Zo ik ben ook even een paar drukke kerstdagen afwezig geweest.. Ik had zo gehoopt op plaatjes van mooie positieve testen.. Het lijkt ons nog niet echt gegund he dames.. jammer hoor! Wat is mmm precies? Medische malle molen denk ik?!
Jammer jaydee en werveltje Ja klopt Mam, mmm= medische malle molen haha Eigenlijk hoop ik dat m'n cyclus deze maand weer net zo lang is want we dachten er ineens aan dat mn man van 9-16jan op wintersport gaat, dus hoop heel erg dat de eisprong daarna valt! Anders is het een verloren ronde.. Maarja we zien t wel, er is toch niks aan te veranderen. We gaan gewoon op t laatste moment nog klussen en als hij terug komt natuurlijk zowieso hahahah. Hebben jullie nog leuke plannen voor oud en nieuw? Bij ons komen wat gezamelijke vrienden en gaan waarschijnlijk gourmetten en gewoon gezellig spelletjes doen of tv kijken (en proberen wakker te blijven tot 12u) hahaha
@Werveltje: Aah jammer dat het toch niet gelukt is. Wel fijn dat je cyclus zich houdt aan de afspraak wanneer je ongesteld moet worden hihi Tuurlijk mag je vragen wat ik heb gehad. Ik ben zwaar overspannen geweest en nu weer aan het opkrabbelen.. @Cupcake: Balen zeg dat het niet gelukt is deze maand. Fijn het even goede afspraken en verwachtingen uitspreken. Kan me wel voorstellen als clomid niet zoveel extra's voor je doet je het liever nog even zonder wil proberen. Scheelt weer bijwerkingen van de clomid! @Keef: hoe staat het er voor? Al een eitje kunnen vinden meis?? @Jaydee: nee dit is niet mijn ongesteldheid. Vorige maand vanaf eisprong bloedverlies gehad tot aan echte ongi en deze maand dus weer. Al lijkt het deze maand minder heftig te zijn dan vorige maand. Was het leuk in de dierentuin???? Wat balen zeg van je negatieve test! Hoop dat de volgende ronde idd goed uit komt voor jullie. @Roosje: ik zie dat je vandaag je echo hebt gehad?? Hoe is het gegaan meis?? Was alles goed? @Mam: hopelijk kan ik nog positief nieuws brengen dit jaar!! Zaterdag of zondag NOD, maar zolang kan ik niet wachten hoor hihi. @Oud en nieuw: Wij gaan naar vrienden toe. Daar komen ook weer andere gezamenlijke vrienden. Ben benieuwd hoe we de avond vol gaan maken. Vast een heleboel grapperij, gezelligheid en geouwehoer hahaha. @All: hier nog steeds bloedverlies, maar heb het weekend een paar flink pijnlijke steken gehad en ook een beetje spierpijnachtig trekkerig gevoel in mijn onderbuik met name links. Mijn borsten zijn al gevoelig sinds de eisprong dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Maar gisteravond had ik ineens weer tijdens het koken soort kokhals neigingen net als toen ik vorige keren zwanger was.. Ook had ik sinds zaterdag weer een temp die hoger was. 37.1 en de dagen erna 37. Temp kwam vorige maand niet hoger dan 36.8 als ik het met goed herinner en bij zwangerschap van mijn dochter ook een temp van 37 /37.1 Kan ook vrijdag zijn geweest, maar toen heb ik niet gemeten omdat ik al uit bed was geweest voor dochterlief... Zit nu 8 of 9 dpo, vermoed 9 omdat ik die dag in de ochtend heeeel erg buikpijn heb gehad die 's middags ineens over wat en ik 's avonds bruinverlies had dat de volgende dag overging in roze rood bloedverlies. Ondanks mijn klachtjes heb ik nog steeds afwisselend bruin en roodbruinverlies en ene moment niks en andere moment komt er ineens weer wat....maar de hoeveelheid is wel een stuk minder dan vorige maand. Ben ergens heel hoopvol, maar aan de andere kant dat bloedverlies maakt me weer onzeker. Ik wil eigenlijk morgen een testje proberen, omdat ik vanmiddag ook weer die vage kokhalsachtige neiging had toen ik honger had....Ook al weet ik dat de kans groot is dat hij nog negatief is...maar ja al die dames hier op het forum die zo vroeg al een streepje hebben helpen niet echt mee hahaha
Lijstje bijgewerkt op NOD ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 29 December: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje 1 Januari: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje 3 Januari: Stokstaartje ronde 2 | 29 jaar | tweede kindje 14 Januari: Keef85 ronde 1 | 30 jaar | tweede kindje 19 Januari: Mam207 ronde 4 | 24 jaar | tweede kindje 1 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje 26 Januari: Werveltje ronde 4 | 30 jaar | tweede kindje ?: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 28 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
@ werveltje en Jaydee: jammer... op naar de volgende ronde @cupcake: hoop dat je cyclus mooi uitkomt rond de wintersport van je vent! Hier gaan wij 16-23 januari op wintersport. @stokstaartje: Wat raar dat dat bloedverlies gewoon blijft he? Tekenen klinken wel aardig moet ik zeggen. Hier na zaterdag eigenlijk geen test meer gedaan. Voel nu wel wat steken en 'plopjes'. Vanavond nog even testen en evt nog een keer klussen.
