Hoi Meiden, Sorry, ik was druk met de voorbereidingen van de verjaardag van onze dochter, die was dit weekend jarig! Spannend kaatje nieuwe ronde nieuwe kansen toch. @mellabel Gefeliciteerd!!! Spannend roosje, ik mag nog 5 dagen ik vind het wel spannend hoor! wat nou als het nu al raak is?! pfff..
Meiden, 1e ronde raaaak denk ik dan hahaha. Ik verwachhte het helemaaaal niet Meiden, ik heb vannacht echt niet kunnen slapen, niet door het zenuwachtig zijn ofzo maar door dochterlief, werd steeds wakker en moest vaak plassen. Net in de ochtend is veelste vroeg wakker geworden en ik wilde slapen maar ze liet me niet slapen. Toen ging ze eindelijk met haar speelgoed spelen en ik dacht bij mezelf van ga testen, is toch negatief dan ga je weer je bed in en niet meer aan denken, hup wachten tot ongesteld zijn. Maaaar ik dus die test doen, denk toch negatief en eerst dacht ik dat het negatief was en zonder te kijken weer naar me slaapkamer, daar weer kijken en ik zie een lichte streep. Dus gelijk naar het raam bij daglicht kijken en ja hoor ik zie gewoon een tweede streep Wat denken jullie?
Ntje, wat spannend ook voor jou. Ik testte bij mijn dochter 4 dagen voor nod positief et kruidvat test.. Dit is 2 dagen voor nod met action
Hey Ntje welcome back! ook erg spannend voor jou..ben zo benieuwd! Voel je iets? Roosje...wauw.. 1e ronde.. super! Ik zie het streepje hoor hoop dat hij oploopt! Voorzichtig gefeliciteerd Ik ben hartstikke zwanger, zo blij! Ik heb maandag 12 oktober een afspraak met de VK
Ik zie hem hoor roosje! alvast voorzichtig gefeliciteerd. ik hoop dat hij mooi oploopt! @mellabel ja ik voel vanalles xD. hele weekend steken gehad en nu ook van alles en nogwat, grotere borsten (YaY) dus zal mij benieuwen.. Maar ik ga er vooralsnog niet vanuit hoor!!
Wow, ik kijk ook een aantal dagen niet hoor! Mellebel, gefeliciteerd met je zwangerschap! Roosje, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ntje, spannend! Hopelijk is het raak! Enne nog gefeliciteerd met je dochter!
Ntje, nog gefeliciteerd met je dochter. Door mijn zenuwachtigheid heb ik het eroverheen gelezen. Trouwens spannend wanneer wil je nou testen?
Test inderdaad beter na je nod Ntje Ik heb ervoor positief getest maar testen zijn nog lichtm brengt stress met zich mee. Spannend hoor voor jullie.
NOD lijst: maartje2013 ?? Kaatje87 ?? Ntje 10-10-2015 Zwanger! Mellabel 11-06-2015 Roosje24 uitgerekend 15-06-2015 Echo's & afspraken
Ik heb er vorige week 2 vd action meegenomen, want ik was er toch. nu nog kijken of ik zaterdag wel durf
Whaaa Ntje ik vind het zo spannend haha! Ik ga duimen hoor!! Vind het knap dat je het nog volhoud niet te testen Roosje, Klopt hij is vandaag jarig dank je! Ik had (volgens mij) 2 oktober m'n NOD en ik testte 1 oktober positief Leuk een lijstje.. ik heb 12 oktober m'n intake bij de VK zal hem er wel ff bijzetten als ik op de pc zit.
Nou dat is meer omdat ik het toch ook wel een beetje eng vind hoor en Gefeliciteerd met je mooie grote vent!