Aagh das wel sneu voor je kleine man Keef. En toch een echte man dan he, net iets zieliger haha. Misschien is je eisprong dan toch al geweest?.. zou dat kunnen? Stokstaartje: snap wel dat het zwart of wit is hoor. Ik blijf juist vaak in het midden zitten omdat ik niks toe durf te geven zonder bewijs haha. Ook lastig! Houd je dochtertje maar goed in de gaten ja. Zeker als ze een hoge pijngrens heeft.. En ik duim natuurlijk ook heeeel hard voor je. Zou een super begin zijn van t nieuwe jaar!
Haha inderdaad mam! Echte vent Te lui om te gaan verliggen haha Ja de streep zaterdag was vrij duidelijk en daarna niet getest want wil eigenlijk mezelf niet te gek maken al zo vroeg en het eerst maar op z'n beloop laten. Nu dus toch maar getest met tussenpozen van 2 dagen en denk dus dat ik zondag of maandag gehad heb, aangezien hij nu afloopt. En dan was het klussen zaterdag op zondag natuurlijk perfect! Haha Die keelontsteking breidt zich nog even uit: Koorts erbij en kan nu haast echt niet meer slikken pff! @stokstaartje: goed in de gaten houden hoor. K hier weet ook alles altijd goed te verbergen @all: m'n fysio(bekkenfysio maar nu voor m'n nek en rug hihi) weet van de wens voor een tweede en vroeg hoe het ging. Vertelde over die rare cyclus van vorige maand en dan nu die gelijke ovutesten. Zegt ze: zou je niet een zw test doen? Haha waarop ik antwoordde: zou jij mij niet even onderzoeken... Ze doet ook inwendig onderzoek bij vrouwen met bekkenproblemen. Haha wilde ze wel doen maar ik maakte maar een geintje. Dus nog even afwachten maar haar duimen draaien ook volop. K was haar alweer aan het versieren vanuit z'n buggy haha
@Keef: mijn dochter begint ook altijd te jammer als ze niet kan draaien/bewegen zoals zij graag wil in haar slaap. Over je ovulatietest...kan idd zijn dat ie al geweest is, maar LH schommelt ook van zichzelf en dan nog de geconcentreerdheid van de urine. Zou wel mooi zijn als je eisprong zondag was i.v.m. timing van het klussen! Die antibiotica zou ik dan gewoon nemen hoor. Klinkt erg pijnlijk zo'n keelontsteking. De test is nog zo licht dat ik het denk ik niet op de foto krijg....in elk geval vanmiddag niet misschien nu die opgedroogd is @Dochter: ze heeft nu nog koorst dus de kans is groot dat ik morgen met haar heen moet. @Mam: ja beide is lastig. Heb met veel dingen dat ik zwart wit denk, maar kan ook een enorme twijfelkont zijn doordat ik de allerbeste keuze wil maken @All: Bedankt voor alle draaiende duimen. Zou echt super zijn als ik nog zwanger het jaar uit ga hihi. Vanmiddag op crematie geweest en net de test weer uit de kast getrokken. Kan hem nog steeds terug vinden haha. Met het ene licht nog beter dan het andere! Zelfs mijn vriend kon hem zien. Maar ja dat was vorige keren ook zo...Had vandaag een wat strakkere broek aan en heb de hele dag (als mijn broek niet los kon) steekjes en trekkerig gevoel gehad in mijn liezen....ben echt benieuwd naar de test van morgen. Moet alleen werken dus kan pas testen als ik thuis ben, maar ik vang alvast urine op voor ik weg ga
Oh heerlijk is dat he mam? Hier ook vakantie en een dochter die uitslaapt! Genieten! @alle zieken, beterschap! Niet fijn ziek het jaar uit en het nieuwe in! @stokstaartje, jeetje wat spannend! Ik hoop het heel erg voor je!! Nou hier is het rood losgebarsten... Bah wat baal ik! Hoop dat manlief op tijd terug is voor mn ei volgende maand. Fijne jaarwisseling alvast allemaal!
