Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wow roosje dacht kijk ff hoe 't met jou is maar uuuhh dat doe je snel zeg haha. Gefeliciteerd!! Super duidelijke test.

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hihihihi, wordt er verlegen van.. Ik zei vandaag tegen me man. Ik ben dus super vruchtbaar.. Zegt die misschien ben ik dat wel hahaha.. Ik zeg dan heb jij misschien superzaad haha gingen we lachen..

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Gefeliciteerd Roosje!! Wat een fijn nieuws!

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ♡ Zwanger ♡

9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje
    15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje
    ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje
    25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje

♡ Nod Lijst ♡

23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje
    28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje
    11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje
    25 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje
    14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje
    27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje
    28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje
    27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje
    ? : Merlijn ronde 1 | ? | tweede kindje

♡ Afspraken ♡

12 oktober: Mellebel | intake VK
    5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk

Whahaha roosje: Mijn vriend zei gister voor de grap slagroom mee naar boven. Ik zeg wil je nu alweer dan:p (dag ervoor ook al) ja hoor zegt ie allemaal ter voorbereiding op....ik zeg waarop...wrijft ie over mijn buik hahaha

Later in bed: ik zeg voor jou mag het zeker wel een paar rondes duren qua dit onderwerp. Hij zo nee hoor het is toch weer meteen raak dus ja dan moet ik er maar zoveel mogelijk gebruik van maken.....;)

5. lovelevi

lovelevi Lid

6 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.. Mag ook hier ook mee kletsen?

We zitten in de eerste ronde voor een tweede kindje..

Ben zelf 27 jaar en Mijn zoontje is 2 jaar en 9 maand (13 febr)

Ik denk dat ik mijn eisprong al gehad heb en denk dat mijn nod 25 nov. Is.. Maar kan ook heel goed pas 2dec zijn. Normaal altijd cyclussen gehad van 28 dagen.. Maar eerste cyclus na stoppen pil was 35 dagen (1 maand eerder gestopt om te kijken of en wanneer ik ongesteld zou worden)

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel jaydee..

Stokstaartje whahha wata grappg zeg van je man.. Maar wie weet e :D

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    lovelevi: welkom hier! Zal je even toevoegen aan het lijstje. Maar als je je eisprong hebt gehad heb je ongeveer 14 dagen later je menstruatie. DUs 2 december zal het niet zijn. Alleen de tijd voor de eisprong varieert. LF (periode na eisprong is meestal 14 dagen. Sommigen hebben 10 of 16 dus daar zit het een beetje tussen)

Weet je zeker dat je je eisprong hebt gehad?

Roosje: Nou ik durf hem niet al teveel tegen te spreken meer daarin. Want vorige keer zei hij ook dat het meteen raak was. En hij had gelijk. Volgens hem zat HET er goed in en zou ik dus ook geen miskraam krijgen. Weer gelijk. Toen kwam de discussie jongen/meisje. Ik zei jongetje, hij zei meisje. En WEER had hij gelijk!

Dus ja nu zegt hij dus dat het weer meteen raak zal zijn en dat het een jongetje is hahaha. Hij heeft zelfs al gezegd dat onze dochter enige meisje zal blijven en de rest (hoeveel niet genoemd) allemaal jongetjes zijn hihi. Ben benieuwd!!

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ♡ Zwanger ♡

9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje
    15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje
    ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje
    25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje

♡ Nod Lijst ♡

23 oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje
    28 oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje
    11 november: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje
    25 november: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje
    14 november: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    21 november: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje
    27 november: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje
    28 november: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje
    25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje
    27 November: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje
    ? : Merlijn ronde 1 | ? | tweede kindje
    26 November: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje

♡ Afspraken ♡

12 oktober: Mellebel | intake VK
    5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ow en ik heb tegen mijn principes in toch nog eens 10 ovulatietesten erbij gekocht haha. Had er nog na vanmiddag nog maar 4. Nu kan ik ook vaker op een dag testen of wat langer doortesten hihi. Die van gisteren is nog ietsje donkerder opgedroogd. Vooral het pennenstreepje. Vandaag heb ik het idee dat ie misschien een ietsiepietsie donkerder is. Pennenstreepje was meteen zichtbaar. Maar nog geen noemenswaardige oplopende streep eigenlijk haha. Wel nog steeds een raar gevoel onderin mijn buik aan vooral de linkerkant dus dat zal wel een groeiend eitje zijn. Ik ben gewoon te ongeduldig en kan niet zo goed tegen onduidelijkheid. Heb nu echt zoiets van hmm morgen dus geen eisprong, dan zal het zondag wel zijn. Maar nu er vandaag ook niet echt iets gebeurt qua test zal het wel maandag worden ofzo

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Zo wat een helderziende man heb jij stokstaartje! Spannend hoor! Lekker blijven tsten met de ovulatietesten, dan weet je het in ieder geval hoe het deze ronde zit.
    Misschien weet je man het ;) aangezien hij alles goed heeft :D

Welkom lovelevi!

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    hij weet niet dat ik de ovulatietesten gebruik. Dat doe ik stiekem, omdat wij eigenlijk allebei er op tegen zijn qua spontaniteit haha. Maar ik zei gister nog tegen hem van, ja ik weet niet eens wanneer mijn eisprong is, doordat ie van 27 na de miskraam 24 is geworden en na de bevalling leek het zelfs 21 dagen. Maar dat laatste weet ik niet zeker omdat ik het niet heb bijgehouden. Dat kan dus ook best 24 dagen zijn geweest. En toen maakte ik een grapje en zei jij kan het ruiken toch zei je. Toen bevestigde hij dat weer, maar gaf geen bevestiging of die nou wel of niet wat rook hahaha.

