Doe is paar druppels water mam, ik zie toch echt wat Trouwnes kv mag je wel buiten afleestijd lezen. Die deoogt langzaam op
Op de test van vandaag vind ik het een indroogstreepje. Hij is wel heel licht namelijk. Je zou idd paar druppels water erin kunnen doen,,kijken of het blijft staan. Ik had afgelopen maand net zo'n testje helaas
Ben vandaag de hele dag aan het sporten dus niet thuis. Heb voor de zekerheid een tampon ingedaan want ik denk dat er iets anders aan komt.. Snik.. Wordt wel een gezellige decembermaand
Nou ik ben echt meeeeega ongesteld geworden. Echt binnen 3 uur flink door mn tampon heen en dat pas op de eerste dag.. Heb meestal pas rood bloed na paar dagen.. Op naar de volgende ronde.. Hoe is het met de zieken?
@Mam: NEE wat lees ik nu! Dat kan niet! Ik dacht echt dat dit de goede kant op ging zeg. @Ziek zijn: vanmorgen weer helemaal mis. Vanavond eindelijk een beetje soep met smaak kunnen eten i.p.v. met tegenzin. Ben benieuwd naar morgen want ik hou dit niet lang meer vol zo. Buikgriep die zo lang duurt heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand enig idee hoelang die heftige buikgriepjes duren?? Ben er nu als sinds dinsdag(avond) zoet mee....
@stokstaartje: Dat is wel lang zeg! Hopelijk knap je snel op. @Mam: balen zeg! KV testjes dus niet meer wat het was. In had vorige maand net zulke streepjes als jij vandaag. Irritant! Brrrr morgenochtend vroeg sporten in dit weer... Koud! Haha Nog 5 daagjes tot ik kan testen.....
ik geloof dat ik aan de beterende hand ben dames. EINDELIJK. Nog steeds geen positieve ovutest dus vandaag getest, maar ook nog geen positieve zwangerschapstest. Snap er niks van. Heb wel last van mijn onderbuik,maar ja ben ook nog herstellende van buikgriep dus weet niet wat daar nog bij hoort. @Werveltje: Jeej weer een dagje minder tot aan je testdag ik had het idee dat de streepjes van Mam wel duidelijker waren als die van jou nog. Die van jou zag ik ook, maar moest ik wel heel erg turen. Bij die van mam hoefde ik die ene laatste niet te turen. En de foto kwaliteit gaat achteruit bij het oploaden dus in het echt zijn alle streepjes nog duidelijk (zoals je zelf hebt gemerkt hihi) @KV testen: ik denk trouwens niet dat de testen slechter zijn geworden. Ze doen gewoon wat ze moeten doen. Je zag de testen bij mam ook eerst oplopen en laatste test weer lichter. Officieel mogen we pas testen bij overtijd zijn, maar wij vrouwen willen tegenwoordig alles zo snel mogelijk weten hihi. Het schijnt naar de info op internet dat 60%!! van de zwangerschappen misgaat voordat de NOD voorbij is dus als je niet test had je het als een gewone menstruatie aangezien....Ik denk dan dus ook dat het bij werveltje en mam vroeg mis is gegaan.
@stokstaartje: Ja die van mam waren zeker duidelijker. Alleen die laatste niet, doe was vergelijkbaar. En idd we testen redelijk vroeg dus als je het niet zou doen zou je het voor ongesteldheid hebben aangezien. Ik ga echt wachten deze keer. Ik ben zo regelmatig (altijd 2 weken na eisprong) dus als ik donderdag niet ongi ben ga ik eens testen. Fijn dat je je weer wat beter voelt naar heeft ook lang genoeg geduurd he!
werveltje: ja klopt die laatste was vergelijkbaar. Ik zit inmiddels op cyclusdag 19 en dus nog geen positieve ovutest. Zou betekenen dat ik in ineens een cyclus heb van meer dan 33 dagen. Kan ik me echt niet voorstellen, maar ja je weet het nooit natuurlijk...
Hoi dames, Vanmiddag heb ik licht positief getest. Ik had zoveel last van kwaaltjes dat ik me niet meer in kon houden. ☺️
Hoi meiden, Is er ruimte voor nog iemand om mee te kletsen? Wij hadden eind okt ook bedacht om voor een tweede te gaan en het is raak . Omdat ik merk dat ik graag (weer) ervaringen wil delen en dit lastig gaat naar de buitenwereld met een zwangerschapsduur van 4 weken lijkt mij dit een geschikte plek hiervoor.
@Jaydee, gefeliciteerd met je zwangerschap @Werveltje, zitten we samen op het wachtbankje Welkom Smiley! Enne gefeliciteerd! met je zwangerschap
Dit is wel de goede Heb een aantal meiden die al een maand niet meekletsen van de lijst gehaald om het overzichtelijk te maken.. Komen ze wel terug kunnen ze uiteraard weer op de lijst ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 5 December: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje ? December: Mam207 ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ? December: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje In afwachting van cyclus: Autumn86| 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 3 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho