En nog geen testdrang Merlijn?? Mijn man wil eigenlijk wachten tot mijn NOD zaterdag en als ik echt niet kan wachten vrijdag.. Wil ook graag wachten, dus daar gaan we maar voor!
Mam207: ik geloof daar niet zo in. Bij de eerste was ik er 36 uur in 24 uur mee bezig en was meteen ronde 1 zwanger. Ben er nu een stuk minder mee bezig, alleen uit hier mijn frustratie over de onzekerheid. En het gevoel van niet durven testen ken ik zeker. Nu kun je nog wegdromen over het feit dat het raak kan zijn. Bij een negatieve test wordt die bubbel uit een gespat...knap hoor dat je zo lang kan wachten! Werveltje: Ik test ook gewoon 1x per dag hoor. Gister alleen even om te kijken of er nou echt zoveel verschil in zit. Soort van test of de test klopte haha. Jaydee: dat geeft me wel een beetje hoop alleen heb ik nog helemaal geen test die ook maar ietsje donkerder is geworden. Allemaal zelfde streepjes zeg maar. Zal wel even foto bij voegen Merlijn: ook voor jou errug spannend dus! Dames ik duim voor jullie. Ik probeer me alleen elke dag zelf gerust te stellen dat het dan morgen wel duidelijker zal worden. Maar als dat dan niet gebeurt ben ik een beetje teleurgesteld. En nu kom ik op een moment in mijn cyclus dat de eisprong zo laat is dan ik zelfs een langere cyclus ga krijgen dan dat ik ooit gehad heb. Waardoor ik weer begin te twijfelen of het allemaal wel klopt. Heb ook even gekeken naar de bruinverlies die ik heb gehad en wanneer de menstruatie begon. Dat was 19/20 dagen. Dus stel nou dat dat mijn cyclus is. Is wel heel erg kort maar als dat zo is dan heb ik mijn eisprong dus allang gehad en is het logisch dat ik geen piek vind met de ovulatietesten want die was al geweest voor ik daarmee begon! Het zou wel overeen komen met mijn ervaring vlak na de bevalling qua melkdips dat ik het gevoel had dat ik een cyclus had van maar 3 weken. Dan zou ik rond 10 november mijn eisprong hebben moeten gehad en de eerste test was van 9 november. En die dag was ik eigenlijk nog een beetje ongi, maar toen ik 's avonds de tampon er uit haalde zat er op de top een klodder doorzichtig heel rekbare slijm. Toen voor de zekerheid gesekst hahaha dus dan is er wel een kansje. En als dat zo is dan zit ik nu 7 dpo ofzo. Noem mij gek, maar precies rond die dagen 9/10/11 november had ik dus ook een melkdipje. AArrgh om gek van te worden dit. Hele rijtje met en zonder flits
Mag ik ook mee komen kletsen? Heb nog geen cyclus, dl is 13mnd. Maar we hebben alle bescherming maar de deur uit gedaan
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 Oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 11 November: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 14 November: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 21 November: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 22 November: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 November: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 5 December: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ?: Autumn86 in afwachting van cyclus | ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
Ik ben trouwens 29. Op 27-10 hebben we besloten om voor een tweede te gaan. Al is de kans groot dat het nog wel even gaat duren. Ik geef bv en val nog aardig af. Tot die tijd maken we het lekker gezellig Ondertussen wel druk aan het sparen voor een andere woning en zorgen voor extra geld achter de hand om na de geboorte van een tweede weer wat langer thuis te blijven. Het enige wat ik wel doe is elke 4 weken testen. De vorige keer had ik niet door dat ik zwanger was
Ik heb geen idee hoe die ovulatietesten werken, nog nooit zelf gedaan, maar ik zie naast de pijltjes weinig kleur verschil.. Daar zou het steeds donkerder moeten worden Stokstaartje? Gewoon maar lekker blijven oefenen Welkom Autumn86. Leuk dat je mee wilt kletsen!
