Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Zo dat is bijzonder zeg, heeft ze niet gezegd ofje weer zwanger bent volgnde maand

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    haha nee dat niet. Maar mijn moeder was erbij en die weet niet dat we er weer voor gaan. Maar het ging wel even over de toekomst dat ze dacht dat ik iets met kinderen ging doen (werk) Maar ik heb daar geen diploma's voor. Dus of ik moet die nog halen of ik krijg een groot gezin haha. Ik zei toen namelijk dat ik een groot gezin wilde van een 3 a 4 kinderen. En toen zei ze dat dat het ook best kon zijn en de tijd het zal leren. Ze maakte later nog wel de opmerking dat ik maar snel een baby moest maken. Dus ik begon een beetje te lachen, maar van binnen lag ik heeeelemaal in een deuk. Voor mijn moeder was het een grapje, maar voor mij wel een bevestiging dat dit voor ons wel het juiste moment om er voor te gaan hihi. We hebben onze zegen van het hiernamaals hahaha.

En dat van mijn zoontje was idd heel bijzonder. Ze mocht zelfs beschrijven hoe hij er uit zag en dat gebeurde niet zo vaak. Mijn vriend en ik gaan nu een autootje voor hem kopen, zodat hij een cadeautje van ons heeft gekregen, maar dan wel een autootje waar lieke ook mee kan spelen zodat het voor de buitenwereld niet zo opvalt. Dan kunnen ze er samen mee spelen. Hij is vaak bij ons namelijk en Lieke ziet hem ook. Ons zoontje gaf de IE klank door als naam van onze dochter! En we gaan een naamceremonietje houden. (naam op papier schrijven en dan verbranden). En ik ga een klein doosje maken met zijn naam er in, een rompertje met papa is de beste (dat is een uitspraak die hij in de reading heeft gedaan).

Was er echt helemaal ondersteboven van. Toen ik de miskraam had gehad wilde ik eigenlijk al een doosje maken en een naam geven, maar ik wist natuurlijk niet zeker of het een jongen of meisje was. Alhoewel ik wel eem sterk voorgevoel had dat het een jongetje was. En ik had geen positieve test natuurlijk. Dus heb het er bij gelaten, maar nooit vergeten! Dus nu ga ik het alsnog doen allemaal!

3. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een bijzonder verhaal stokstaartje. Erg mooi ook, kreeg er helemaal kippenvel van. Goed dat je er aandacht aan gaat besteden!
    Leuk dat ze ook subtiel vertelde dat je snel een baby moet gaan maken, haha.

Ik weet nu wat ovulatiepijn is hoor, haha. Vanmiddag erg pijn gehad aan de linkerkant in m'n onderbuik! (Precies op de voorspelde dag) Vanavond dochter op bed gelegd en er weer voor gegaan haha. Ben benieuwd!

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi meiden!

Sorry voor mijn enorme afwezigheid hoor! Maar ik weet soms even niet meer waar ik het zoeken moet!

Wat mooi stokstaartje!! Mijn moeder is ook medium en wordt ook altijd zo blij als ze andere gelukkig kan maken en kan helpen! mooi dat je er aandacht in gaat steken:)!

Ik heb gister positief getest:D! Was al heel snel duidelijk dus ik ben er nog een beetje van ondersteboven:p.

5. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ntje!! Dat is genieten!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Gefeliciteerd Ntje! Super!

7. werveltje

werveltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Ntje!

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ntje: WHAAAAH gefeliciteerd!!!! Toen ik gister met het lijstje bezig was dacht ik al van hoe zal het met Ntje gaan hahaha. Ja het is erg dankbaar het als je zulke dingen kunt doen voor mensen!

Foto van je testje :D

Mam207: goed bezig!!

9. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat bijzonder Stokstaartje...
    Lijkt me fijn dat je nu weet dat het een jongetje was.

Gefeliciteerd N'tje! Top!

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    jaydee: ja echt wel! Sowieso uberhaupt de 100% bevestiging van een miskraam. Heb nooit positieve test gezien he. Wel 99% zekerheid van huisarts gekregen en alles wees erop. Maar je roept sowieso niet van de daken af dat je een miskraam hebt gekregen en al helemaal niet als je geen 100% zekerheid hebt.

Mijn schoonouders weten het bijvoorbeeld niet eens. Alleen mijn moeder en mijn vriend. Nu durf ik er ook open over te zijn zeg maar

11. werveltje

werveltje Niet meer actief

Wow wel bijzonder hoor Stokstaartje. Ik geloof zelf helemaal niet in dat soort dingen, maar meer omdat ik dat allemaal beetje eng vind ofzo. Sta er ook niet voor open. Wel fijn dat jij er wat aan hebt :)

@Mam haha grappig dat je het ook gevoeld hebt;)

Ben benieuwd wie de volgende op het lijstje is :)

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Werveltje: jazeker! Ik ben normaal ook wel sceptisch hoor met wat er op tv is enzo. Maar ik ben er wel in geïnteresseerd en deze persoon waar ik ben geweest is via via dus mond op mond reclame. En moet zeggen ze was erg goed.