Net met afvegen een beetje bruin slijm... Apart.... Ga me dan gelijk weer van alles in m'n hoofd halen. Zondag ovu? Vandaag dan innesteling gevoeld?! En dat bruine slijm dan daarvan? Pfff geloof dat ik mij maar bezig moet gaan houden met de jaarwisseling haha! @stokstaartje: bah koorts! Gewoon gaan! Better safe then sorry en anders zit je ermee met nieuwjaar *knuffel* @jaydee: balen!!! Grrr! Ook voor jou een *knuffel* Hoop dat hij op tijd terug is. Ga helpen duimen !
@stokstaartje (Was ergens vergeten op te reageren!!) Morgenochtend gewoon wat vroeger opstaan, test doen... Verder gaan met je bezigheden en voor je naar je werk gaat, kijk je even op de test hihi... Ben zo benieuwd voor je!
sorry voor het ego berichtje, maar wordt zo heen en weer geslingerd in emoties steeds. Streepje van gister is echt duidelijk opgedroogd nog zag ik vandaag bij daglicht, maar toen ik vandaag weer testte leek het streepje lichter te blijven. Ik zie hem wel en volgens mij ongeveer net zoals gisteren dus of hij wordt nog donkerder zoals die van gisteren of hij is echt lichter en het is weer een loos streepje. Kreeg ik vanmorgen na het testen ook nog eens GIGA menstruatiekrampen voor een paar uur lang dus dacht echt nu is het over....maar al een paar uur niets meer....wel heb ik weer wat roder bloedverlies, maar niet dat je zegt van de ongi is begonnen....dit heb ik weleens vaker een dag gehad zeg maar. Paar dagen geleden had ik ook steken en wat krampen en daarna ook weer wat roder en ietsje meer bloedverlies. Wil gewoon duidelijkheid. Anders kun je nog zeggen geen bloed geeft moed, maar dat gaat hier ook niet op......had zo gehoopt op een duidelijker streepje. Als ik niet zwanger blijk ben ik echt bang dat er iets met me aan de hand is en wil ik eigenlijk niet nog een maand wachten zoals ik eerst zei maar ben bang dat de huisarts me nog niet serieus neemt...het is ook niet dat ik meteen een doorverwijzing wil omdat het zwanger worden zelf niet lukt, maar meer omdat ik me zorgen maak om dat bloedverlies vanaf eisprong met vervolgens de ongi er achteraan Ben vandaag ook niet aan het werk geweest want ben naar de dokter geweest met dochterlief. Voel me nu zo stom dat ik mijn cyclus niet even heb aangekaart, maar ja ik dacht straks kaart ik het aan en ben ik ineens wel zwanger. Beetje lullig dan, maar toen ik thuis kwam en had getest baalde ik ontzettend. Met mijn dochter lijkt gelukkig alles oke. Schone longetjes, 1 geïrriteerd oortje andere oortje beetje rood, maar geen oorontsteking. Past allemaal bij een verkoudheid. Dat is wel fijn nieuws! Voel me ook zo stom. Heb getest met urine van vannacht 3 uur. De urine van na het doktersbezoek was ietsje lichter, maar wel geconcentreerd, maar ik dacht moet zo geconcentreerd mogelijke urine hebben. Toen de test lichter uitviel baalde ik als een stekker, want die ietsje lichtere urine was natuurlijk wel 7 of 8 uur later dus had het HCG misschien nog ietsje hoger geweest....Maar had die urine al weggegooid en had al gedronken dus de urine die daarna kwam is al weer niet geconcentreerd genoeg. AARGGH.... Gisteren. Vandaag.
