Voel niks dus er zal wel niks zijn misschien vandaag nog eens testen. @stokstaartje: het lijkt of je net je eisprong gehad hebt op die testen. 1 was bijna net zo donker namelijk.
Stokstaartje: dag 21 lijkt vrij duidelijk toch?! Zou dat niet je eisprong zijn? Hier een heel ander probleem.. Nu ik gestopt ben met de pil ben ik voor de tweede keer ongesteld (eerst deed ik het 1x in de 3 of 4 maanden) en merk nu nog erger dan de vorige maand dat een tampon in brengen er uit halen heel erg pijn doet. Ik denk op het plekje waar ik gehecht ben en vooral met uithalen als de tampon nog een beetje 'droog' is zegmaar.. Ben gelijk bang dat er heel wat aan de hand is, nog nooit zoiets gevoeld, maar las op internet dat er wel meer klachten zijn na een bevalling.. Ga maandag wel even langs de dokter.. iemand ervaring hiermee? Spannende dag morgen Werveltje! Ik duim voor je. Hoe is het met de zwangere dames?
Werveltje: nog getest vandaag?? Niets voelen hoeft niets te betekenen he Mam: ik weet niet of het hetzelfde is hoor, maar ik heb na de bevalling een hele pijnlijke plek gehad. Weet niet meer hoe het heet, maar ze zien het vaker na de bevalling idd. Bij mij was de plek zo ontzettend pijnlijk dat ik geeneens seks kon hebben. Na 4 maanden amitriptyline te hebben gebruikt is het helemaal over! Bij mij was er een stukje huid waarvan de zenuwen overprikkeld waren geraakt, waardoor lichte aanraking als een helse pijn voelde. De huid zelf was ietsje roder, maar voor de rest helemaal gezond en intact. Het zat aan de opening van de vagina. Heb echt ontzettend spijt dat ik niet eerder naar de dokter/gyn ben gegaan. Heb er 1.5 jaar!! mee gelopen voor dat ik heen ging. Ben in mei dit jaar pas naar de dokter geweest en in juni ofzo bij de gyn beland. Nu gestopt met het medicijn (afgebouwd) i.v.m. kinderwens... Ovutesten: ik vind het opmerkelijk dat ik eerder een streepje zag op de zwangerschapstest dan op de ovulatietest, maar vandaag zijn beide testen ongeveer net zo donker als de test van gisteravond dus het zal ook al verbaasd me het enorm dan toch van een eisprong zijn....DIe hele donkere was gisteren. Gelukkig de avond er voor gezellig gemaakt en vanavond dan ook maar even en dan begint het wachten voor mij. NOG 2 weken wachten hahaha. Normaal was mijn cyclus nu al weer bijna om. Kan er gewoon echt niet bij, maar ja testen liegen er niet om natuurlijk
@Stokstaartje, ik denk ook op dag 21 je eisprong gehad hoor! @test: Ja ik heb ook vandaag een streepje, maar ik denk dus een indroger. Krijg hem ook niet op de foto eigenlijk, zie hem alleen in het echt. DUs het zal wel niks zijn, want zeker rond NOD had ie dan wel duidelijk moeten zijn.
raar hoor zo'n vaag streepje dan. Is ie ook beter zichtbaar dan die andere test??? Of hetzelfde?? Heel soms wil het eens gebeuren dat je pas na NOD positief test. Bij een late innesteling bijvoorbeeld...maar wel heel erg balen zeg zo nou wat ik begrepen heb springt mijn ei binnen 24 -48 uur na een positieve test dus of hij is inmiddels gesprongen of hij springt binnen nu en 24 uur. Maar officieel was de test nog niet positief maar bij sommigen wordt ie gewoon niet donkerder...ben benieuwd
Oh werveltje welke test had je dan? Hoop voor je dat je ongi uitblijft! Lekker benutten dan stokstaartje! Hier vanochtend nog een keer getest voor de zekerheid. Een licht plusje... Dus echt zwanger denk ik. Moet nog even landen geloof ik.
Mooi hoor Jaydee! Hier nog geen ongi, maar ook geen positieve test. Dus ff afwachten. Verwacht gewoon ongi te worden. Ik had de KV test, maar telkens geeft ie indrogers bij mij. Maar ze zijn ongeveer even dezelfde kleur dus dat is niks. Voorheen trouwens nooit gehad met deze testen.
