Als ik jou was zou ik ook even langs de ha gaan. Al is het maar om je onzekerheid weg te nemen.. laat maar weten hoe het ging. En werveltje, heb je gelijk je man besprongen of komt hij vanavond pas thuis? Hoe is het met jou stokstaartje?
Niet geweest. Vannacht op de bank naast de wc geslapen... Buikgriep! Nu is buik gelijk niet meer zo opgezet en krampen weg. Nu nog beetje last van misselijk en af en toe naar de wc; maar is al een stuk fijner dan gisteravond. Ziekgemeld en nu aan het bijslapen. Zoonlief is vanochtend gewoon naar opa en oma gegaan.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 25 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 21 November: Merlijn ronde 1 | 38 jaar | tweede kindje 2 December: Lovelevi ronde 1 | 27 jaar | tweede kindje 8 Januari: Stokstaartje ronde 2 | 29 jaar | tweede kindje 19 December: Mam207 ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje 26 December: Werveltje ronde 3 | 30 jaar | tweede kindje 29 December: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ? December: CupCake88 ronde 3 | 27 jaar | tweede kindje In afwachting van cyclus: Autumn86| 29 jaar | tweede kindje 23 December: Keef85 ronde 1 | 30 jaar | tweede kindje ? December: Caadje1989 ronde 1 | ? jaar | tweede kindje 30 December: Jaydee ronde 3 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 3 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
@Mam: Lief dat je naar me vraagt! Nog steeds geen positieve ovulatietest, maar zit ook nog maar op CD 9. Ze lijken zelfs een beetje lichter te zijn afgelopen dagen, maar LH schommelt dus hoort er bij. Hopelijk laat het niet weer zo lang op zich wachten. Heb wel een heel goed gevoel ineens deze maand. Alsof mijn lichaam me verteld dat deze cyclus wel korter is en goed gaat ofzo. Hopelijk houdt mijn me niet voor de gek! Nog 4 daagjes! Ik duim dat je dan een mooie positieve test hebt!. Hopelijk zijn al die dingen die je nu wel hebt en anders niet goede tekens!! @Werveltje; Nog steeds eipijn! Eitje leeft ook nog 24 uur he! Dus zeker even gezellig maken vanavond als je man thuis komt hihi.. Hopelijk ben je dan nog net op tijd en maak je nog een kansje deze maand! @Jaydee: ik heb de lijst bijgewerkt (helaas) Hopelijk is je cyclus niet in de war door de miskraam! Eitjes die aan het rijpen zijn is natuurlijk wel een goed teken! Hopelijk snel weer zwanger en dan van een plakbeebje! @Keef: innesteling kan vanaf 5 dpo al dus het kan wel. Ik had bij mijn dochter op 4 dpo roze bij afvegen en een week later positieve test. Poef en tandjes. Hier ook bij elke tand en kies drama! geef ook gewoon paracetamol hoor. Wij (ouders en kind) hebben ook gewoon allemaal hun slaap nodig en als ik zo de pijn een beetje draaglijk kan maken zodat ze beter eet en slaapt doe ik dat graag! Aiai buikgriep! Niet best! Hopelijk is het snel over. Heel verstandig dat je hem wel gewoon naar opa en oma hebt gedaan! @All: ik heb dus eigenlijk niet zoveel te vertellen. Wacht op mijn eisprong haha. Wat ik me wel afvroeg is hoe vinden jullie het als jullie vriend/man voordat de eisprong is geweest ergens anders zijn donatie neerlegt dan daar waar het noodzakelijk is. Ik vind dit namelijk niet zo leuk, maar ben bang dat als ik er iets van zeg hij me obsessief vindt ofzo. Na de eisprong vind ik alles prima, maar zolang de eisprong nog niet is geweest wil ik het alleen op de bewuste plaats hebben hahaha. Als je beetje regelmatige cyclus hebt kan ik me voorstellen dat er voor de eisprong ook nog momenten zijn dat het niet zoveel uitmaakt, maar omdat ik nog onduidelijkheid heb over hoelang mijn cyclus elke keer gaat zijn heb ik liever altijd mankrachten klaar liggen
Haha wel een leuke vraag Stokstaartje. Mijn cyclus is vrij duidelijk en mijn man wil zelf ook alles bewaren voor daar waar het noodzakelijk is . Wij hebben daar ook wel over gesproken van te voren. Zou het gewoon zeggen/vragen. Je kan het ook eerst een beetje grappig brengen als je het ongemakkelijk vindt.. Fijn dat je een goed gevoel hebt over deze maand!
