Ja afwachten duurt lang haha. Cd betekent cyclusdag en dpo betekent day past ovulation Ja zonder ovu test merken sommigen het ook door middel van tempen. Of soms voel je eipijn haha
Oh jij voelt je ei echt werveltje? Ik let er weleens op, maar nog nooit echt gevoeld geloof ik. Vorige keer gewoon in de week waar ergens de eisprong zou moeten zijn om de dag seks gehad. Het valt me wel op dat mijn afscheiding anders is tijdens mijn vruchtbare dagen.
Ja ik voel het he duidelijk. Echt onwijs pijnlijk drukkend gevoel in mijn buik, aan de linker- of rechterkant. Verder zie je het ook aan het slijm. En bij mij is het altijd op dag 14/15. Ik wist de eerste keer ook niet wat het was, tot het elke maand terugkwam. Het is wel erg handig moet ik zeggen haha. Je weet precies wanneer je moet . Ook omdat het bij mij redelijk voorspelbaar is, kan je de dagen ervoor natuurlijk ook al.
Weet natuurlijk niet precies wanneer ie dan echt springt, maar zal rond die pijn zijn. Ja ben benieuwd of jullie het ook voelen. Als je het zo voelt zoals ik,,dan kan je het niet missen . Ik heb trouwens ook wel meer zin hoor rond de eisprong!
ik geloof dat de pijn die je voelt de laatste groei is van het eitje en in principe als je de pijn niet meer voelt is die gesprongen. Even uitzonderingen daar gelaten dat een eitje soms niet springt en het later weer probeert en je dan dus een langere cyclus krijgt. Vroeger voelde ik alles ook heel duidelijk net als werveltje, pijntjes, slijm en altijd dezelfde dagen en duur van cyclus. Tot ik dus die miskraam had gehad. Was mijn cyclus ineens paar dagen korter en kon ik mijn slijm niet meer zo goed onderscheiden als voor die tijd. Wel merkte ik idd dat ik ook meer zin had rond de eisprong. Tja de natuur regelt het allemaal prima hahaha. Mens is natuurlijk gemaakt om zich voort te planten dus is het handig dat er iets gebeurt waardoor we zin hebben om te seksen hihi. Mijn vriend zei ook eens tegen mij dat hij het kon merken/ruiken dat ik vruchtbaar was. Dan had hij nog meer zin om me te bespringen hahaha Ongesteldheid: nog steeds niet echt helemaal doorgezet, maar het wordt steeds roder en er druppelt sinds vanavond bloed in de wcpot als ik naar de wc ga, maar nog geen stolsels. Hoef ook nog geen tampon in te doen. Misschien zet het morgen wel door. Heb behoorlijk last van mijn buik, dat wel
Wat grappig, nog nooit gelet op die verschijnselen rond een eisprong. Zal ik eens gaan doen. En ik lag krom bij de opmerking over je man stokstaartje "ruik ik daar een ei?"
Jaydee: ja ik dacht toen dat ie met me zat te sollen, maar hij meende serieus dat ik anders rook waardoor ik nog aantrekkelijker werd zeg maar. Moeder natuur he hahaha Status Ongesteldheid: nog steeds hetzelfde wel minder pijn.
Ja hier zegt mn vriend dat ook, dat ik anders ruik dan. Hahaha bizar eigenlijk allemaal he! Maar het zal met een reden zijn...
Hier ontbreekt het aan tijd samen, heeeel frustrerend zo voor mn eisprong. Maarja, met een kleine van 15 maanden en avonden weg is het gewoon lastig.. We hopen dat het raak is en anders volgende maand weer proberen. Heb nog niets voelen springen dus er is nog tijd!
1x kan genoeg zijn mam207! Dames ik denk toch echt dat dit gewoon mijn ongesteldheid is. Heb af en toe een klein stolseltje en bloed voornamelijk in de pot en af en toe een druppeltje in ondergoed. Maar krampen zijn afgenomen en melk wordt ook al weer meer. En las op internet dat er een stofje is dat er voor zorgt dat het bloed niet klontert en dat het dus helemaal niet gek is om geen stolsels te hebben. Bij een ongesteldheid zijn er vaak stolsels doordat het harder bloed dan dat het stofje er voor kan zorgen dat het niet stolt.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 13 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ? November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ? November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ? November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 25 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 24 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk NOD van werveltje erin gezet en overbodige tekens weggehaald zodat het wat overzichtelijker wordt als je iets wilt aanpassen.
had het het niet eens door dat mijn NOD veranderd was hahaha. Heb het alweer aangepast. Ik heb ook maar gewoon wat bedacht als NOD want ik weet het natuurlijk niet, maar heb de cyclus aangehouden die ik voor de bevalling had. Eerst was dat altijd 27, maar na de miskraam ineens 24 dus die houdt ik nu maar eerst aan met een slag om de arm natuurlijk. Dames ik ben woensdag bij een medium geweest (echt een goeie want mocht niks zeggen alleen ja en nee en zo goed als alles wat ze zei klopte. Ze benoemde ook de miskraam en weet nu dat ik een zoon als sterretje heb en hij heeft gevraagd of ik hem een naam wilde geven. Dus moeten even aan de bak om een jongensnaam uit te zoeken! ZOO bijzonder!