Hey meiden! Roosje: Nee gebruik niks eigenlijk. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn.. en ik wil nog weleens mn eisprong voelen.. maar dat is niet elke ronde zo.. hoe gaat het met je dochter? is ze ziekjes geworden? en hoe slaapt ze in dr bed? Hopelijk vind jeje ei met de testen en met tempen Ntje: ja heftig allemaal toendertijd met de pre-eclampsie e.d. . Ben benieuwd hoe snel je cyclus op gang komt. Maartje: welkom! Haha dat is toevallig... leuk!
Hoi hoi, Ik wil ook wel met jullie meekletsen! Deze maand zijn wij begonnen voor een 2e, mijn NOD is ergens rond 23 September. Ik ben 28 jaar en heb een zoontje die ook bijna 2 wordt. @Mellebel, mijn zoontje is ook 7 Oktober jarig.
Welkom Kaatje87, ook spannend allemaal zeg. Mellebel, ja ze is een beetje verkouden geworden en hoesten maar gaat wel de goede kant op. Ze slaapt goed in haar bedje gelukkig. Snachts wordt ze niet wakker,ze vindt het waarschijnlijk lekker erin haha.
Roosje, wat een leuk bed hebben jullie gekocht voor jullie dochter! Fijn om een soort van herkenning te lezen.. Dat meerdere meiden eerst zoiets hadden van: een 2e hoeft van mij (nog) niet. Mijn man wilde eerder voor een 2e gaan dan ik. Zwangerschap liep tot week 29 goed, daarna begon ik te kwakkelen.. Mijn zoontje is met 34+5 weken geboren, vind een 2e zwangerschap wel heel spannend.. Ntje, pre eclampsie, ik ga ff googlen.
Ntje, wat is randprematuur? En moest zij direct gehaald worden toen bleek dat het pre-eclampsie was? Welkom Kaatje! 34 weken is erg vroeg.. Hoe gaat het nu met hem? Merk je daar nog iets van? Moet een heftige tijd voor jullie zijn geweest.. Ik snap je zorgen! Mellebel, wat jammer dat je zo tegen de bevalling op ziet, wat is er gebeurd?
dat is net geen zwangerschapsvergiftiging (voorstadia). ze hebben het tot 36 weken gerekt, maar zodra ik bevallen was waren ook al mn klachten over, (bizar na weken van extreme hoofdpijn ineens geen pijn aan je hoofd meer te hebben) ze is met 36 weken precies geboren en tussen 36 en 37/38 weken wordt randprematuur genoemd omdat alles al wel af is maar er zijn vaak net wat opstartproblemen (vaak ook niet maar bij ons wel), ik werd s'maandags opgenomen en donderdags ben ik bevallen. ik heb in die paar dagen best wel zware medicatie gehad waardoor mijn dochter er ook last van kreeg en dus toch een weekje moest blijven bij de neonatologie. jeetje kaatje bij jou dus nog behoorlijk veel vroeger. wat is er bij jou gebeurd? haha ja mijn man wilde er ook eerder voor gaan dan ik maar nu het zo ver is vindt hij het ook wel weer spannend.
Maartje, dat was idd een heftige tijd! Het gaat heel goed met hem, je zag er na een aantal maanden niks meer van! Hij was wel laat met kruipen en lopen maar ja dat kan er natuurlijk niets mee te maken hebben. Ntje, heftig zeg! Zeker bizar dat alle klachten dan weg zijn ineens. Heb je ook kans op herhaling bij een volgende zwangerschap? Ik kreeg met 29 weken klachten. Het begon met zwangerschaps ischias (Kon amper lopen, dus met moeite halve dagen gewerkt) en ik had veel harde buiken. (Voelde me ook totaal niet begrepen door mijn werkgever/collega's, gevoel dat ze me een aansteller vonden e.d.) Ik was net met verlof toen de weeën begonnen. Op mijn laatste werkdag had ik al buikpijn. 2 dagen later lag ik in het ziekenhuis. Er is niets bijzonders gekomen uit de testen. Het enige wat de gynaecoloog zei is dat mijn placenta nogal aan de kleine kant was.
wat vreemd kaatje! en er is bij jou ook geen kans op herhaling? wat fijn dat je nu niks meer ervan merkt bij hem! bij mij net zo groot als bij ieder ander maar ik wordt als het goed is wel extra goed in de gaten gehouden en moet wat vaker naar de gyn, ik mag waarschijnlijk ook niet thuis bevallen en niet langer dan 39 weken zwanger zijn.