ja ik had zelf ook al bedacht er even over te praten, maar lastig om er over te beginnen natuurlijk. Maar het is gelukt en we hebben nu onze verwachtingen/gedachten over bepaalde dingen uitgesproken! Erg fijn! Ik vulde dingen voor hem in n.a.v. toen we voor onze dochter gingen en die klopten niet met hoe hij nu denkt en zich voelt. Zo zie je maar weer praten blijft zooo belangrijk hihi
Pff.. mijn man begon gisteravond over testen omdat ik zo duidelijk buikpijn had zondag. Ik was het echt niet van plan en toch gedaan vanochtend met een goedekope etos test. Natuurlijk helemaal wit. Kan alleen testen met zo'n early test en 2 dagen na evt innesteling is veel te vroeg om gewoon te testen natuurlijk.. Gelijk wel een baalgevoel, je weet dat het eigenlijk nog niet kan maar hoopt het toch.. heb de test ook gelijk weggegooid zodat ik straks niet ga zitten turen
Aah balen meis! Is idd ook wel snel zo kort op innesteling. Maar het voordeel van vroeg testen is dat je nog hoop hebt dat de test alsnog positief wordt! Volgens mij heb ik hier gelezen dat die etos testen niet zo gevoelig zijn. Daarom voor echt te vroeg testen gebruikt iedereen de kv 2 voor 5 euro of de nieuwe predictor early. Nieuwe is de knalroze verpakking waar op staat 6 dagen voor nod. Is een test met rode streepjes en een roze dop.
Ja ik had het ook gewoon niet moeten doen.. maarja dat is achteraf praten. Ga nu zeker tot vrijdag/zaterdag wachten. Heb wel nog steeds een bijzonder gevoel in mn buik. De plopjes zijn er nog en nu voelt het een beetje zeurderig bij mn baarmoeder.. ook mn darmen zijn van slag.. ben benieuwd
@Stokstaartje, haha wat grappig omschreven! Ik snap je gevoel, fijn dat jullie het er nu over eens zijn. Hier overigens ook alleen op de plek die nut heeft. Ei al gevonden? Ik heb zelf ook geen flauw idee dus ik zoek met je mee @mam207: oh ik ken dat ook ja. Goed dat je hem hebt weggegooid. Hopelijk over een paar dagen wel een goede test! Fijne dag allemaal!
Hier is de buikgriep zo goed als over! Alleen nog zeurderig gevoel in m'n onderbuik... Dus ben benieuwd. Nu 6-7 dpo Twijfel of ik van t weekend al ga testen, dan kan ik voor kerst nog wat leuks verzinnen voor de ouders hihi
Niet dat ik er overigens vanuit ga dat t raak is hoor haha. Maar in geval van wel is t wel geinig @mam: balen! Gewoon van t weekend nog eens testen, is ook nog vroeg... @stokstaartje: hier ook alleen op de plekken waar t nut heeft haha Heel soms niet, maar dat is meestal in de laatste week van cyclus. Als t al gebeurd haha
@Keef: Balen dat je buikgriep had! Fijne is wel dat het meestal snel over is Haha je kan altijd testen toch, je hebt mensen die al vroeg positief testen. Ben je inmiddel nog naar de HA geweest of ga je dat nog doen? @Mam: Ik heb mn vriend meteen besprongen, gelukkig besprong hij mij ook Wel balen dat je een negatieve test had, maar ja is inderdaad nog wat vroeg. Wie weet is ie over een aantal dagen wel positief @Jaydee: Succes met zoeken naar ei, lastig altijd zo na een MK. Bij mij was mijn cyclus elke keer weer meteen normaal gelukkig, dus dat was wel prettig. Hoop dat jij dat ook hebt! @stokstaartje: Ja ik vind het ook wel zo fijn dat het rondom de eisprong gewoon bij mij terechtkomt Gelukkig vindt vriend dat ook geen probleem Alle andere delen van de cyclus maakt het me eigenlijk niet zoveel uit.
