misschien snelle innesteling gehad. Nou ik ben juist een beetje onrustig door die ovulatietesten geworden terwijl ik dacht dat het me juist zekerheid zou geven. Als ik uit ga van 24 dagen cyclus dan zou overmorgen mijn eisprong zijn, maar heb nog geen ander slijm en ovulatietesten zijn nog hartstikke licht. Als die over 2 dagen zou moeten springen zou die test toch vandaag toch positief moeten zijn of in elk geval wat donkerder dan dat ie nu is. Ik heb zelfs een beetje het gevoel dat die afloopt ofzo. Als dat zo is en ik zou een 21 dagen cyclus hebben dan heb ik mijn eisprong gisteren gehad, maar de test van zondag is ook licht (bovenste test). Dan had die hartstikke positief moeten zijn toch? Maar sinds gisteren doet mijn dochter ook weer een beetje moeilijk met borst drinken. En dat was voor dat ik aan de pil ging na de bevalling ook een paar dagen zo. Alleen minder heftig dan met de menstruatie Zonder flits Met flits Maarja de controle streep is ook niet altijd even donker dus dat is ook wel verwarrend want dan is de teststreep automatisch ook weer wat lichter
Het lijkt idd dat hij afloopt. Maar hij kan nog komen, had een andere meid ook bij ons in de nod topic, ei kwam toch later. Ik zou verder gaan testen.. Toen mij ovu test knal was sprong mijn ei idd 2 dagen later
ja maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn omdat er bij de eerste felle pennenstreepjes te zien zijn en bij die onderste 2 niet. Die hebben gewoon een egale kleur zeg maar. Ik voel wel steeds doffe steekjes links en rechts. Soort piekdrukjes ofzo. Dit zit links en rechts ter hoogte van het schaambeen. Groeiende eitjes?
@Stokstaartje, hij lijkt idd af te lopen. Hij is in ieder geval verre van positief Zou gewoon lekker doortesten, dan weet je het zeker Hier gister en vandaag eisprongpijn, dus ook vanavond nog even gezellig doen..
Je kan je ei op een gegeven moment krijgen stokstaartjw dus verder testen, denk misschien toch dat je ei eraan komt Werveltje veel plezier hihii
ik test normaal rond half 4, maar heb vandaag rond 12 uur gedaan omdat ik las dat dat de beste tijd was. Zou dat ook nog iets uit kunnen maken? Wat voelen jullie precies als jullie eitje groeit/bijna springt/ springt
Ik voel de hele maand niks. Op de 14/15e dag heb ik een zwaar en pijnlijk gevoel aan 1 kant van mijn buik. Dat voel ik dan de hele dag door en met alles wat je doet. Verder merk ik het aan (sorry ) mijn afscheiding. Het is dan rekbaar slijm en zit eruit als doorzichtige witte draden (net als eiwit)...
ik voel dus wel dat er iets gaande is in mijn buik. Steekjes trekjes enz. Misschien voel ik dan wel het groeien van de follikel ofzo want aan de ovulatietest is te zien dat hij nog echt niet gaat springen haha. We zullen het maar weer afwachten
Wauw gefeliciteerd Roosje!!! Heb je ook foto's van je positieve test hier? Vind het leuk om mee te kijken! Verwarrend Stokstaartje! Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar zou ook doortesten.. 21 dagen lijkt me wel heel kort voor een cyclus. In ieder geval heb je thuis, voor de zekerheid, wat te doen hihi
Nee het was een kruidvat test. Hij is idd best duidelijk. Denk een snelle hcg aanmak haha of een tweling geintjeeee
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 1 Augustus : Roosje24 28 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 25 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ? : Merlijn ronde 1 | ? | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk Zo even aangepast hoor dames Denk toch wel dat er hier nu iets aan het groeien is want de steken en drukgevoel wordt steeds een beetje venijniger