Ik probeer ook altijd zo weinig mogelijk te zeggen zodat ik kan kijken of ze daadwerkelijk iets door krijgt of mijn lichaam aan het aflezen is zeg maar hahaha. Het bijzondere was dat ik thuis een lijstje met vragen had gemaakt en dat de vragen die er echt toe deden allemaal beantwoord zijn zonder dat ik heb aangegeven waar ik het over wilde hebben zeg maar. Ik mocht alleen ja of nee zeggen.

Ik ben ook zeker benieuwd wie de volgende is! Volgens mij zitten we redelijk dicht bij elkaar allemaal met NOD. Hebben 2 groepjes. 1 rond 14 en dan weer een groepje 2 weken later.

Ben ook erg benieuwd hoe het met maartje 2013 en mamaA gaat. Volgens de lijst zijn die hun NOD ook al voorbij

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dankjulliewel meiden:D!

Het is nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal hoor!

Ik hoop ook dat jullie allemaal snel mogen volgen!!

Hier een foto die we vanochtend hebben gemaakt^^

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ntje gefeliciteeerd lieverd, ik ga volgende week donderdag of vrijdag testen..

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    ♡ Zwanger ♡

9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje
    15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje

♡ Nod Lijst ♡

23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje
    28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje
    5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje
    11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje
    14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje
    14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje
    24 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje
    27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje
    28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje
    27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje

♡ Afspraken ♡

12 oktober: Mellebel | intake VK
    5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ntje gefeliciteed!!

Ik denk dat mijn NOD bijgesteld moet worden, maar echt geen idee wanneer.. Denk zelf dat ik nog geen eisprong heb gehad namelijk.. Ik wacht maar weer even af 😅

17. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is je dochtertje Ntje? Beseft zij het al een beetje?
    Leuk hoor! Spannende tijd weer!
    Mijn NOD is 21 november volgens mijn app.. weer iets eerder dus haha. We gaan het zien!

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #318 Stokstaartje86, 9 nov 2015
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
    dames wat is het hier stil! ik heb het idee dat de ongesteldheid hier aan het afnemen is. zit alleen een beetje te twijfelen wanneer nou de eerste cyclusdag was. Want vrijdag had ik pas echt tampons nodig terwijl dinsdag het al rood was bij afvegen en's avonds druppelde het in de pot. Woensdag en donderdag rood en in de pot en heel af en toe drupje in ondergoed. Moet ik van dinsdag of vrijdag uitgaan van 1e dag menstruatie.

Moet er wel bij zeggen dat ik dinsdagavond flinke krampen heb gehad en woensdag ook nog een beetje. Daarna niet echt meer. En donderdag had ik wel wat meer drupjes en grotere druppels in ondergoed waardoor ik dacht zal vrijdag eens kijken wat er gebeurd met tampon. En toen bleek dat het bloedverlies toch wel meer was dan dat ik dacht. Dus waarschijnlijk donderdag ook al wat meer bloed en beter geweest om tampon in te doen hahaha. En misschien woensdag ook al wel

Vroeger was het veel duidelijker.
    2/3 dagen roze/bruin zonder tampon
    2 dagen heftig met normal tampon
    2 dagen licht met light days tampon
    en dan nog een paar daargjes spotting zonder tampon

Alleen de 1 zegt vanaf helderrood bloedverlies en de ander weer pas wanneer het goed doorzet en je tampons nodig hebt, maar dat is hier ook weer discutabel

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #319 Stokstaartje86, 9 nov 2015
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
    hmm toch maar tampon in gedaan....toch nog wel wat meer dan ik dacht zucht....voor mijn gevoel ben ik nu al een week ongesteld. Als ik nog steeds zo'n korte cyclus heb heb ik straks nog een eisprong tijdens mijn menstruatie ook nog. Want voor mijn gevoel had ik na de bevalling zelfs een cyclus van 21 dagen ongeveer.

Bij een cyclus van 21 dagen zal ik eisprong hebben rond CD 7 en bij 24 dagen eisprong rond CD 11. Maarja als ik niet weet wanneer mijn cyclus is begonnen kan ik ook niet een beetje berekenen wanneer dat ongeveer is. Als ik uitga van woensdag CD 1 zal in het geval van de kortste cyclus eisprong overmorgen ongeveer zijn:O en anders aankomend weekend ergens. Is CD1 later schuift de rest ook op natuurlijk. En daarbij weet ik nu natuurlijk niet zeker hoelang mijn cyclus nu is.

Eigenlijk wilde ik geen ovulatietesten doen, maar heb er nog 9 in huis liggen en die trekken me nu wel heeel erg aan om te gaan gebruiken ;)

20. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Weet net een paar dagen dat ik zwanger ben, ben ook in oktober gestopt met de pil. Nu zwanger van mijn 2e. Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor de overige dames!!

Deel Deze Pagina