Hoop het ook voor je cupcake! Hier is het dus ook een verloren ronde in januari. Manlief is niet op tijd terug voor mn ei. Stokstaartje, ben benieuwd wat deze ronde je brengt! Mijn nod is denk ik 27 januari als die regelmatig is. Keef, lekker zeg op wintersport! Waar gaan jullie heen? Ik heb zo een vreemde menstruatie. Zondag bruinverlies, gister wat sliertjes helderrood bloed en nu met het afvegen en in mn maandverband wat rood/rozig. Niet genoeg voor een tampon. Normaal breekt bij mij na bruinverlies de volgende dag in alle hevigheid de rest los. Zou dit nog kunnen komen door de miskraam afgelopen maand? Dat mn cyclus zich weer moet hervinden ofzo? Snap er niks van
Ja daar kan het wel mee te maken hebben Jaydee. Weet niet of je getest hebt? Dat dat in ieder geval uitgesloten is? We gaan naar Chatel in Frankrijk. Ik ski zelf niet, maar ga lekker met K sleeën @all: pfff hele dag het gevoel dat er iemand op mijn onderbuik staat te dansen en een barstende koppijn. Vanavond dus echt maar even ovutest doen.
@Keef: Ik vind het zelf ook wel hoopvolle tekens, maar ja hoeft allemaal niets te zeggen natuurlijk. Vanmorgen was mijn temp 36.8 dus was al weer helemaal sneu, maar merkte dat ik erg koud was dus waarschijnlijk veel bloot gelegen t.o.v. de andere nachten. Ja ik vind het ook erg raar dat dat bloedverlies blijft....maar ook erg vervelend. Zo voelt het net alsof ik wel 2.5 weel ongesteld ben. Niet echt prettig....Even over de ovulatietesten....je weet wel dat af en toe testen met een ovulatietest niet zoveel zin heeft toch? Je 'moet' eigenlijk elke dag testen wil je er iets uit kunnen halen aan informatie. @Jaydee: ik geloof dat ik dat toen ook had na de miskraam. Maar ik heb bij de miskraam ook ontzettend veel gebloed. Dus ik dacht toen dat het kwam omdat mijn slijmvlies zich eerst weer moest herstellen, omdat er meer dan normaal was afgebroken ofzo. Ik zou idd wel voor de zekerheid even een testje doen. Want je ziet ook nog weleens dat er toch sprake bleek te zijn van een zwangerschap na een lichtere bloeding dan normaal. @All: onzekerheid slaat weer toe. Had vandaag een negatieve test dus dan begin ik meteen weer te twijfelen aan mijn lichaam. Zijn de klachtjes nog wel even aanwezig of minder? Zou het bloedverlies niet moeten stoppen als ik zwanger zou zijn....vraag ik me dan af. Ik weet het kan allemaal nog, maar je ziet hier zo vaak al lichte streepjes op 9 of 10 dpo. Maar ja de vorige keer had ik ook pas een een streepje op 12 dpo (10 dpo negatief en 11 dpo niet getest). Dus ja afwachten maar weer.
