ik wat meer bloedverlies heb dan ik gewend was. Naja over 4 dagen is het weer over
Bij ons is dat al zo.. het is peuter speelzaal en dagopvang in 1.. Want peuterspeelzaal kan ook niet ivm mijn werk niemand die daarna kan oppassen of haar ophalen als ik moet werken.
Woow 1100 euro aan een kinderopvang.. holy **** wij betalen nu gastouder 380 euro en krijgen 224 terug.. uur tarief is 5.10.. De opvang waar ze straks heen gaat staat als beste aangeschreven hier.. en is uur tarief 6.95.. maar krijgen meer terug en betalen zelf net 120 euro.. Waarom ? Omdat je bij een gastouder inschrijf geld betaalt van 50 euro per maand echt belachelijk.. in 2016 schijnt alles nog makkelijker te worden en meer terug ik ben erg benieuwd.. ik had in eerste instantie voor een gastouder gekozen omdat mijn dochter erg 1 kennig was en gewoon 1 gezicht nodig had die tijd.. nu heeft ze dat niet echt meer. Stokstaartje.. tja had ik die keus maar.. schoonouders leven niet meer anders was het heel makkelijk geweest.. Ja hij wilt echt pas wachten tot september 2016.. Dus ja bescherming gekocht.. maakt niet uit.. financieel komt het gewoon veel beter uit en ivm mijn werk ook als dochter naar school gaat ..
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel 💕 27 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 💕 28 jaar - tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 💕 26 jaar - tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 💕 27 jaar - tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 💕 27 jaar - tweede kindje 13 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam 💕 28 jaar - tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 💕 27 jaar - tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 💕 24 jaar - tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 💕 28 jaar - tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 💕 ? jaar - tweede kindje ? November: Werveltje ronde 2 💕 30 jaar - tweede kindje ? November: Stokstaartje ronde 1 💕 29 jaar - tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 💕 26 jaar - tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
Hoi allemaal, Ik heb de lijst aangepast! Werveltje en Jaydee staan er bij op! Alleen missen er bij een aantal nog een paar gegevens, dit is ook makkelijk zelf aan te passen hoor
Erzi: ja dat zijn geen leuke dingen dat je je geliefden moet missen En wat die bescherming betreft, misschien is ie er over een paar maandjes al wel flauw van en gaan jullie alsnog er voor Het is gewoon vreselijk als je gevoel en verstand 2 verschillende dingen zeggen. Ik heb altijd al gezegd dat ik jong moeder wilde worden. Dacht aan een jaar of 23. Ik ben pas zwanger geworden toen ik 26 was. Voor mijn gevoel was ik al erg oud (ik weet dat het op zich mee valt), maar toen liet de situatie het pas toe. Maar wat een verschrikkelijke jaren. Het gevoel en daarbij verdriet werd steeds groter en kon op een gegeven moment helemaal niet meer hebben dat andere meiden in mijn omgeving wel zwanger werden enz.
Had ik idd ook wel heel erg.. vrouwen om mij heen die zwanger werden en ik woonde nog bij mijn ouders enz.. en later mijn ex die geen kinderen wou... ik heb altijd gezegd dat ik nooit een 2de kindje wilde! voor mij geen zwangerschap en geen bevalling meer.. en 1 vond ik meer dan prima. Heerlijk 1 kindje om te bekommeren en toch denk ik nog zo als ik er over praat. Maar gewoon nog een keer een klein hummeltje, weer een baby kamer inrichten, dragen en borstvoeding geven. Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten.. daarom is mijn man eigenlijk ook overdonderd. Ik wilde absoluut niet meer hij wel..
