Hier net de etos test toch maar gedaan. Helemaal wit helaas. Wel iets raars. Op de plek waar er urine in moet zit een groene streep..?! Zal zo even foto maken.. Nou veel hoop heb ik niet meer. Ik wacht wel af wanneer ik ongesteld word. Balen! Spannend cupcake. Zou een mooi kerstcadeau zijn!
Hier zie je de groene streep. Het lijkt ook alsof er nog veel urine is blijven liggen.. nou we gaan het zien dit weekend. Heb geen testen meer en koop ze pas maandag weer als ik niet ongesteld ben.
als je googled op etos zwangerschapstest en dan afbeeldingen kom je ook zo een test tegen, die groene test blijkt het begin te zijn dat de urine doorloopt of zo iets, controle is dat de urine vergenoeg is doorgelopen en de test werkt
Mam: die testen van de etos horen idd zo te zijn met die groene plek. En nu wil ik je eerst even een hele dikke knuffel geven! Vind het echt zo rot! Ik had echt hele goeie hoop!
Lief van je Stokstaartje! De eerste ongi buikpijn is er ook al. Wel fijn dat ik een super regelmatige cyclus heb. Ik weet waar ik aan toe ben. Op naar ronde 4! En dat is helemaal niet erg.. ik ben alweer een beetje vrolijker. Er zijn mensen die maaaaanden bezig zijn en wij hebben al een prachtige dochter Hoe is het met jullie meiden?
ja, maar omdat wij al een kindje hebben wil dat niet zeggen dat we er minder recht op hebben of dat de gevoelens voor nog een kindje minder heftig zijn.... Is idd wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Hier ben ik vandaag een beetje onzeker en verdrietig. Waarom weet ik niet zo goed. Komt nog van het overspannen zijn....had vanmorgen tot een half uurtje geleden af en aan buikpijn. En nu lijkt het weer weg. Misschien eisprong?
Ja is ook zo hoor Stokstaartje.. Is een beetje om mezelf op te vrolijken denk ik.. Ik was zo vreselijk teleurgesteld en nu praat ik mezelf weer moed in! Buikpijn is een goed teken toch? Hoever zit je nu in je cyclus? Kan indd eisprong zijn. Heb je een ovutest gedaan vandaag? Zie dat je dochter bijna jarig is! (Toch?!) Al plannen voor haar verjaardag?
@Mam: Jammer dat ie negatief is Wel knap dat je er zo positief in staat hoor! De test hoort idd zo te zijn! Ja liever met een roze streepje erop natuurlijk @uitstrijkje: Hier kreeg ik de brief geloof ik een half jaar voor ik 30 werd, maar jammer joh was toen zwanger... dus nu na precies een half jaar weer gekregen. Gister laten doen, is het maar weer gebeurd! Over 4 weken de uitslag, tenzij afwijkend.. @Stokstaartje: Ja wie weet eisprong, weet niet welke CD je zit?
@Werveltje: nog liever twee roze streepjes haha (kon het niet laten hihi) @Mam: ja ik vind het ook knap dat je jezelf zo snel kan herpakken! Ja 13 januari wordt ze 2! Plannen zijn het gewoon te vieren zoals wij verjaardagen altijd vieren. Familie en vrienden uitnodigen en samen taart en hapjes eten en Lieke zal vooral cadeautjes uitpakken hihi. We hebben wel een superleuk cadeau voor haar gekocht. De quinny 6 in 1 poppenwagen!!! Kan ze alvast een beetje oefenen voor een brusje hihi @Cyclus: zit nu op cyclusdag 14 dus het is prima mogelijk. Klopt ook weer met hoe het vroeger was (27 dagen cyclus) Ovulatietest was vanmorgen alweer wat lichter aan het worden. Dus ik vermoed zelf ook de eisprong. Heb nu alleen nog het gevoel van gevoelige organen als ik te hard op de bank plof ofzo. En gisteravond gezellig gehad
Aah wat leuk! Een echt poppenmeisje al? Kun je indd alvast oefenen voor als er een brusje komt Leuk cadeau! Hier toch een beetje verwarring.. eigenlijk heb ik altijd buikpijn voor mn ongi en dan is er binnen een uur al slijmerig (bruin) bloed. Nu alles nog helemaal helder.. net beetje verhalen zitten lezen van vrouwen met buikpijn die na hun NOD toch zwanger bleken (moet ik niet lezen, ik weet het haha!) Ik wacht het rustig af. Denk dat het toch ongi wordt.. maar geen bloed geeft moed is wel echt waad
mam: ow wat spannend zeg. We weten allemaal wel dat sommigen dingen niet goed zijn, maar soms is het toch fijn om ze te doen Volgens mij zijn die testen van testpoint (etos) niet zo gevoelig. Dus ondanks dat kruidvat de laatste tijd wat minder betrouwbaar lijkt vind ik dat toch nog steeds de beste testen...ik duim dat je toch nog een positieve test krijgt Ja mijn dochter reageert op alles wat met baby's te maken heeft. Baby op tv of laptopscherm. Huiltjes. Kinderwagens alles. Overal roept ze heel hard baby bij. Ze reageert zo erg op alles wat met baby's te maken heeft dat het gewoon kindermishandeling is als ze geen broertje of zusje krijgt. Al sinds een half jaar heeft ze poppen en paar maandjes later zon inklapbaar buggietje waar ze graag mee sleept. EDIT: zonet bij afvegen een flinke klodder rekbaar slijm (of afdankertjes van onze gezelligheid?? met bruin erin. Misschien weer een ovulatiebloeding??
