Hier lijk ik toch ongesteld te gaan worden, al is het nog niet rood... Voor de nacht toch maar een tampon in gedaan Super mam!!! Hopelijk zijn t goede tekenen!
Na de nacht lijkt het toch ongi. Zo maar eens even met de agenda erbij en kijken hoe cyclus nou in elkaar heeft gezeten 😂😇
Balen Keef! Hier n.a.v. mijn klachten toch alvast een test gedaan.. helaas weer wit.. na 7 min kwam er een roze horizontale streep en was de teststreep wit.. heel bijzonder?! Miss geen goede test.. Wel super teleurgesteld.. maargoed ik ben nog niet op mijn NOD.. nu even eroverheen zetten voor mn werk..
Balen Mam, maar wie weet. Zo maar weer eens naar de wc, maar liever niet... Al hoop ik dat bloed ineens gestopt is ofzo
En Keef? Ik heb al sinds zondag heel erg buikpijn. (ik denk dat dat mn innesteling was) maar het blijft aanhouden.. echt alsof ik ongesteld moet worden.. ook rugpijn erbij, beetje misselijk en nu net ook pijnlijke steken rondom mn baarmoeder.. zaterdag is pas mn NOD.. wat denken jullie.. goed teken of slecht teken? Ik heb nog helemaal geen rood of bruinverlies terwijl ik al dagen zo'n buikpijn heb..
Nou zo erg ongesteld ben ik sinds de bevalling niet meer geweest... damn!! Ga dus denk ik wel echt definitief naar ronde 2 :x Wat betreft je klachten Mam, geeeeeen idee! Ik had die klachten ook al, maar kwam door buikgriep en uiteindelijk dus ongesteld... Hopelijk heb je gewoon snel die positieve test in handen! Had trouwens toen ik zwanger werd van zoontje(12 maanden geduurd) de maand voor ik zwanger werd, darmen die van slag waren... Daar zat ik toen voor bij de HA. Dus ben benieuwd komende periode
@Mam: ik ben helemaal flabbergasted. Dacht echt dat jij wel een lijntje op je test zou krijgen! Alle dingen die jij beschrijft had ik toen ik zwanger was. Wat een rare test idd. Hopelijk zaterdag wel een mooi tweede lijntje @Keef: hoeveel dpo zit jij nu? Hoe is het met het bloeden? Zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? @All: mijn ovulatietest is vandaag weer een stuk duidelijker geworden. Twijfel of ik vanavond nog een keertje moet testen of gewoon pas morgen weer
@stokstaartje: Zit nu op 8-9 dpo Verwacht echt dat het een echte ongie is. Is best wel heftig.... Als het vanavond alweer minder is, misschien... maar ja, mijn eerste 'ongie' na stoppen met de pil was ook maar 1,5 dag. ik vind het gewoon stom :x haha Misschien morgen nog een keer testen? En vanavond gewoon klussen?
Ja geen bloed geeft moed.. dus dan zaterdag/zondag weer testen. Merk wel dat ik er super mee bezig ben ineens en ook echt verdrietig ben.. zeker omdat mn symptomen zo duidelijk zijn.. maargoed, er is zeker nog hoop! Ik zou voor de zekerheid nog een testje doen Stokstaartje en er lekker voor gaan vanavond. Al je kansen grijpen! Vreemd he Keef, ik was vorige maand ook ineens meeega ongesteld! Snap dat je het stom vindt...
@Noralie: Welkom hier! @Keef85 ahhhhhhhhh no dus toch ongi? Balen zeg @Mam: Geen bloed geeft moed! Kan dus ook nog de goede kant op gaan Je zit nu 2 dagen voor NOD, dus wie weet. Snap heel goed dat je baalt hoor, je hoopt er toch steeds op als je hebt besloten om weer zwanger te willen worden @Stokstaartje: Ik zou niet nogmaals testen, maar gewoon klussen vanavond. Kan je beter morgen weer testen, dan zie je het ook wel aan je test. Ik denk niet dat het veel zin heeft om 2x per dag een ovulatietest te doen. Ik moet morgen een uitstrijkje laten maken, is dat ook maar vast weer gedaan. Had deze ronde toch afgeschreven, vandaar dat ik hem nu doe
@ovulatietest: Maar hij is nog niet positief hoor alleen een stuk duidelijker geworden. Maar omdat het allemaal om het begin van de piek gaat dacht ik vanavond nog even weer testen. Enneh gisteravond nog gezellig gehad dus daar zal het niet aan liggen hihi. Voel ook steeds druk in mijn onderbuik dus er zal in elk geval iets groeien hahaha. @Keef: oow balen meid. ik had vorige maand ook al vroeg mijn ongi op 10 dpo. Maar toen ging alles al raar dus gooi ik het maar op ontpillen ofzo. Hoop echt dat dit toch een innesteling is en anders dat je snel door kan naar de volgende ronde! @Mam: tussen mijn eigen activiteiten door duim ik de hele tijd voor je hoor. Kan me voorstellen dat je echt wel even teleurgesteld was gezien al je klachtjes @Werveltje: ja je had je afspraak al gemaakt natuurlijk omdat je vriend weg zou zijn tijdens je eisprong. Ik had het niet gekund. Ik had de afspraak gewoon weer verzet. Maar ik ben ook een beetje gek haha
Maar mag een uitstrijkje niet als je zwanger bent of denkt te zijn dan? Dankjewel Stokstaartje! Ik lees ook veel verhalen over vrouwen die pas na hun NOD positief testen dusss we gaan het zien! @ovulatietest: Dan zou ik ook niet testen, zolang er een voorraadje is, is het prima toch!
