Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Mama: mijn gevoeligheid aan borsten en tepels lijkt iets te zijn afgenomen, maar nog wel aanwezig. Ook valt het me op dat ik sterker lijk te ruiken. Ik voel regelmatig wat druk in mijn liezen. Het bloedverlies is er nog steeds. Rood en bruin wisselt zich wat af. Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar misschien heb ik eerst een ovulatiebloeding gehad en nu innestelbloeding. We gaan het zien de komende dagen. Ik ga vooralsnog steeds uit dat die ene test voor mij een positieve ovulatietest betekende en dan zit ik nu dus 10 a 11 dpo

ik zou idd gewoon gezellig blijven maken, want je weet maar nooit.

2. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu Stokstaartje?

Wat is het stil hier dames.. niemand spannende dagen?

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Nee hier gebeurt maar weinig :)
    Hoe is het daar?

4. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hier ook pas op 4 of 5 dpo haha. Dus nog evennnn afwachten! Lekker aan het tutten met mn kleine meid en morgen weer werken, dus dan vliegt de week wel om!

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ben een beetje sneu vandaag. Gisterenochtend ineens een paar uur flinke kramp op en af ( leken net weeën haha, want het deed me denken aan begin van de bevalling) En zo plotseling als het er was ging het ook weer weg. Heb sinds gister alleen maar rood bloedverlies en liep er ook echt uit. Heb echt tampons nodig sinds gistermiddag dus ik ben gewoon ongi geworden. Dus ik ben op rood en officieel naar de tweede ronde. Ik had eerst nog een beetje hoop, maar vind het nu erg raar dat ik al op 10 dpo ongesteld ben geworden.

had natuurlijk gehoopt dat mijn vriend gelijk zou krijgen. Ben weer een ervaring rijker nu haha. Even kniezen mag en daarna weer met goede moed verder gaan

6. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Hoi dames,

Mag ik hier misschien meepraten? :)
    Wij gaan ook voor de 2e.

Momenteel in ronde 1 pas.
    op de verjaardag van mijn zoontje(1) gestopt met de pil(toevallig de laatste).
    Gisteren na wat klachten getest op ovulatie en een knalpositieve test!
    Dus gisteravond gelijk geklust.
    Helaas blijven de steken erg aanwezig en had ik vanochtend met afvegen tussen het slijm ook wat oud bloed(soort slijmprop).
    Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?
    Lees weleens wat over een ovulatiebloeding ofzo?
    1 van jullie dit meegemaakt?
    bij mijn zoontje was ik na jaren pilgebruik pas na 12 maanden zwanger.
    Dus ga er niet vanuit dat dit zo snel raak is/zal zijn...
    Al hoop ik het stiekem wel, een zomerkindje hihi!

Hier al heel veel mensen zwanger zag ik!
    Leuk hoor!
    Ik woon in de buurt van Rotterdam en mijn zoontje is net 1 geworden :D

7. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Zie een paar oude bekenden ook in dit topic :cool:

8. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Keef, tuurlijk mag je meepraten.
    Ik heb geen ervaring met ovulatiebloeding, maar ik denk dat het wel mogelijk is hoor.. Denk ook dat je lichaam nog van slag is aangezien je net gestopt bent met de pil.

Jammer Stokstaartje! Maar indd weer met frisse moed ertegenaan volgende week!

9. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ja denk dat het mede ontpillen is...
    Maar heb ik vorige keer niet gehad (kon ik terugvinden in m'n agenda hihi..)

10. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou even afwachten wat het gaat doen!
    Hoop inderdaad voor je dat het sneller raak is dan de vorige keer, 12 maanden is lang.. er zijn natuurlijk altijd mensen die er nog langer over doen maar het lijkt mij een spannend en frustrerend jaar dan!

11. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ja vooral voor een tweede is het lang wachten lijkt me.
    Hoop dat het snel raak is.
    Maar heb nu wel meer afleiding haha.
    Kleine man is druk zat

12. werveltje

werveltje Niet meer actief

Welkom Keef! Gezellig toch!

Ben niet bekend met ovulatiebloedingen dus kan je niet helpen..

Spannend weer he voor een 2e

@mam haha lekker op het wachtbankje dus :D

13. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @werveltje: ja echt super spannend!
    Ben echt benieuwd haha

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Mam: ja ik merk dat in vergelijking met de vorige keer de dagen veel sneller voorbij gaan in de wachtweken! Toen kon ik alle tijd spenderen aan zoeken, voelen en nadenken. Nu wordt je bezig gehouden door zo'n klein hummeltje hahaha. Merk ook altijd dat die eerste week nog wel gaat, maar die tweede week wat langzamer gaat omdat je dan dichterbij het moment supreme komt van duidelijkheid enzo

@Keef: welkom hier meis. ik denk afgelopen keer een ovulatiebloeding te hebben gehad, maar dat was wel meer dan wat jij beschreef. Al vond ik het bij mij voor een ovulatiebloeding wel erg veel. En zoals je wellicht hebt gelezen lijkt mijn cyclus nog wat van slag! Dus mijn ervaring is ook niet echt een referentiekader zeg maar. Hoop ook voor je dat het deze keer sneller raak mag zijn!! Ik was de vorige keer meteen de eerste ronde zwanger! Dus dit was voor mij al een hele nieuwe ervaring, cyclus die raar deed en niet zwanger haha.
    Enneh nog gefeliciteerd met je zoontje!

@Werveltje: ja ik had ook niet verwacht dat een tweede zo spannend zo zou. Ik had verwacht dat ik er rustiger onder zou zijn hahaha

@All: menstruatie lijkt alweer op zijn retour. Vandaag of anders morgen laatste dag. Wel beetje kort en weinig voor mijn gevoel, dus heb vanmorgen getest doordat er weer een topic voorbij kwam met iemand die dacht dat ze ongesteld was geweest en vage klachten had en toch zwanger bleek. Helaas was mijn test spierwit! Ook na een paar uur. Dus waarom dat hele hele lichte streepje er afgelopen zondag stond...zullen we nooit weten. Op naar mijn eisprong!

Mijn vriend zei al dat ik maar gewoon weer met die testen aan de gang moest en dan gewoon om de dag seksen. Soms sta ik wel een beetje versteld van mijn vriend. Juist hij die altijd alles op zijn beloop wil laten en er niet teveel mee bezig wil zijn. Dus ik zeg vindt je het dan nog wel leuk? Is het dan geen moeten? Ach zegt hij ik wil elke dag wel dus voor mij niet zo hahaha. We gaan zien wat deze ronde gaat brengen...

Vandaag hebben bekenden van ons op een hele leuke manier kenbaar gemaakt dat ze de tweede verwachten. De eerste van hun en onze dochter schelen 2 weken. Maar vond het ook wel een beetje moeilijk. Ik wil zo graag (al een hele tijd, maar kon niet door omstandigheden) en dan zit ik daar op de bank met een tampon in mijn fluit terwijl ik ook zwanger had kunnen zijn....En ik weet dat het dan niet eerlijk is om te denken, maar vind dat hun soms het ouderschap niet goed aanpakken en op mijn slechtste momenten heb ik dan een duiveltje die het hun dan even niet gunt zeg maar dat ze eerder zwanger zijn dan mij:)

15. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @stokstaartje
    Dat gevoel is heel normaal hoor!
    Had ik laatst ook met bekenden in onze kring...

En toen was ik nog gewoon aan de pil haha
    Ik moest wel een jaar wachten, want m'n zoontje is geboren met een keizersnede...
    Jaar is voorbij, dus vooruit met de geit haha!
    Geen bloed meer gezien hier, slijm wordt minder!
    Ennnnn getest en de ovutest is nu veeeel lichter en streepje haast niet zichtbaar!
    Dus lijkt echt iets van een ovulatiebloeding te zijn geweest..
    Nu dus aftellen en weet precies dat gisteren mijn eisprong was :)

16. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook wel gezellig meekletsen. Onze zoon is nu 1,5jr en na veel wikken en wegen hebben we nu besloten om te stoppen met anticonceptie. Van onze zoon was ik snel zwanger (3e ronde) Het hoeft nu niet direct maar laten het "op z'n beloop" gaan. Momenteel nog ongesteld maar er komt geen nieuwe nuvaring dus we gaan wel zien hoe het loopt. Het heeft dus geen haast, al zouden we het wel erg fijn vinden als er niet teveel leeftijdsverschil tussen ons zoo tje en nr. 2 zit. :) Voor alle andere meiden; ook veel succes en geluk gewenst!!! ;)

17. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Welkom caadje!
    Mijn NOD is trouwens 23 december :)

18. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Caadje, welkom!

Ik snap het wel hoor Stokstaartje.. is altijd vervelend als je het zelf ook graag wil.. afgelooen 2 weken de vraag voor een tweede al zeker 5 keer gekregen, echt bizar.. Is ook wel een beetje moeilijk omdat ik graag al zwanger had geweest uiteraard.. Mensen weten soms niet wat ze vragen.

Wachtbankje zonder de 'je', pff haha. Heb me wel voorgenomen niet te testen en mijn NOD af te wachten. Vorige keren werd ik ook precies op de geplande datum ongesteld.. Nu hopen dat ik deze sterke gedachten kan vasthouden haha!

19. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben trouwens niet zo goed in die lijst bijwerken en bijhouden.. Wie wil dat doen?

20. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ik ga er ook niet aan proberen te denken, scheelt dat er drukke dagen aankomen natuurlijk ;)
    Ik ben ook niet goed in het bijwerken van lijsten, sorry...
    Lees en schrijf op mijn telefoon ;)

Deel Deze Pagina