Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Hee meiden!!!
    Wat is er veel geschreven en gebeurd! Ik ben meer dan een maand niet geweest, ik was er veel te veel mee bezig. Ik zat hele dagen te rekenen en te testen, niet zo gezellig.
    De laatste maand helemaal niet aan gedacht, meer met het idee geleefd, komt vanzelf wel, over een paar maanden maakt ook niet uit.. Maar vanochtend dacht ik, ben volgens mij een paar dagen over tijd. Blijk dus zwanger! Het moet nog even landen; ik voel me nog niet zwanger...

Ik ga het niet redden om zo actief met jullie mee te schrijven, ik vergeet het steeds. Wil even zeggen dat ik veel respect voor jullie heb: heb een hoop bij gelezen en een hoop van jullie hebben veel meegemaakt. Voor de zwangere meiden; gefeliciteerd!! En voor de meiden die bezig zijn; heel veel succes!! Het is jullie gegund...

Lieve groetjes

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wat leuk dat je hier toch nog even laat weten hoe het nu met je gaat!
    En natuurlijk Van harte gefeliciteerd!! Kom je helemaal niet meer nu of kom je af en toe nog even spieken??

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Herken het ook wel hoor Mam! Ik was elke keer snel zwanger, maar ging steeds mis. Met spuiten dik genoeg slijmvlies gekregen en toen blijvend zwanger. Ze hebben nu gezien dat de dikte nu in orde is, maar heb toch steeds de gedachte van wat als het nu niet meer lukt?

@Maartje: Gefeliciteerd! Leuk dat je nog even hier komt. Laat af en toe wat van je horen, vinden wij wel heel gezellig!

@Stokstaartje: haha leuke opmerking van je vriend :D

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Maartje gefeliciteerd

Andere meiden Sorry dat ik jullie verwaarloos maar ben zo druk aan het werken en aan het einde van de dag ben ik kapot. Misselijk dus schrijf niet veeel mee.

Vandaag dus echo gehad en een kloppend hartje gezien.. *verliefd*

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    waauw wat een fijn nieuws roosje!!! Ben heeel blij voor je. Geeft toch niks dat je maar af en toe even kijkt.

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoe gaat t met jullie nou. Heb je je ei nou kunnen vinden. Lees welmee hoor, bn het wel vergeten

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik weet nog steeds niet of het nou mijn ei is geweest. Heb wel steeds bruinverlies/roodbruinverlies. Dacht dat het gestopt was, maar zonet had ik alweer wat aan het papiertje. Krijg nu wel een beetje last van gevoelige borsten en heb soms wat steekjes en trekkerig gevoel wat ik dan denk te herkennen van de zwangerschap van mijn dochter. Ben wel door blijven testen met de ovu's voor het geval het wel een menstruatie was. Maar betwijfel het. Wat het wel is weet ik ook niet. Ga er in eerste instantie nog vanuit dat het wel mijn ei was die hele donkere bijna positieve ovu En dat het bloedverlies van een ovulatiebloeding is. En hopelijk een innestelingsbloeding er achteraan haha. Zou nu dan 7/8 dpo zitten. Nog een weekje dan weten we vast meer.

8. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel geruststellend dat jullie er ook wel eens onzeker over zijn. Morgen is mijn eisprong volgens de app, maar heb vandaag al buikpijn gehad.. ook ineens heel misselijk de afgelopen 2 dagen.. hoort dit ook bij de eisprong kwalen? Nooit eerder gehad..

Geeft niks hoor Roosje, geniet maar lekker!!

Jammer dat een weekje altijd zo lang duurt he Stokstaartje..

Verder hier druk met Sinterklaasvoorbereidingen geweest en natuurlijk in bed haha. Van mn man mag het nog wel ff duren ;)

9. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Stokstaartje en Mam207; toen ik moeite had met het vinden van mijn ei, heb ik veel gehad aan de Billings-methode. Wellicht bekend, maar je kijkt dan naar je slijm. Zodra dit elastisch en plakkerig is, zou je vruchtbaar zijn.. Ik heb er zelf veel aan gehad...

Mooie echo Roosje!!!

Rest: denk dat ik af en toe even inbreek...

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #570 Stokstaartje86, 4 dec 2015
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    maartje: lief van je. Voordat wij voor onze dochter gingen werkte die methode perfect ik wist al precies wanneer en hoe mijn lijf welke signalen af gaf al voordat we er voor gingen. Totdat ik ineens zwanger was en dit niet wist er er achter kwam door een miskraam. Daarna heb ik nooit meer vruchtbaar slijm gehad. Toch meteen de eerste ronde dat we er voor gingen zwanger geraakt.

Deze keer ovulatietesten gebruikt en merkte weer niks aan slijm. Dus helaas werkt dat tot nu toe hier niet meer. Kan nog weer veranderen natuurlijk

Mam: ik heb het wel eens gelezen ja dat sommige vrouwen misselijk zijn rondom de eisprong. Zelf nog nooit gehad. Ja weekje kan best lang duren alhoewel de eerste week nog best snel is gegaan. Ik mag van mezelf vanaf 4 dagen van tevoren beginnen met testen dus die tweede week gaat ook vrij snel hoor hahaha.