Zo ik ging vanmiddag voor het eerst zelf een zwangerschapstest kopen bij kv. Belachelijk duur die testen!! Zeker de early testen.. als je dan niet zwanger bent is het zomaar ff 15 euro.. Heb gewoon de k2v5 gekocht. Nu mn geduld bewaren.. ik heb wel echt klachten die ik vorige maand niet had maar durf nog niet te hopen.. Goedzo Werveltje! Denk je dat je nog op tijd was? En anders lekker van elkaar genieten. Zeker zo belangrijk!
@werveltje: Nee niet meer naar ha geweest. Ga er maar vanuit dat t door de buikgriep is gekomen. Mochten de klachten aanhouden ga ik uiteraard wel gelijk! Alles lijkt nu weer 'normaal'... Alhoewel ik nog niet naar de wc ben geweest na de buikgriep.. Maar dat komt vast snel weer op gang Lekker geklust, vast nog op tijd hoor meis! En nu weer afwachten... Irritante periode altijd haha Ik denk dat ik inderdaad lekker zaterdag ga testen ofzo. @mam Ja niet normaal wat die dingen kosten he? Heb altijd kv2v5 En als die licht positief aangeeft loop ik pas naar kv voor cb met weken... Zo heb ik het met m'n zoontje gedaan iig.
Meiden mag ik ook meekletsen? Wij zitten in ronde 2 voor een tweede wondertje, NOD weet ik nog niet maar rond 1 januari denk ik.
Tuurlijk mag dat! Welkom! Hier net bruin bloed met afvegen ;-( Voel de bui hangen... Alhoewel t ook innesteling kan zijn... Zie t momenteel ineens somber in.
@mam: klinkt toch wel hoopvol hoor. Ik duim! Nog 2 daagjes. Of doe je toch stiekem morgen al een testje hihi?? En idd belachelijk duur die testen!!! Daarom heb ik gewoon action en kruidvat 2 voor 5 euro. Spannend he die testen kopen. Tenminste dat vind ik altijd. Dan denk ik wat zullen die mensen wel niet denken...daar komt ze al weer aan om testen te kopen. Of wat als er ineens bekenden of familie voor mijn neus staan ofzo hahaha Maar heb ook al 2 CB's met wekenindicator liggen hoor hahaha @Jaydee: Hahaha het lijkt wel pasen zo! Nee nog geen ei gevonden. vandaag was de ovulatietest wel weer een klein tikkeltje donkerder maar ja dat hoeft helemaal niets te zeggen natuurlijk want lh schommelt. @Keef: fijn dat je buikgriep over is! Ik had gewoon alvast wat verzonnen hahaha. En als het dan wel zo is dan kun je het alsnog uitvoeren ja... @Werveltje: whoehoe het lijkt er dus op dat je vriend op tijd terug was!. Maak je toch nog een kansje deze maand Misschien ga je wel nog net zwanger het jaar uit hihi @Nuttige donatie: wel grappig dat iedereen er een beetje hetzelfde over denkt... @Noralie: Wees welkom meis! ik zal je op de lijst zetten. Mag ik voor de lijst nog even je leeftijd? @All: ik denk al een dag of 2 a 3 wat vruchtbaar slijm te hebben. Vandaag leek de ovulatietest ook weer een tikkeltje donkerder, maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen omdat lh kan schommelen. En toen ik gisteren aan mijn baarmoedermond voelde voelde ik echt een spleetje dus stond open. Vandaag kon ik nog maar net mijn baarmoeder voelen. Het lijkt er dus op dat mijn eisprong deze maand een beetje vroeger gaat zijn. Ben benieuwd of ik deze week al een eisprong heb... Heb gisteren aan een vriendin verteld dat we bezig zijn. Nou ja ze vroeg het en ik kon niet liegen hihi En afgelopen maandag heb ik een heeeel leuk knalroze shirtje gekocht voor mijn dochter waarop in glitter letters staat grote zus hihi. Alvast voor als het moment daar is
Tuurlijk mag dat Noralie! Pff ik ben meeega misselijk nu. Ook buikpijn en rugpijn! Hoop dat dit een goed teken is.. en niet dat ik ziek word ofzo! Ga lekker mn bedje in en ik denk een test morgen! Morgen reageer ik wat uitgebreider