Wel is mijn baarmoeder vandaag een stuk hoger gaan zitten. En ik weet nog van de vorige keer dat als ik vruchtbaar was mijn baarmoeder zo hoog zat dat ik hem niet meer kon voelen. Dus het komt er binnenkort wel aan haha. Maar als ik dit weekend niet ovuleer dan komt het maandag of dinsdag en dan zit ik weer op mijn 27 dagen cyclus. Wat ook niet superlang is natuurlijk. Of mijn cyclusdag 1 is op een andere dag dan dat ik nu heb aangehouden.

Heb nu woensdag aangehouden als cyclusdag 1 maar als dit donderdag of vrijdag was schuift alles ook al weer op natuurlijk dus vandaar ook de ovulatie testen. Heb ik een beetje houvast wanneer ik kan testen hihi

12. lovelevi

lovelevi Lid

6 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel stokstaartje86;

Ik weet niet zeker of ik een eisprong heb gehad.. Heb geen ovulatie testen gedaan. Bij mijn zoon destijds ook niet, was toen in ronde 1 al zwanger. Maar mijn normale cyclus is 28.. Alleen na bloeding van de pil tot aan de ongesteldheid afgelopen keer was 35 dagen. Dus weet nu niet wat me cyclus is.

Ik heb destijds bij mijn zoontje wss de eisprong gevoeld.. En datzelfde had ik afgelopen woensdag ook. Plus meer afscheiding (niet gekeken of het trekkerig was).. Voelde wel glibberig en nat :D.. En sinds gisteren stuk minder.. En sowieso niet plakkerig en troebelachtig..

Dus mocht ik op de 25e niet ongesteld zijn.. Gooi ik er die dag of die dagen erna 1 test tegen aan.. Is die negatief.. Wacht ik tot 2 dec :)

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dan lijkt het er idd op dat je je ei woensdag heb gehad hihi. En dan zou je idd de 25ste kunnen testen. DUURT LAAANG hahaha

14. werveltje

Jaaaa wachten duurt lang.... Mijn NOD is verplaatst naar 26 nov. Had mn eisprong gister/vannacht. Nu maar weer hopen :)

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom nieuwe meiden! Gezellig groepje zo!
    Roosje, Gefeliciteerd meid! Mooie test zeg! Geniet ervan!!

Hier nog geduldig op het wachtbankje..

Fijn weekend allemaal

16. werveltje

Jaa wordt steeds drukker hier! Gezellig! Dat we maar snel allemaal op roze mogen :D

17. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit gezellig naast je op het wachtbankje hoor Cupcake ;)

Welkom lovelevi! Gezellig dat je mee komt kletsen! Lastig als je je cyclus niet precies weet. Ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld, dus dat is wel fijn!

Nou Werveltje je mag weer meekletsen dus :p Welkom op het wachtbankje ;)

Wat een grappige man heb je Stokstaartje, ben benieuwd of hij het op de dag van je eisprong echt ruikt!

Hier helaas beetje erg verkouden geworden. Van de week ook misselijk.. Hoop dat dat een goed teken is ;)

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja mijn mannetje is een dikke clown en die genen heeft hij ook aan onze dochter meegegeven hahaha. Ja ik heb ook de hele week al een raar gevoel in het stukje tussen keel en neusholte. En wordt steeds rottiger en vervelender dus ben bang dat ik er ook aan moet geloven.

Gisteren vroeg ik aan hem of die al iets rook. En hij zei nee. En dat klopt tot nu toe nog wel want nog steeds geen verandering in de ovulatietesten. En ik kan nog net mijn baarmoedermond voelen. Hij zit wel weer iets hoger vandaag, moet er echt even moeite voor doen om hem te voelen. En n.a.v. van de vorige keer weet ik dat ik vruchtbaar ben als ik hem niet meer kan voelen. SPANNEND haha. Vind het aan de ene kant dus nog wel een beetje gek dat er nog niets gebeurd op de ovulatietest. Maar misschien ben ik wel iemand die altijd lichte streepjes heeft en dan vanuit het niets ineens een knaller ofzo. We gaan het zien..

19. werveltje

Jeeeej ik mag er weer bij!
    Rustig hier vandaag, iedereen leuke dingen aan het doen?
    Ik zou naar Efteling gaan met vriendinnen, maar hadden een alternatief voor bij slecht weer. Dus vandaag de make up workshop, high tea en massage gehad. Erg leuk! Hoor net dat er brand was in de Efteling, dus goede keuze!

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    woow heftig werveltje! Maargoed dat jullie daar niet waren dan vandaag!!!

Idd rustig hier! Ik heb vandaag een drukke leuke dag gehad. Vanmiddag intocht sinterklaas voor het eerst met onze kleine meid en super mooie foto's met sinterklaas en zwarte piet! Daarna naar schoonouders en lekker gegourmet. En vanavond gezellig bij een vriendin geweest. Nu lekker bijgelezen hier en op bv forum en nu lekker naar bed. Misschien maak ik mijn mannetje wel even wakker hihi;)

Deel Deze Pagina