All: ik weet/durf er nog niet zoveel van te denken, maar ik heb sinds een aantal dagen wat dingetjes

- 2 dagen gevoelige borsten bij de aanzet aan de borstkast,
    - heb af en toe wat trekkerig gevoel in de liezen/onderbuik
    - soms steken in de bekkenbodem
    - mijn huid is zo glad en zacht als die van een baby (dat heb ik normaal alleen na het douchen en ik me voor het afdrogen was met babyolie)
    - gisteravond tijdens het voeden voelden mijn tepels weer wat gevoeliger/licht pijnlijker aan
    - en soms heb ik het gevoel dat mijn darmen wat gevoelig aanvoelen. alsof ze aan het begin staan van het willen verplaatsen, maar ergens ben ik ook gewoon nog bang dat het van mijn ziek zijn komt alhoewel mijn ontlasting toch weer normale vormen heeft aangenomen (eindelijk)

Beetje vaag dus allemaal haha. Er zijn wel wat dingetjes bij die ik ook bij mijn dochter had. Maar ben bang dat ik het mezelf aanpraat. Ik let niet extra op dingen, maar voel dingen ineens. Ben wel bang dat ik het mezelf aanpraat omdat ik dan denk van ow ja dat had ik bij mijn dochter ook

11. werveltje

Hahah dus worden gezellige sinterklaasdagen zo ;) Veel plezier :D

Hier wordt het niks deze maand, ik heb volgende week mijn eisprong ergens, maar mijn vriend gaat vanaf maandag voor een week naar Schotland, dus helaas :(

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    werveltje: vlak voor die weggaat nog even klussen. Als je mazzel hebt blijven de zaadjes 7 dagen leven en maak je in ieder geval een klein kansje :D

En wanneer is die weer terug?? Stel hij is de dag na je eisprong weer terug. METEEN er bovenop duiken. Want eitje leeft 24 uur dus in de 24 uur na je eisprong ben je ook nog vruchtbaar hihi

Maar wel flink balen meis dat dat nou net samen valt :(

13. werveltje

Hahah ja hopen dat mn eitje wat later komt... normaal gesproken zou ik hem volgende week vrijdag of zaterdag.Hij is maandag terug, met al zn whiskey-zaadjes dus die hoef ik niet :p

Maar ja wel balen dat het net samenvalt, maar goed volgende maand maar weer :)

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    hahahaha whiskey zaadjes. ja volgende maand wordt het wachten gewoon beloond met een zwangerschap!

15. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja de voorbereiding op Sinterklaas is al heel gezellig ;)
    Balen dat je man weg moet Werveltje, preciesss in de week van je eisprong. Maarja, indd volgende maand gewoon raak!

Ik denk dat m'n eisprong gisteren, dus een dag eerder, was.. Heb vandaag nog niets gevoeld en gisteren wel wat krampjes en een steek aan de rechterkant.. Vorige 2x was het aan de linkerkant.. wie weet haha! Je gaat van alles bedenken hè.. :p

Alweer beetje beter opgeknapt Stokstaartje?

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mam: ja lief dat je vraagt. Ik hoest nog wel flink af en toe, maar dat komt door mijn astma. Meestal krijg ik dan ook nog allemaal reacties van nog oeh nog 1 nachtvorst (dat zeggen ze bij ons als je tegen ziek zijn aan zit). Ontlasting is ook weer normaal gelukkig. Dus er zal wel niets uit dat onderzoek komen. Dus ben EINDELIJK weer beter. Mag ook wel na 2.5 week hahaha.

17. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat mag zeker wel weer, fijn hoor!!

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    pff zit vandaag even in een dipje. Wilde heel misschien een testje doen. Zit vandaag of 9 of 10 dpo dus nog erg vroeg, maar nu had ik ineens rood bij afvegen vanmorgen dus hoef voor mijn gevoel dan al niet meer te testen. Dit kan toch niet goed zijn steeds bruinverlies. Gister had ik weer nergens last van en nu zelfs rood bij afvegen...nou moet mijzelf maar even bij elkaar pakken, want ik heb vandaag een feestje georganiseerd voor mijn dochter haar eerste sinterklaas feestje die ze bewust mee maakt en moet nog wat dingen doen regelen. Iedereen veel plezier vandaag! Fijne pakjesavond

19. werveltje

Haha laten we het hopen, mooi begin van het nieuwe jaar!

@mam: jij hebt de gezellige dagen er weer opzitten dus haha. Ik voel het altijd een hele dag maar altijd aan dezelfde kant, maar dat zegt niks over aan welke kant ie springt. Spannend weer :)

@stokstaartje: Jouw cyclus doet nog steeds raar dus, je weet nog niet waar je zit eigenlijk in je cyclus.
    Fijn dat je weer beter bent in ieder geval :)

20. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het vandaag Stokstaartje? Heeft het rood doorgezet? Wel heeel vervelend dat t nog niet duidelijk is.

Haha ja heel gezellig weekend gehad! Nu dacht ik donderdag mn eisprong te hebben gehad ivm ongesteldheidsbuikpijn en een klein steekje aan de rechterkant. Gisteren alleen weer zeurende ongesteldheidsbuikpijn.. heel bijzonder. Of is dit een bekend iets? Ik heb nog niet vaker meerdere keren buikpijn gehad.. In ieder geval nog even gezellig gemaakt na ons Sinterklaasfeest haha!

Deel Deze Pagina