Oh dat is apart! En met indrogers zou je wel positief kunnen testen? Heb daar helemaal geen verstand van hoor...
Nee indrogers zijn geen positieve testen. Alleen je ziet dus een streepje, maar dat is geen streepje omdat je zwanger bent. Voorheen als ik zulke lichte streepjes had was ik steeds wel zwanger, maar dan liepen ze ook op. Aangezien dat nu niet het geval is, ga ik er vanuit dat het niks is!
@Jaydee: duidelijk hoor meis. Het is toch echt zo hihi @Werveltje: vervelend he die onduidelijkheid! Ik blijf het vreemd vinden die streepjes. Op die ene test van mij staat echt geen streepje. De andere 2 testen staan wel oplopende streepjes op maar was dus dan van de eisprong denk ik. Wanneer zie je de streepjes? Na hoeveel tijd? Neemt niet weg dat als de streepjes niet oplopen het niet heel positief lijkt
Jaaa is zeker irri! Nog steeds geen ongi te bekennen.... Ik zie ze meteen. Maar je moet zo goed kijken, dus het moeten echt wel indrogers zijn. Is zeker raar, maar het is niet anders
maar indrogers zijn toch juist streepjes die je pas na een half uur of langer ziet. Als je ze meteen ziet is de test nog nat en een natte test kan geen streepjes krijgen door het indrogen van de test. Alleen dat ze dan niet oplopen is wel gek ovutesten van gisteren (2) en vandaag erbij (1) Hoe raar ik het ook vind het zal toch wel zo zijn dan
ja owkej, maar dan nog. Na 5 minuten moet je de test aflezen dus als er dan een streepje staat zou het iets gunstigs kunnen betekenen. Testen van kruidvat zijn tegenwoordig erg laat ingedroogd.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Jaydee ronde 1 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 25 November: Werveltje ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje 27 November: Kaatje87 ronde 3 | 28 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 10 December: Stokstaartje ronde 1 | 29 jaar | tweede kindje 19 December: Mam207 ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ? December: CupCake88 ronde 2 | 27 jaar | tweede kindje In afwachting van cyclus: Autumn86| 29 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 3 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho Even mijn NOD aangepast!
Bedankt voor je reactie Stokstaartje. Ik ga maandag even langs de dokter en dan hoor ik het wel.. ben benieuwd hoe je cyclus nu gaat lopen! Dag 21 lijkt echt de duidelijkste. Nu loopt het weer af..
@Mam207, ik heb het ook gehad na de bevalling! Ik had wildvleesgroei na de bevalling bij het littekenweefsel, dit is weggehaald door de gynaecoloog. Daarna ook veel napijn gehad en kon ook geen gemeenschap hebben zonder dat het veel pijn deed. Ik dacht toen, nou zal nog wel niet goed zijn waar het wildvlees heeft gezeten. Weer terug naar de gynaecoloog. Nou moet je zeggen, kreeg een rood hoofd van het gesprek.. Ik kreeg als tip om te masturberen (Jaja echt waar!) Nou ik deed/doe dat echt nooit! Het littekenweefsel moest ik als ware oprekken.. Maar ik heb toen de man z'n raad opgevolgd! En het heeft serieus geholpen. Soms voel ik het nog een beetje, maar echt pijn heb ik gelukkig niet meer! Dacht eerst moet ik dit typen? Had je natuurlijk ook een pb'tje kunnen doen.. Maar ja.. Kan er ook niets aan doen! @Werveltje, wat raar van die streepjes zeg! En heel vervelend die onzekerheid! @Jaydee, mooie test hoor!
@kaatje, bijzonder verhaal ja! Haha @mam: alvast succes maandag bij de HA. Ik moet ook langs als ik ongi word. Dan laat ik het uitstrijkje maken, want dat mocht een half jaar geleden niet . Dan ben ik net voor mn eisprong geweest en hoef ik daar verder geen rekening mee te houden. Vind het toch wel belangrijk om te laten doen
Kaatje: ben wel heel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met bijzondere klachten. Moest jij bij de huisarts met je billen bloot of werd je gewoon doorgestuurd? Vind dat al erg ongemakkelijk, laat staan jouw gesprek haha. Wel heel fijn dat het geholpen heeft! Hoop dat er bij mij ook iets duidelijks uit komt en dat het niet onze kinderwens in de weg gaat zitten.. Waarom moet je voor een uitstrijkje werveltje?