Wat hebben jullie veel meegemaakt zeg. Hoop dat bij de tweede alles soepel verloopt. Hier ging hetgoed gelukkig maar bij een tweede weet ik het natuurlijk niet. Ik zit nu op cd12 en heb een heel lichte ovu test. Heb wel rekbaar slijm (sorry voor details) dus eisprong komt er aan
ik zit nu in hetzelfde schuitje. als ik vanaf het verwijderen van mn spiraal ga rekenen zit ik ook op cd 12 en al een hele lichte ovulatietest gister icm met slijm misschien hebben we wel dezelfde NOD
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil cyclussen van 26-27 dagen. Dus ik verwacht deze maand ook 27 dagen. Dan is mijn NOD waarschiijnlijk 7 of 8 oktober. Maar wie weet kan het eerder of later zijn
Hee meiden, hoe gaat het met jullie? Hier allemaal griep gehad, wat een ellende. Ik voel me vandaag voor het eerst een beetje normaal.. Maar goed nieuws.. Vandaag laatste pil genomen. Dus nu onttrekkingbloeding en dan echt er voor gaan!! Jullie op het wachtbankje??
Goed hoor en met jullie? Was hier effe vergeten haha maar ik was ook weg naar mijn ouders logeren. Ik zit hier inderdaad op het wachtbankje. Mijn nod is op 7 oktober, spannend hoor. Spannend hoor maartje, gestopt met pil. Misschien ben je eerste rondee zwanger gelijk. Zullen we een lijstje maken hier
Ik had gister een positieve ovulatietest dus ik ben benieuwd. Ik denk dat ik tussen 8 en 10 okt. mijn nod heb. vervelend maartje!! ziek zijn is nooit leuk!
Hey dames, sorry was even afwezig hier, we waren een weekje naar CenterParcs met zn drietjes heerlijk was het! Even op iedereen reageren Welkom Kaatje87 Super leuk dat onze zoontjes precies even oud zijn! En nu misschien wel tegelijk zwanger... wie weet haha! heftig wat je hebt meegemaakt in de zwangerschap zeg.. begrijpelijk dat je het nu spannend vind. Oeff Ischias is vreselijk.. ik had daar op het eind ook last van.. rond de 33 weken. wat vervelend ook dat je niet goed werd begrepen door je collega's Mn zoon kwam met zn 4,3 kg en zn handje naast zn hoofdje naar buiten waardoor ik helaas een totaal ruptuur had opgelopen.. volgens de gyn mag ik weer vaginaal bevallen maar vind het erg spannend als ik er aan denk. Al wil ik liever vaginaal bevallen hoor.. liever geen ks. Het was ook supersnel en goed hersteld. Roosje & Ntje Oehh super spannend ben benieuwd! ik ga duimen! Ah balen van de ziekenboeg bij jullie! gelukkig voel jeje weer beter meid! Ohh spannende tijd komt er nu aan.. ja gaat direct beginnen of wacht je tot je cyclus op gang komt? Ik zit idd op het wachtbankje.. NOD is waarschijnlijk 1 of 2 oktober.. dus bijnaaa! ( ben nu ervanuit gegaan dat mn cylcus 28-29 dgn is)
Maartje, vervelend dat je de griep had! Gelukkig knap je nu een beetje op! Leuk dat jullie ook gaan voor een 2e! Roosje en Ntje, op het wachtbankje! Spannende tijd! Mellebel, ooh lekker even er uit! Helaas vliegt zo'n week vakantie zo snel om! Grappig dat onze zoontjes 7 Oktober 2 worden! Oh naar zeg een totaal ruptuur! Snap heel goed dat je het spannend vindt om weer vaginaal te bevallen! Ik had 23 September mijn nod. Ik had wel een aantal symptomen en voelde me raar. 1 dag voor mijn nod getest, witte test. Zaterdag 26 September was ik nog niet ongesteld, dacht gooi er maar weer een testje tegenaan. Weer wit... Snapte er niks van.. Helaas gisteren ongesteld geworden, maar ja nu door naar ronde 2! Laatste 4 rondes had ik 30 dagen, nu 35 dagen. Volgende ronde gegokt op 33 dagen dan komt mijn nod op 29 Oktober.
Tis stil hier meiden...jammer! Kaatje jammer dat je de volgende ronde in moet.. hopelijk pakt deze ronde wel uit met een mooie positieve test Hoe is het met de meiden op het wachtbankje? Hier gister licht positief getest.. en vanmorgen was het streepje nog iets duidelijker vind het spannend en durf nog niet super blij te zijn..wil een knaller zien..hopelijk morgen ik dacht dat vandaag m'n NOD was..Maar misschien is m'n ei toch later gesprongen.
Mellebel, heb jij nog getest weer? Andere meiden, waar zijnjullie nou hihi..? Hier 3 dagen voor nod, wordt egt spannend dit