Gefeliciteerd Amani, leuk!! Hoe oud is je andere kindje? Stokstaartje als je echt duidelijkheid wilt kun je de ovulatietesten wel gebruiken?! Mijn man is van de: we zien het wel de eerste paar maanden. Dus ik hou alleen de app bij . Verder is het stil hier ja! Ik ben in de 2 wachtweken beland, dus hoop dat ze snel gaan!
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 14 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
Welkom Amani en gefeliciteerd! Ik heb toch dit weekend mn eisprong gehad, jeej! Beter laat dan nooit toch? Haha. Wil iemand mn NOD aanpassen op 25 november?
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 25november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
beginnen er al dames een beetje testdrang te krijgen hihi. Ben ook wel benieuwd hoe het met maartje, mammiea en mevrouwtje m gaat. Zijn er ook dames die mee gaan doen aan moeders voor moeders?? Ik heb vorige keer meegedaan en wil nu ook graag weer mee doen. Het lijkt er op dat ik de laatste dag(en) van mijn ongesteldheid in ga. Tijd voor actie dus hahah want dan zal er binnenkort een eitje in de maak zijn Hier gisteren toch een ovulatietest gedaan voor mijn gemoedsrust. En streepje was nog heel licht dus dat gaf me een beetje rust Amani: welkom! en Gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd Amani! Kijk dat geeft moed Stokstaartje! Altijd fijn als de ongi weer geweest is. Spannend dat wachten... Ben benieuwd of er straks positieve testen tussen zitten! Hier komt eind deze week mijn ei eraan denk ik. Beetje lastig inschatten met een nu heel andere cyclus als voor mijn zwangerschap. Deze week dus maar gewoon gezellig maken
Bedankt voor het aanpassen Roosje! Ik heb de vorige keer ook meegedaan aan Moeders voof moeders. Vind het ook een erg mooi doel, maar weet niet of ik het deze keer weer ga doen. Was bij ons een ongemakkelijk gedoe met inleveren. Ik denk er nog over na. Verder heb ik vooral een gevoel van rust. Geen idee of dat een goed teken is, maar heb mn eisprong gehad en ik heb nu zoiets van we wachten het af.. Vorige maand was dat heeeel anders, toen kon ik bijna niet wachten. Bijzonder haha!
Ik heb vorige keer niet mee gedaan, maar meer omdat ik in portiek woon en je het dan buiten moet zetten als je niet thuis bent Ik vind het wel een mooi initiatief, ben zelf blijvend zwanger gebleven dankzij het spuiten met Gonal F. Dat is ook daarvan gemaakt.
Vorige keer ook meegedaan aan moeders voor moeders... Nu denk ik het niet. Paar keer een lekke fles gehad, bleegghh! Had er gewoon niet zo een geweldig gevoel bij.
ik vermoed eind deze week/begin volgende week mijn eisprong te hebben. Maar ik zag dat er een paar richting hun NOD gingen hihi. Spannend hoor roosje. Denk je al iets te voelen? MvM: ik vond dat het het minste was wat ik kon doen om vrouwen te helpen bij wie het minder makkelijk gaat, juist omdat het bij ons zo makkelijk is gegaan (weet natuurlijk niet hoe het nu gaat haha) Lekkende fles is idd niet echt prettig nee haha. Vorige keer was het erg spannend of niemand het zou zien. Woonde in een klein huis je met 1 wc. Kratten stonden in de slaapkamer en 1 fles en de opvangbeker achter de wc. In de hoop dat niemand het zou opmerken. Mijn moeder wist vanaf dag 1 dat ik zwanger was en dat zou ook de persoon die het als eerste op zou vallen dus dat scheelde weer. Nu weet mijn moeder van niets! Soms best moeilijk voor mij om niets te zeggen want wil er natuurlijk graag over praten hahaa. Maar we zijn nu verhuisd en hebben 2 wc's dus daar ligt het probleem gelukkig niet meer. Alleen het verborgen houden voor mijn moeder kan nog wel eens problemen opleveren. Toen ik zwanger was van mijn zoontje (miskraam) en het haar kwam vertellen vertelde ze mij dat ze al een paar keer had gedacht dat ik zwanger was. Gewoon om hoe ik stond, er uit zag, wat ik uitstraalde enz
Haha voel wel veel, ik had zo een actiontest eentje thuis nog liggen, onwijs vroeg getest natuurlijk wat denk je omowit hahaha.. Maar heb vandaag wee kv test en action test gekocht, ik ga pas donderdag of vrijdag wer testen..