Jaawel dat zeker haha want ik werk morgen en begin om half 9. Meestal heb ik geeneens tijd om te eten haha dus testen wordt hem zowiezo niet
Hahah succes met wachten Roosje! Hoop dat je het volhoudt tot donderdag of vrijdag @stokstaartje: Voor jou dus ook leuke tijden zo met de eisprong op komst Ik verwacht hem morgen of overmorgen! @MvM: Als ik anders had gewoond zou ik hebben meegedaan. Zeker omdat het mij dus geholpen heeft om na 4 miskramen zwanger te kunnen blijven. Dan zou ik graag ook iemand anders willen helpen. Nu vind ik het een gedoe omdat ik in een portiek woon, dan kan je het toch minder makkelijk wegzetten zonder dat iemand dat ziet.
heel herkenbaar. Maar ik ben dan ook nog wel zo dat ik plas in potje en dan bij thuiskomst de test doe. Dan kan ik toch testen en ook nog met ochtendurine haha. Voor zwangerschapstest, maakt het namelijk niet uit oud de urine is dan heb jij het al drukker dan ik hahaha. Ik kan het nog een beetje rustig aan doen hahaha ik woonde toen in duplexwoning. Boven en benedenwoning en open portiek. Bij ons halen ze niet op. Dus ik moest elke week zelf de kratten omwisselen. En dan maar hopen dat niet iemand me zag hahaha.
Hebben jullie trouwens na je eisprong wel eens last gehad van je tepels? Heel gevoelig, ook als je ze niet aanraakt en Echt alleen je tepels.. Ik heb al zitten googelen en kan van je eisprong zijn, maar heb het nog nooit gehad..
Mag ik mij ook hier melden? Wij gaan vanaf deze maand voor een tweede, spiraal is er voorgaande week net uitgehaald. Spannend weer! Hopelijk voor ons allemaal snel een positieve test.
welkom merlijn! Ik zal je even toevoegen aan ons lijstje. Mag ik vragen hoe oud je bent. En heb je een idee wat je cyclus zal gaan doen qua NOD?
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 5 november: Ntje ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 25 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 16 november: Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam | 28 jaar | tweede kindje 21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ? : Merlijn ronde 1 | ? | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
whahaha dat klinkt echt heel erg slecht werveltje. ik MOET gezellig doen. Ik zou zeggen veel plezier.
Ja, ik!! Daaraan merk ik nu mijn eisprong.. De dag voor/van de eisprong (gok ik) beginnen mijn tepels 'pijn' te doen en krijg ik puistjes.
Was al bang dat het een rare vraag was omdat niemand reageerde haha! Ik heb ook puistjes gekregen ja! Hoort dus toch bij de eisprong! Bedankt. Welkom Merlijn, spannende tijd! En Werveltje, we willen je hier voorlopig niet zien hè Succes en veel plezier
@Mam: ja sorry had er nog niet op gereageerd, maar niet omdat het een rare vraag is Ik heb dat niet dat mijn tepels pijn doen. Ik heb echt alleen dat pijnlijke zware gevoel in mijn buik Ok, ik ben al pleite
nee je had gewoon geen tijd om te reageren omdat je gezellig aan het doen was hahaha. En nu alweer. Jeetje jullie maken er echt werk van zeg Geen rare vraag hoor. Ik herken het eigenlijk ook niet echt.
ROOSJE!!!!!! JAAAAAAH Ik kwam je foto van je test tegen. DIE IS DUIDELIJK!!!! En dat voor 10 dpo!! Gefeliciteerd meissie!
Jaaa ik dacht net gelijk aan deze topic, daarom kwam ik langs hier haha, dankjewelll lieverd hihi.. Ik ben dus een vroege tester hihihi..
zag net de opgedroogde test ook voorbij komen. Die is echt heel duidelijk al! Het is dat je met ovulatietesten bezig bent geweest anders zou ik denken dat je ei eerder is geweest!!
Ja ik vind hem ook best duidelijk. Als ikgeen ovulatietesten had gebruikt en niet getempt had zou ik ook denken vroege ei maar kan bijna absoluut niet denk ik. Zou ik een korte lf gehad hebben ofzo geen idee Ik heb niet van alle ovu testen maar wel van die knalle had nog op album Was van action