Lijstje bijgewerkt op NOD ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 29 December: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje 1 Januari: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje 3 Januari: Stokstaartje ronde 2 | 29 jaar | tweede kindje 14 Januari: Keef85 ronde 1 | 30 jaar | tweede kindje 19 Januari: Mam207 ronde 4 | 24 jaar | tweede kindje 1 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje 26 Januari: Werveltje ronde 4 | 30 jaar | tweede kindje 27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 28 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
@stokstaartje... Ja dat weet ik. 2e kerstdag teste ik ook meer zo van: hebben we een kans op ons gezellige avondje zonder de kleine? Lijkt er wel op... (Vorige keer ook niet altijd ovutesten gebruikt bij K) Net toch even getest ivm steken rechtsonderin gister... Nou, heeeeel ver tuurstreepje... Maar is meer een indroogstreepje lijkt t wel. Dus of hij moet nog komen, of is zondag of gister al geweest... Komende dagen maar even in de gaten houden...
Ik weet het roosje... Maar de komende dagen worden rommelig met oud en nieuw. Vanochtend waren we te laat wakker waardoor vriendlief moest haasten. Vanmiddag weer testen
Hier al 4 dagen heeeerlijk aan het uitslapen. Dochter wordt pas rond half 9 wakker en we hebben allebei vakantie dus echt genieten. Stokstaartje: het kan nog alle kanten op he meis.. je hebt vroeg getest.. afwachten maar! Keef: fijn he kids die op de goede momenten niet willen slapen.. gelukkig komen er nog meer goede momenten voor je! Jaydee: je lichaam kan best een tijdje van slag zijn indd.. vervelend! Hier gaan de gezellige klusdagen weer beginnen hoor. Manlief kijkt er al naar uit Met oud&nieuw gaan we naar mijn ouders en daar komt familie. Gezellig spelletjes doen en kletsen!
@Keef: het is jullie niet gegund om even lekker van bil te gaan hahaha. Hopelijk vanavond nog even!! @Mam: Heerlijk zeg uitslapen. Jaloers!!! Hier is het elke dag vroeg op met slechte nachten want dochterlief is ziek. Steeds 38.5 tot 39 graden koorts....Ze is verkouden en hoest echt met van die rochels. Vandaag derde dag koorts. Als het morgen nog zo is ga ik wel even langs de dokter met haar. Mijn schoonmoeder was vorige week verkouden met een bronchitis tot gevolg. Dus ben even bedachtzaam nu. Vorige keer had ze ook een dubbele oorontsteking zonder dat ik het door had. Jaja mevr heeft een hoge pijngrens, maar dat wisten we al. Maar als je dan uitgaat van ach ze speelt nog lekker dan valt het wel mee dan is het een beetje verraderlijk die hoge pijngrens. Jullie zijn in elk geval goed uitgerust voor het klussen hahaha. En ja ik weet dat ik te vroeg was hoor, maar het is bij mij zwart of wit. Grijs dat ken ik niet zo goed hahaha. @All: nou daar gaan we weer hoor. Temp 36.8 dus niet echt meer hoop. Maar toch getest en wat denk je. Gister echt een negatieve test en vandaag dacht ik op 15 minuten een tweede streepje te zien. Om de 5 minuten gekeken en ja hoor kon hem steeds makkelijker vinden. Hij is heel erg licht, niet fotograveerbaar, moet wel even goed kijken en kan geen kleur zien nog. Morgen maar weer testen.....Vandaag 10 of 11 dpo.....dat er gisteren echt niets te zien was (ook niet na een half uur of een uur ofzo) en vandaag wel een super licht streepje is wel een eerste stap naar een positieve test! Maar ben wel voorzichtig gezien de afgelopen maanden en mijn lichte streepjes....Ben erg benieuwd of mijn vriend hem ziet, maar denk dat deze nog te licht is dat hij hem zien kan
Ik duim harder dan hard voor je stokstaartje!! Zoonlief lag gister klem met z'n armpje in bed, dus die was ontroostbaar... Duurde weer even voor hij ging slapen. Overigens lag hij niet echt klem, maar hij vond van wel 😂 Zo weer testen, kleine ligt nu even op bed. Vanochtend bij huisarts geweest en ik heb keelontsteking. Dus nu aan de antibiotica... Geen idee hoe dat zit met zwanger worden, staat dat t geen kwaad kan met zwangerschap zelfs. Alleen met borstvoeding kàn het problemen geven. Dus maar eens kijken wat de test zo brengt
Streep lijkt lichter dan gister... Zou die dan toch zondag geweest zijn en dan de steken nu van iets anders? Mmmhhh