Hoi hoi, Ben ik ook weer een keer! Leuk dat er een aantal nieuwe meiden bij zijn gekomen! Leuk clubje zo! - Zaterdag zijn wij ook naar de intocht van Sinterklaas geweest, moesten nogal lang wachten voordat we de Sint en zijn pieten in de stad zagen, koud dat het was haha! Volgend jaar maar later van huis. -Roosje, mooie testen hoor! -Ovulatietesten, gebruik ik niet. Enige waar ik veel wijzer van werd (voor mijn 1e zwangerschap) is temperaturen. Maar ook daar ben ik nog niet mee bezig. -Autumn, dat is ook raar zeg, dat je niet wist dat je zwanger was. Wanneer kwam je erachter? Ik zit nu op het wachtbankje.. Maar weer afwachten..
snap er niks van. sinds het avondeten ineens duizelig. Temperatuur 38 en een paar keer naar de wc geweest voor grote boodschap. Maar voel me helemaal niet ziek. Ook geen buikpijn ofzo. Dus of ik word ziek of er gebeurt iets anders vaags in mijn lijf. Iemand anders een idee wat dit zou kunnen zijn? Mam207: bij de test is het de bedoeling dat er een tweede streepje op de test komt die net zo duidelijk of duidelijker is dan de controle streep. Er staan bij mij wel streepjes maar nog heel licht dus. Ze staan ongeveer net zove van elkaar af als bij een zwangerschapstest. Autumn: dat meen je! hoelang was je zwanger toen je er achter kwam en hoe ben je er achter gekomen?? Ben je helemaal nog niet ongesteld geweest na de bevalling? Leuk zeg dat je nog BV geeft. Ik geef ook nog BV aan mijn dochter
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 Oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 11 November: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 14 November: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 21 November: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 22 November: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 November: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 5 December: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje In afwachting van cyclus: Autumn86| 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober: Mellebel | intake VK 5 november: 19:00 | Mellebel | controle vk
Stokstaartje niet gewoon een griepje. Vorige keer was ik wel moe, maar werkte ik ook heel veel. Met 6 weken toch een testje gehaald omdat ik maar niet ongesteld werd. De hele zwangerschap voelde ik mij ook niet zwanger. Tot nu toe idd niet ongesteld geweest, hoeft voor mij ook niet. Zwanger worden prima ongesteld worden tnx but no tnx
hahahaha dat is wel bijzonder ja! En slim om dan regelmatig even te testen want ja eerst een eisprong voordat je ongi kunt worden natuurlijk hihi. Griepje is een logische gedachte behalve dan dat ik me niet grieperig voel...maar we gaan het zien de komende dagen
Ik zit ook op wachtbankje! Nog een weekje haha @merlijn: balen zeg Nieuwe ronde nieuwe kansen @autumn: Grappig dat je niks wist. Ik zou me niet kunnen beheersen met testen haha. En mn cyclus is zo regelmatig dat ik dan ook wel meteen zou denken laat ik eens testen.
merlijn: balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak! Werveltje: heb je al bedacht wanneer je wil gaan testen? Wacht je tot NOD of ga je stiekem een paar daagjes eerder al een testje wagen? Autumn: idd wat werveltje zegt. Ik hield toen ik niet aan de pil was mijn cyclus altijd bij. Normaal altijd 27 dagen en ineens een keer uitschieter naar 29 dagen. Toen had ik al getest haha terwijl we er niet eens voor gingen toen, maar ja in voorvocht kan ook zaadjes zitten (zo ben ik zwanger geraakt van mijn zoontje ) Nou hier dochterlief maar even bij oma onder gebracht vandaag. Nog steeds duizelig/koorts/diarree dus denk soort van buikgriepje te pakken. Hopelijk blijft het hierbij...
Werveltje, spannend hoooooor Merlijn, balen zeg, hoop volgende maand raak! Stokstaartje, beterscvhap met je meid. Heb je je ei nog kunnen vinden. Vergeten te reagere nog gisteren was zo moe. Jij zelf bent niet ziek geworden he of wrl wat was je temp vandaag? Hierbij mijn knaltesten meiden
@stokstaartje: Het heerst onwijs he! Ik heb het laatst ook gehad, en mn vriend en dochtertje ook. Bleeeeh. Gelukkig is het altijd snel weer over! Beterschap! @ testen, ik ga proberen te wachten tot NOD. Laatst had ik namelijk een echt positieve test en werd daarna toch ongi. En KV gaf afgelopen maand indrogers, dus ik wacht dan liever wel even af.
werveltje: ah ja dat snap ik. Hopelijk wordt het wachten beloond! Roosje: nee ik ben juist zelf ziek. Dochterlief is al een week wat snotterig/verkouden, maar ik heb nu dus buikgriepje. Gisteravond nog wel geklust haha. Relaxsex noemde ik het haha. We hadden allebei wel zin, maar niet echt de puf om heel actief te doen haha. Ga straks weer een ovutest doen, maar tot nu toe dus nog geen ei gevonden...