Als je zwanger bent mag het inderdaad niet. Het lijkt mij het handigst om hem voor je eisprong te doen, zodat het geen invloed heeft op mogelijke innesteling. Ik weet niet of dat echt zo is hoor. Maar ja omdat ik deze cyclus toch soort van afgeschreven had,,maakt het voor mij niet zo uit. Ik vind het wel belangrijk om te laten doen, dus dan nu maar want dan ben ik er vanaf.
heb wel getest haha (nieuwdgierigheid won het toch), maar lijkt een beetje hetzelfde. Heel misschien klein tikkeltje donkerder. Ben dan natuurlijk wel erg benieuwd naar de test van morgenmiddag haha. Als die morgen positief is dan is 2 0f 3 januari mijn NOD. Dan waag ik ergens rond oudjaars dan een testje. Met een beetje geluk ga ik dan zwanger het jaar oud hihi. Ow wat loop ik weer verschrikkelijk op de zaken vooruit haha. Maar het dromen is zooo leuk. @uitstrijkje: ik weet niet hoe het zit als je nog niet kan weten of je zwanger bent, maar voor mijn eigen gevoel zou ik het niet doen, omdat ik bang ben dat je door dat gewroet een miskraam opwekt mocht er een beginnende zwangerschap zijn. Ik weet dus niet of dit een wetenschappelijke onderbouwing is haha Ik wordt volgend jaar 30 in september. Moet ik dan volgend jaar ook al of pas dat jaar daarop? Ik hoop het laatste. Lijkt me HELEMAAL niks zo'n uitstrijkje. Maar wel heel belangrijk dus ga het ook zeker laten doen als het zo ver is!
Ik werd in febr 30... Gelijk zo'n brief gehad! Maar was minder dan 6 maanden geleden bevallen, dus mocht m terug sturen. Kreeg hem na precies 6 mndn na de bevalling weer op de mat... Nu moet ik dus al weer een half jaar, maar stel het steeds uit @stokstaartje: het dromen is toch al super leuk! Dat is net als : wat als ik de jackpot win....? Alleen is de teleurstelling van zo'n test groter dan het feit dat je die miljoenen misloopt haha Hier zwaaaaarrrr ongesteld! Zo erg heb ik het nog nooit gehad denk ik. Is wel m'n eerste eigen ongesteldheid sinds geboorte van zoonlief. Ben al voor ongesteldheid begonnen met de pil. Had vannacht gewoon niet genoeg aan een super de luxe tampon! Normaal gaat dat makkelijk!!
keef: misschien even een grote schoonmaak ofzo?? En het dromen is idd superleuk en de teleurstelling idd vele malen groter dan die miljoenen hahaha. Met een beetje geluk hoef ik volgend jaar niet voor een uitstrijkje dus hahaha. @All: ik weet niet wat me overkomt. Ik heb soms zulke dikke klodders rekbare slijm...dat heb ik nog nooit gehad. En heb ook echt een gevoelige buik. Dat heb ik nog nooit zo gehad. Streep is vandaag weer een stuk donkerder. Officieel nog niet positief maar dat had ik de vorige keer ook niet. Dus ben benieuwd of de testen deze keer wel donkerder worden of ook gewoon weer gaan aflopen...Ben wel beetje hyper nu hahaha. Had sowieso al een heel goed gevoel aan het begin van deze cyclus. Toen we voor mijn dochter gingen had ik precies hetzelfde gevoel en toen was het raak. Vorige maand slecht gevoel niet raak. Dus ben benieuwd of dat nog iets betekend hahaha
Bah Keef, mega ongesteld is altijd heel vervelend! Misschien is het indd even nodig. Stokstaartje hoop echt voor je dat dit een goed teken is. Er lekker voor blijven gaan en je goede gevoel vasthouden! Ik weet op dit moment helemaal niks meer eigenlijk haha. Ik heb geen buikpijn meer en voel me ook ineens heel rustig. Morgen is mijn NOD. Ik ga er maar vanuit dat hij komt. Ik heb ook nog maar 1 etos test in huis en dat laat ik lekker zo.. op naar morgen, krijg wel een houten kont van dat wachtbankje
ik hoop dat die rust in je lijf een goed teken is! Ga je die test morgen doen of wacht je even af?? Hopelijk kan je morgen van het wachtbankje af met een goed bericht!!! En uiteraard hoop ik voor mezelf ook dat dit goede tekens zijn. Wij gaan het vanavond iig even gezellig maken hihi
Keef, wat balen zeg.. Hopelijk nu even grote schoonmaak en dan weer een 'normale' cyclus en menstruatie! Mam, je houdt het wel spannend zeg!! Knap dat je zo rustig bent, ik hoop voor je dat het raak is! Stokstaartje, dat klinkt goed!! Veel plezier haha Ik denk afgelopen weekend mijn eisprong te hebben gehad.. Daarvoor vruchtbaar slijm, gevoelige tepels en baarmoedermond stond open.. Nu is de boel weer gesloten dus afwachten! Zou met kerst duidelijkheid moeten hebben.. Voel nu nog helemaal niks.. We gaan het zien! 😀 Fijn weekend allemaal!