Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    hmm net ovutest gedaan en elke dag denk ik dat die misschien een tikkeltje donkerder is dan de dag er voor, maar als ik dan de volgende dag kijk als alle testen goed ingedroogd zijn is er nagenoeg weinig verschil...

dus ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Zit nu of op CD13, CD14 of CD15. Kan natuurlijk nog gewoon komen, maar voor mij is dit heel erg laat. Omdat het ook zou kunnen dat ik toch een cyclus van ongeveer 21 dagen heb zal ik als ik zondag nog geen knaller heb gehad op de ovutest een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid. Alhoewel ik op dit moment nou niet echt het gevoel heb dat ik zwanger ben ofzo, maar voor de zekerheid...

2. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen zwanger gevoel en ik ben er bijnaaaa, spannend !! Even snelle reactie tussendoor haha

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik moet nog een week wachten.... lang :D

Spannend hoor Mam!!

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wachten duurt laaaaang idd. En dan weet ik nog niet eens op welk wachtbankje ik zit. Wacht ik op een eisprong of wacht ik op een eventuele menstruatie. Ik duim voor jullie dames!

Hier nog steeds ziekjes. Vooral veel op de wc gezeten vandaag. Morgen gaat dochterlief naar andere opa en oma. Kan mama even aan haarzelf denken. Heb echt enorm last van mijn liezen. Ene moment meer dan andere moment. Maar dat zal wel van de buikgriep komen.

5. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Dank voor reakties lief van jullie allemaal, hopelijk is 't snel raak voor ons allemaal,
    @ roosje mooie testen!
    @ stokstaartje beterschap!

6. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik dacht vanochtend ik ga toch maar eens testen (2 dagen voor NOD) ennn.. niks.. nou ja als ik echt ging turen zag ik wel wat, maar mijn man niet.. Hebben jullie ervaring met tuurstreepjes die steeds beter worden?

7. werveltje

Ja heb er wel ervaring mee. Met de KV-testen heb ik het bij mijn zwangerschap wel gehad, dat het met een licht tuurstreepje begon, die duidelijker werd. Maar afgelopen maand had ik tuurstreepjes, maar werd ik wel gewoon ongi. Vandaar dat ik probeer niet meer voor mn NOD te gaan testen, want hoor het de laatste tijd wel meer over de KV testen. Ik vind het alleen maar frustrerend dat je eerst denk dat het misschien wel zo is en dat je dan een paar dagen later alsnog ongi wordt.

Heb je een foto of niet?

8. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand echt een compleet witte test, dus hoop op een goed teken. Heb geen foto want je zag met je blote oog al zo goed als niks haha. Ik ben normaal wel nuchter in dit soort dingen, maar nu sta ik toch echt zelf heel erg te turen haha. We gaan het zien!

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mam207: ooow wat spannend zeg!! Hoop zo dat het oploopt! Ik duim voor je! Ik denk dat je nu echt zaterdag pas weer gaat testen?? Meeste mannen zien tuurstreepjes niet. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van de test...

10. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik vanavond thuis kom van mn werk zal ik een foto maken.. Stel dat hij ingedroogd is en je ziet meer.. Istie dan nog betrouwbaar? Haha ik had gewoon tot zaterdag moeten wachten ;)

11. werveltje

Jaa KV moet je juist ff laten opdrogen is mijn ervaring :D
    Spannend!!

12. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    @mam27 officieel is hij niet meer betrouwbaar vanavond.

@stokstaartje, beterschap

Hier gaat het ook lekker, ml was gisteren opeens ziek. Had eergisteren al het idee dat hij niet zo lekker in zijn vel zat. Hij had ook al de halve avond op de bank liggen slapen.
    Gisteren kom ik dus met mijn slaapkop beneden, doe de gordijnen open, denk hmmm...dekens liggen een beetje gek. Kijk nog een keer ligt ml op de bank te slapen :)
    Nou zat ik gisteren met een boze dreumes die last van een entreactie heeft en een zieke man.
    Beide maar bij de bank gezet, tv op babytv. Ik ben maar schoon gaan maken in huis terwijl dl tv keek en ml op de bank verder sliep, toch handig zo'n extra oppas :D

Alleen jammer dat mijn avond met collega's en oud collega's niet door kon gaan. Zag het niet zitten om ml en dl alleen te laten.
    Uiteindelijk ook maar goed, ik begin nu ook ziekjes te worden en dl heeft tot 6 uur zitten spoken, toen maar paracetamol erin en viel mevrouw als een blok in slaap (had ik eerder moeten doen dus)

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Thnx voor de beterschapswensen.

kruidvattesten: ja als je op 5 minuten een lijntje ziet die binnen een half uur beter opdroogt en duidelijker wordt kan je hem nog als positief beschouwen tegenwoordig.

Autumn: ja het gaat heel erg rond. Ook beterschap voor jullie daar! Wel jammer van je avondje uit idd. Poef 6 uur pas in slaap. Heb ook wel eens van die momenten gehad. Daar heb ik van geleerd dat ik wel ietsje makkelijker een PCM geef.

14. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    20151119_173245.jpg

20151119_173245-1.jpg

Nou dames daar istie.. brand maar los. Zelfs mn man zag wel wat nu. Maaar.. hoe betrouwbaar is het nu.. Zaterdag nog eens een test doen!

15. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ik zie ook wel iets mam207, spannend!!
    Denk dat het deze ronde raak is voor je...

Beterschap aan alle zieken!

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mam ik zie het ook hoor!! Spannend zeg!!

Ik zit op 11DPO, vandaag wel heel licht bruinverlies.. Kan nog alle kanten op want bij zwangerschap had ik dat ook.. Ik wil wel echt tot zondag wachten met testen, maar voel verder ook nog niet echt iets. Grote kans dat ik morgen gewoon op rood mag. We gaan t zien!

17. werveltje

Wow mam! Ik zie hem ook hoor!

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik zie hem ook. Hoef er geen eens moeite voor te doen (turen). Spannend zeg mam!

19. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties meiden!
    Ik denk dat ik toch ook morgenochtend ga testen in de hoop dat hij beter zichtbaar is.. Vind het zo spannend!

Cupcake voor jou even afwachten dus.. knap dat je kan wachfen met testen. Was ook mijn voornemen haha.

Er heerst trouwens heel veel op het moment dus pas maar goed op jezelf allemaal!

20. werveltje

Heb je al getest mam :) Ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina