Hier is mijn test van vanochtend. Mijn man zag hem zelfs Wel nog een heel vaag streepje dus we juichen nog niet. Hoop dat hij op blijft lopen!
ik voel me zo slecht.... mam: speciaal voor jou hier even gekeken en ik zie hem! Duim dat ie oploopt!
nu sinds een uurtje even weer wat makkelijker (elke keer zo in de middag iets beter. Ochtend is echt een hel...) Ja ben nog steeds ziek. Ook gewoon echt 38 graden nog en na de nacht elke kwartier! naar de wc en helse buikkrampen. Gelukkig blijft overgeven me bespaart. Alleen gisteren 1x waarschijnlijk door de aanhoudende buikkrampen. Echt een heeel heftige buikgriep deze. In de loop van de dag gaat het dus iets makkelijker, maar dan nog zit ik elk uur 1 soms 2 x op het toilet. Niet te doen dit...
Lief dat je toch even meekijkt en meeleeft Stokstaartje! Wel balen dat je zo ziek bent.. hoop dat je morgen alweer een stuk beter bent. Beterschap in ieder geval! Bedankt voor al jullie reacties. Ik hou jullie op de hoogte! Verder nog geen testdrang hier?
Mooi testje hoor mam!! Spannend zeg! Ik mag helaas op rood.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hopelijk wordt m'n cyclus nu iets korter ipv langer, zou graag wat vaker een kans hebben! Stokstaartje, beterschap! Vervelend dat je zo ziek bent zeg.
@ziek zijn: mijn moeder vertelde me dat ze had gehoord dat dit een hele heftige buikgriep had. Dat mensen tegen haar hadden gezegd dat het heel lang duurde en de buikkrampen niet te doen waren en dat als het zo moest ze niet langer hoefden. Nou vanmorgen voelde ik me ook eventjes zo ja. Ik zei nog tegen mijn moeder dat ik mijn bevalling nog minder heftig vond dan dit haha. Ik heb ontdekt dat als ik op mijn linkerzij lig het wat makkelijker is. Alleen is de hele dag in 1 houding zitten/liggen weer niet zo prettig haha. Hopelijk gaat het morgen idd weer wat beter want dit is echt killing. @roosje: tuurlijk mag je klagen!!! Ik klaag toch ook hahaha. @Mam: ik hoop zo dat die oploopt meis! @Cupcake: aah nee. Dat is balen meis! Hopelijk de volgende ronde! Poef zie idd dat je wel lange cyclussen hebt. Had je dit altijd al? Misschien moet je lichaam even op gang komen
Haha jij ook klaagmodus he maar je hebt gelijk, je voelt je niet lekker, hoop dat je weer beter bent joh. Cupcake, balen zeg, volgende ronde hopelijk raak Mam, ga je morgen weer testen? Werveltje, jij aan ht aftellen
op dit moment gaat het even weer wat beter. Hopelijk is dit nu wel een opstijgende lijn. Vanmiddag dacht ik ook dat het wat beter ging, maar dat was van korte duur helaas.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Oktober: Maartje 2013 ronde 1 | 28 jaar | tweede kindje 28 Oktober: MammieA ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje 11 November: Mevrouwtje M ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 14 November: Erzi ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 21 November: Mam207 ronde 2 | 24 jaar | tweede kindje 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 22 November: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 28 November: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 5 December: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje In afwachting van cyclus: Autumn86| 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 3 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
Haha klagen mag altijd hoor! Heb je verder zwangerschapsklachten Roosje? Of voel je je goed? Wow, klinkt als een heftige buikgriep Stokstaartje. Hoop dat het bij jou meevalt. 3 weken terug heb ik heftige buikgriep gekregen tijdens een 1,5 uur durende autoreis. Die duurde uiteindelijk bijna 4 uur en ik had alle tankstations bevuild onderweg! Daarna bleken ook meer mensen in mijn omgeving ziek, behalve mijn dochter (gelukkig!) Ik ga morgen weer testen ja. Vorige maand had ik nu al ongesteldheidskrampjes en beetje bruine afscheiding. Nu heb ik lichte streepjes op mn testen en verder nergens last van. Heb goede hoop! (Toch ga ik nog steeds niet juichen.. eerst een duidelijke test..)
Je hebt gelijk hoor. Ik had 4 dagen voor nod best duidelijk getest dus gevoel was gelijk goed. Ik heb nog niet echt kwaaltjes gelukkig,alleen vaak plassen snachts ook en vermoeidheid.
Nou meiden.. ik heb vandaag weer een erger tuurlijntje dan gisteren. Vandaag is mijn NOD. Ik ga denk ik maar even afwachten of ik vandaag of morgen ongesteld ga worden en anders test ik maandag/dinsdag weer.. Jammer, had wel gehoopt op een wat duidelijker lijntje.. Moet wel zeggen dat ik me ook nog niet zwanger voel.. maargoed dat hoeft ook niet natuurlijk!
@cupcake: balen dat je ongi bent geworden @stokstaartje: Ja er heersen idd heftige buikgriepjes op dit moment. Ik had gelukkig een lichte variant. Hopen dat je snel opknapt! @mam: klinkt wel hoopvol hoor! Heb je van vandaag ook een foto? @roosje: ja ben al aan het aftellen, maar heb geen testen dus dat scheelt! Denk dat ik wacht tot donderdag!
Kom net terug van boodschappen doen en kijk nu met daglicht. Lijkt wel of er urine bijgelopen is? Misschien een mislukte test? Wat denken jullie? Het teststuk is veel geler dan de andere 2 dagen..