Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Kijk eerste en middelste foto is van vorige maand. Ik dacht negatief maar digitale kreeg ik smiley dus positief. Dus had niet echt een knaller.
    De derde foto is van vandaag dus ook niet heel donker maar kan positief zijn dus omdat ik vorige maand ongeveer hetzelfde had. Maar vanavond toch aan de klus dus haha

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Roosje: lijkt me heeeel goed idee hahaha.

Werveltje: er is wel iets gaande, want ik krijg weer last van gevoelige tepels, maar dat kan ook komen van doorkomende kiezen bij dochterlief, maar ze begint ook weer na een paar keer zuigen dat ze de andere borst wil. Dus moet weer vaker wisselvoeden zeg maar. Dus het lijkt alsof ik weer minder melk heb dan een paar dagen geleden.

Maarja ik krijg minder melk van een eisprong, menstruatie en blijkbaar ook dus zwangerschap. Kortom ik weet nog niks hahaha. Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar strontvervelend! ZOnet stond ik snel om met een draai naar rechts en voelde het alsof ik bandenpijn had. Dus het wordt nu HELEMAAL een zootje hier. Want zwanger ben ik op dit moment niet.

PFF precies waar ik bang voor was dit. Dat mijn lichaam helemaal van het padje af zou zijn als ik ging stoppen met de pil. Vandaar ook aangedrongen bij vriend dat ik niet weer aan de pil ging ook al gingen we in december/januari er pas echt voor. Had namelijk gelezen op internet dat bij het grootste gros vrouwen het een behoorlijk aantal weken duurde voordat ze menstrueerden.

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Wat irritant zeg, je weet nog niet waar je aan toe bent.
    Wel respect hoor dat je nog borstvoeding geeft. Ik heb het na 2 weken opgegeven.... maar ja dat kwam ook omdat ik die depressie had en ik me helemaal niet goed voelde. Maar bij een volgende zwangerschap zou ik het niet weer doen :D

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    thnx voor je respect. En is toch begrijpelijk dat je stopt. Borstvoeding heeft geen kans van slagen bij voorbaat al niet als je je er niet goed bij voelt:D

Die onzekerheid is idd niet grappig meer. Wordt er ook verschrikkelijk chaggie van nu. En dan denk ik weer misschien is dat wel een teken dat ik ongesteld word, maar maak mezelf helemaal gek. Wordt er gewoon beetje boos van allemaal.

Dan denk je zwanger zijn, is het ineens een ovulatie. Denk je 2 weken later weer zwanger te zijn, lijkt het alsof het mis is gegaan. Denk je dat je ongesteld gaat worden komt er niks! AARGHH. Ik zal nu gewoon ongesteld moeten worden of er nu wel of geen zwangerschap was. Er is een eisprong geweest dus moet er ook weer rommel uit. Maarja overal staat dat bij een menstruatie je baarmoedermond laag is maar die van mij is hoog want kan hem bijna niet voelen. Dus dat zou weer op eisprong duiden, maar heb geen slijm wat er bij hoort...zucht

5. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zorg gewoon dat we er voor, op en na vrijdag voor gaan ;) Leuke weken voor de mannen ook dit haha.

Ik doe (nog) niet aan ovulatietesten. Vorige keer was ik bij mijn dochter de tweede ronde zwanger.. We gaan het zien!

Wel heftig van die PD Werveltje. Ik had een vriendin die dat ook had, is ook gestopt met BV daardoor. Wel goed en knap dat je er zo snel bovenop gekomen bent.

Stokstaartje voor jou blijft het onzeker.. lastig! Ik zou zeggen lekker bezig blijven als je het niet zeker weet en er gebeurt vanzelf wel iets!

Ennn Roosje, ga ervoor meid ;)

6. werveltje

Borstvoeding ging eigenlijk heel goed hier, maar ik viel ontzettend af en was onwijs futloos. Wáárschijnlijk was het door de postnatale depressie. Maar het gaf mij zoveel onrust omdat ik niet precies wist hoeveel ze dronk. Dus heb toen besloten te stoppen zodat ik zelf kon opknappen en mn vriend ook de fles kon geven.

@stokstaartje Jaaa knap hoor dat je het zo lang volhoudt! Wel kut dat je nog geen duidelijkheid hebt.

@mam: ja was heel heftig, maar het heeft me wel sterker gemaakt hoor! Spannende maanden weer he zo!

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #267 Stokstaartje86, 1 nov 2015
    Laatst bewerkt: 1 nov 2015
    En nog steeds niet ongesteld! Test omowit. Vandaag was het hier koopzondag dus heb ovulatietesten gekocht om te kijken of dat iets oplevert. Heb 2 doosjes gekocht dus heb er 10. Straks maar eens 1tje doen dan.

EDIT: heel licht streepje dus niet positief.

8. werveltje

Wat is het hier rustig ;) Toch niet iedereen heeft z'n eisprong nu :D

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heb net al gehad haha vandaag springt hij

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hahahaha tja hier gebeurt ook niet zoveel. Geen ei geen ongi wel krampen zucht....

11. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, nee moeten allemaal oefenen he ;)

12. werveltje

Haha vandaar ieders afwezigheid :D

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    En hoe is het jullie hier? Werveltje?

Ik zit vandaag volgens mij op dpo1. Ovu test is zo goed negatief,

14. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh voor jou is het wachten dus al begonnen Roosje... Duurt altijd lang!

Nog steeds geen duidelijkheid stokstaartje? Wat rot zeg!

Hier eindelijk aangekomen bij de laatste dag van mn ongesteldheid...

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik was er zo flauw van dat ik op internet heb lopen zoeken naar middeltjes die je menstruatie bespoedigen. Kwam regelmatig heet bad tegen. Dus zondagavond in een heet bad gegaan. Daarna even geoefend hahaha. Misschien konden we het los kloppen hahaha. Gisteren rond etenstijd dacht ik dat de afscheiding een beetje een andere kleur kreeg, soort van oud roze. "s avonds een uurtje gesport in de sportschool en daarna even weer lekker in een warm bad. Voor ik in bad stapte nog even naar de wc. Weer die oud roze afscheiding. Vanochtend na het plassen rood slijm met een stolseltje. Dus ik dacht YES EINDELIJK!! Daarna had ik weer die afscheiding, maar was wel meer naar rood toe nu. Dus ik geloof dat ik nu duidelijkheid heb.

Ga straks nog wel even in dat ene topic reageren dat ik ongesteld ben geworden. Misschien geloven ze me dan wel dat ik wel zwanger was en het toch vroeg mis is gegaan vlak na de innesteling.

Maar belangrijkste is dat we nu kunnen beginnen :D:D

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Stokstaartje, yes! Eindelijk duidelijkheid! Hoop echt dat het nu doorzet en je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen!

Roosje, succes met wachten, mn duimen draaien voor je!

Ik zit op cd28 en heb volgens mij nog geen eisprong gehad, maar komt er volgens mij wel aan.. Weer een erg lange cyclus, maarja beter dan niets :) ik heb het heel druk met onze verbouwing dus gelukkig gaan de dagen snel voorbij!

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja inderdaad. Wordt er wel onzeker van dat het nog niet volledig. Maar het is al een hele vooruitgang haha

18. werveltje

Hier ook laatste dag ongi!jeeeeej aftellen naar eisprong :D@
    Rofijnucces de komende weken!

@stokstaartje: Fijn dat je soort duidelijkheid hebt nu.

@cupcake: vervelend zeg zo'n lange cyclus, nogeer geduld voor nodig :d

19. werveltje

Ik bedoelde: nog meer geduld nodig :D

20. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej stokstaartje eindelijk duidelijkheid!!
    Spannend Roosje, deze weken duren het langst haha.
    Wat betekent cd cupcake? Ik ken nog niet alle termen.
    Weten jullie ook zonder ovu test wanneer het is? Ik had vorige maand op die dag net wat meer zin zegmaar ;) zo herkende ik het (denk ik :p)

Deel Deze Pagina