Stokstaartje: hopelijk is het een ovulatiebloeding! Spannend! Leuk cadeau trouwens voor jullie dochter, heeft onze dochter vorige maand ook voor haar tweede verjaardag gehad en ze speelt er graag mee. Mam, wat spannend joh! Zo vervelend die onzekerheid. Ik duim voor je! Werveltje, fijn dat het er weer op zit! Hopelijk hoor je dan ook echt over een maand pas iets. keef, ja met pil was mijn bloeden ook altijd minder. Na de bevalling is mijn natuurlijke menstruatie ook om te huilen zoveel. Heel irritant om elk uur naar de wc te moeten... Hier denk ik afgelopen week mijn ei gehad te hebben. Alleen gekeken naar mn slijm... Vond het wel lastiger dan normaal, maar zal wel door die miskraam komen. We gaan het zien...
jaydee: Ik heb nog geen bruin weer gespot. Dus dat is al een vooruitgang op vorige maand. Toen begon ik met bruin en steeds afwisselend met roodbruin. Ene keer meer dan de andere tot aan dat ik echt ongesteld werd na 10 dagen. Misschien 1 of 2 daagjes geen bloed gehad toen. Ik had voor mijn miskraam ook superduidelijk slijm (maar niet zo duidelijk als deze maand :O) en bepaalde geur van onder waardoor ik wist dat ik vruchtbaar was. Na de miskraam een bacteriele vaginose gehad door de hormoonschommelingen en daarvoor behandeld. De maand erop (toen we bewust voor onze dochter gingen) had ik haast geen vruchtbaar slijm. Ik merkte het aan dat mijn baarmoeder ineens omhoog ging en niet meer te voelen was. Had me toen flink ingelezen in de billingsmethode omdat ik zo duidelijk dat slijm had. Ik dacht toen nog van nou straks ben ik niet vruchtbaar omdat ik geen slijm heb. Nou resultaat wordt al 2 dus zonder vruchtbaar slijm kun je ook prima zwanger worden heb ik ervaren haha. Maar het is wel erg vervelend omdat je niet echt meer een leidraad hebt. Daarom was ik dus begonnen met ovulatietesten deze keer. Zodat ik toch een leidraad had van lengte cyclus en vruchtbare dagen. Mijn idee was dat als ik een paar maanden een regelmatige cyclus had ik weer zou stoppen met de ovulatietesten. Mocht ik nog niet zwanger zijn... Gaan nu op verjaardag, maar als ik vanavond er aan denk zal ik even de lijst updaten
Nou dames hier nog geen ongesteldheid.. morgen afwachten en anders dinsdag maar testen.. word er nu wel een beetje onzeker van!
@mam: idd erg spannend zo! @all: bah hier even de pee er in. Zitten we gezellig op verjaardag voel ik down under ineens wat lopen. Dus ik denk bah restanten...ga ik naar de wc is het bloed. Helderrood bloed en als ik naar de wc ga loopt het er ook echt een beetje uit. Moet meteen weer denken aan vorige maand. En toen was het allemaal niet zo'n goed teken. Voelt meteen alsof mijn kansen alweer verkeken zijn. Ik weet dat het niet zo hoeft te zijn en ik moet afwachten, maar bleh wat voel ik me even rot nu.....
Virtuele knuffel voor jou stokstaartje... Niet leuk!! Hier inmiddels de ongie op z'n retour! Vanmiddag lekker een rondje polder gedaan met m'n paardje. Heerlijk! Ineens sloeg wel de twijfel toe voor een tweede op dit moment... Vandaag is het er niet meer van gekomen, maar morgen na t werk maar eens praten met vriendlief :s
Spannend zeg Mam! Ach stokstaartje wat rot.. Hopelijk geen gekke dingen deze keer! Oh hoezo die twijfel dan ineens keef?
@Keef, hoezo twijfel je ineens? Lijkt me verstandig dan even te praten samen over hoe verder @Stokstaartje: Jouw cyclus is nogal in de war zo te lezen. Vervelend zeg!! @Mam: hoe is het daar? Nog steeds niet ongi? Hier nog 5 dagen wachten... maar ik verwacht niks deze maand, dus ben ook niet zenuwachtig en heb helemaal geen testdrang @Jaydee: Wat vervelend dat je zo heftig ongi bent sinds je bevalling. Hopelijk snel een positieve test, dan ben je er voorlopig even vanaf