haha grappig, ik heb best wel een heftige bevalling gehad en ben daarbij flink ingeknipt (ongeveer 14 hechtingen!) en ik heb meteen tegen mijn vriend gezegd dat ik wel snapte dat er vrouwen zijn die zeggen dit voor mij nooit weer! Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer wil, maar de eerstkomende tijd even niet hahaha Ik merk wel dat ik de extreme drang zoals ik hem toen had nu niet heb. Maar wil wel heel graag
Ik ben 26 jaar. Zal het morgen op de pc even aanpassen. De meiden met heftige ongesteldheid, is dat altijd al zo geweest of pas na een eventuele zwangerschap? Bij mij is het zo veranderd. Eerst migraine en aardig bloedverlies. Nu geen migraine maar ontzettende buikkrampen en rugpijn en veel bloed 😳 Ben benieuwd wat het voor invloed op zwanger worden heeft. Bij dochterlief was het gelijk raak. (Weet even niet meer wie het vroeg) Goed te lezen van die peuterspeelzaal! Zal ook eens navraag doen, wist ik nog niet. Gevoel en verstand is soms lastig te rijmen met elkaar ja. Ik zie ons bijvoorbeeld echt wel met meerdere kindjes, gezellig! Maar moet me wel echt weer over een nieuwe zwangerschap, bevalling en babytijd heenzetten.
Ik was nooit heel heftig ongesteld. Nu ook niet hoor, maar wel wat meer dan ik gewend was. Heb gelukkig nooit lichamelijke klachten. Ik zou mn hele zwangerschap en bevlling zo over willen doen, wat ging dat allemaal fijn en gemakkelijk. Alleen de periode erna wil ik niet meer meemaken. Ik heb een postnatale depressie gehad, Jeetje wat was dat heftig. Gelukkig veel stein gehad van ouders en vrienden en ik was er snel bij waardoor ik relatief snel opgeknapt ben. Daarom vind ik het wel spannend om weer zwanger te willen worden. Ten eerste ik al een hoop heb meegemaakt op het gebied van zwanger worden (4x miskraam en daarna zwanger gebleven door middel van hormoonspuiten) en dan ook nog die depressie. Wel fijn dat het er nu op lijkt dat mijn slijmvlies normale dikte is, zodat ik nu waarschijnlijk geen spuiten meer nodig heb. Ik heb zo'n makkelijk en lief kind nu dat ik dan soms denk dat de volgende alleen maar kan tegenvallen. We zijn niks gewend nu want ze huilt bijna niet, is altijd vrolijk. Dan hoop ik maar dat de volgende net zo is Zo heeft iedereen heeft dus wel dingen die maken of je soms het gevoel hebt dat je het wel goed vind met 1. Ook ik riep tijdens mijn depressie dat ik er nooit meer een wilde en degene die ik had mocht wat mij betreft ook opgehaald worden. Nu ik dus niet meer ziek ben en mijn gevoel en gedachten weer met elkaar kloppen, zou ik niet anders meer willen. Ben een stuk relaxter, kan makkelijker dingen loslaten en makkelijker geworden dus in dat opzicht is het ook heel goed geweest.
Deze zin is zoooo herkenbaar. Dit heb ik ook vaak gedacht. Wij hebben op zich ook een makkelijk kind, maar door alles wat er gebeurd stoort met het MATELOOS dat mensen dat altijd over haar zeiden. Net alsof men niet zag/wilde zien of gewoon niet wisten hoe zwaar ik het heb gehad. Voelde alsof alles gebagatelliseerd werd. En ik kon echt niks van haar hebben. Ik knijp mijn handjes dicht dat ik haar heb gekregen en niet een super druk kindje of iets. Niet dat dat slecht is hoor, maar dan was het hier niet zo goed afgelopen als nu ben ik bang. Heel vaag. Gister dus krampen gehad en soort van continu krampachtig gevoel in de kuiten. Ik dacht nou laat die ongi maar komen. Nog steeds niks! Ook geen krampen meer. Wel voelt het alsof ik moet plassen terwijl ik net geweest ben dus soort van vol gevoel onderin de buik. Baarmoeder staat ook zo hoog dat ik er haast niet bij kan. Begin haast te twijfelen nu waar ik in mijn cyclus zit, omdat overal staat dat als je baarmoeder hoog is je in de je vruchtbare dagen zit. Durf ook niet te testen want straks heeft mijn lichaam de vorige cyclus afgebroken en was die 4 dagen bruinverlies toch een menstruatie en ben ik nu 2 weken later en zit ik weer rond een eisprong waardoor ik daardoor misschien een positest krijg....zucht!
Yeeaaayy *doet een vreugdedansje voor roosje* maar regelmatig flink aan de klus dan liggen er al een paar mankrachten klaar hihi.
Jaa irritant he! Gelukkig maar dat ze makkelijk is, anders was het hier denk ik ook niet zo snel overgegaan. En als ze dan een keer huilde, kon ik het ook echt niet hebben. Maar ja dat lag niet aan haar, maar aan de toestand waarin ik verkeerde. Nu ben ik zo blij met haar en knijp ik ook in mijn handjes En het geeft met ook een trots gevoel dat ze zo is, hebben we het toch goed gedaan Spannend zeg dat je nog niet weet wat het is. Kan natuurlijk ook een eisprong zijn. Ik voel dat altijd heel erg 1 dag lang. Weet niet of je het vandaag ook nog hebt?
nee niks meer. Maar heb net toch getest!!! Goed nieuws en slecht nieuws. Slechte nieuws hij is witter dan wit! Goede nieuws mijn lichaam hield me dus niet voor de gek! Ik was dus wel zwanger, maar is mis gegaan. Dit vermoedde ik al omdat alle klachtjes ineens stuk minder werden tot helemaal weg waren. En kan nu dus zien dat er op de eerste 3 heeeele lichte streepjes staan waarvan de derde dus ietsje donkerder leek dan de eerste, maar de dan erna was het streepje wel aanwezig maar ietsje lichter en van dus een witte test... We wachten braafjes op mijn ongi! Had gister ook al het idee dat mijn melk ietsje meer is geworden. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren voor ik ongi wordt. Ik betwijfel het dat ik nu een eisprong heb. Want de vorige keer reageerden de kv testjes op mijn eisprong dus als ik nu een eisprong zou hebben lijkt me dat dit nu ook het geval moet zijn. Kan me ook niet echt voorstellen dat mijn cyclus ineens afgebroken wordt door mijn lichaam om vervolgens overnieuw te gaan beginnen. Nou ja we gaan het zien. Oja en de test bij de eisprong was een stuk donkerder dan wat ik de laatste dagen op de test heb gehad
Wat raar zeg stokstaartje. Maar laatste tijd zie ik veel hier eerst positief daarna negatief. Hier is het vroeg misgegaan met 5 weken , ik bloedde alsof ik ongesteld was, niet net als een echte miskraam.. Dankjewell Hhjijijijihihihi
ja ik verwacht ook geen gekke ongi ofzo hoor. Heb nu wel weer wat krampjes dus verwacht vandaag, morgen of zondag mijn ongi.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 �� 28 jaar - tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 �� 26 jaar - tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 �� 27 jaar - tweede kindje 13 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam �� 28 jaar - tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 �� 24 jaar - tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 �� 28 jaar - tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 �� 26 jaar - tweede kindje ? November: Werveltje ronde 2 �� 30 jaar - tweede kindje ? November: Stokstaartje ronde 1 �� 29 jaar - tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 �� 26 jaar - tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
Werveltje, wat heftig een pd! Lijkt me heel naar en moeilijk. Gelukkig had je goede steun en inderdaad een makkelijk kindje. Hoe lang heb je hier last van gehad? Want zo lang ben je nog niet bevallen. Stokstaartje, hopelijk komt de ongesteldheid dan snel en heb je duidelijkheid. Dat onduidelijke is ook frustrerend. Wanneer was jouw mk? Verdrietig zeg!