je moet echt even goed kijken en eventueel inzoomen. Ik zie ze wel wel, maar weet ook waar ze staan....vind het nog niet echt hoopgevend in elk geval...Het stomme is dus dat in het echt is die bovenste dus duidelijker te zien, maar als ik deze foto's zou beoordelen voor iemand anders zou ik zeggen bovenste een indroger want de streep lijkt wittig en de onderste lijkt juist wel een vol streepje, maar wel superlicht nog
Ik zie op allebei wel wat hoor!! En bij mij is hij normaal echt witter dan wit! Meisje dat ik ken twijfelde ook gisteren en heeft cb gedaan. Zwanger... Die geeft je gelijk zekerheid... Kop op meid.. En anders gaan we samen 2016 in *knuffel* Fijn dat je dochtertje verder ok is
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat het maar ons jaar mag worden!! Stokstaartje ik zie op allebei de testen ook een tuurstreepje. Helaas durf ik je geen hoop te geven want dat had ik 2 maanden terug ook.. gewoon over 2 dagen weer testen, dan weet je het zeker. En ik zou ook wel even naar de dokter gaan als je vanaf je eisprong steeds blijft bloeden. Dan ben je zelf ook van die onzekerheid af als je antwoorden hebt.. wel vervelend allemaal meid! Zat ook te duimen voor je voor een goede test! Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad? Dochter hier wakker door het illegale vuurwerk van de buren, dus die gaat zo een extra slaapje doen denk ik .
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het maar een vruchtbaar en gezellig jaar mag worden!!! Kom op met een nieuwe'westartenhetnieuwejaargoed' test stokstaartje Hier gister ineens veel rekbaar slijm. Vanochtend nog even het nieuwe jaar goed ingeluid. Keel is helaas nog steeds niet beter, en dat na 2 dagen antibiotica al.
De beste wensen voor iedereen! Dat we maar snel allemaal een 2e kindje mogen krijgen Ik was een paar dagen afwezig, dus ik ga even bijlezen @Stokstaartje: Ik geloof niet meer in deze tuurstreepjes, maar dat is omdat ik ze afgelopen maanden steeds zo had en toch gewoon ongi werd. Het kan natuurlijk wel dat er iets is, maar dan zou ik ze toch nog iets duidelijker verwachten. Ik hoop dat het bij jou wel wat is natuurlijk! Hier een gezellige oud en nieuw gehad, wel gewoon lekker op tijd erin. Dochter sliep lekker door het vuurwerk heen, ideaal! @Keef: bij jou is het ook spannend zeg!! Ik ben benieuwd wie de eerste positieve test in 2016 heeft Hier is mijn ongi bijna weer over, dus we gaan weer naar de fijne dagen
@Keef: deze streepjes zijn nog te licht om opgepikt te worden door een CB denk ik. Als je dat slijm hebt dan moet je ei nog komen denk ik! Flink aan de klus! Jullie hebben de eerste nieuwjaarswip al gehad dus hihihi. Vervelend dat je keel nog niet beter wordt. Als het goed is begint AB te werken na 3 dagen....hopelijk gaat het snel werken nu! @Mam: ja wij hebben hier ook een fijne jaarwisseling gehad ondanks dat ik me niet zo lekker voelde. Waren bij vrienden, dochter lag in hun bed te slapen. Ze hadden speciaal een traphekje geregeld zo lief!! Ze heeft ook gewoon door het vuurwerk heen geslapen :O had ik niet verwacht. Zelfs door de superdikke knallen heen! Lees nitraatbommen (tenminste vermoed dat het dat was). Om een uurtje om 3 (toen waren we daar nog) werd ze ineens wakker en zijn we naar huis gegaan. Tijdens de autorit was ze nog steeds wakker dus ik dacht die gaat niet meer slapen. Maar thuis in de slaapzak gedaan, in bed gelegd en ze ging gelukkig weer slapen! Was jou dochter ook weer gaan slapen of begon jullie dag nogal vroeg in het nieuwe jaar? @Werveltje: ik ben ook zeer benieuwd wie de eerste positest zal hebben! Wij lagen er pas om 4 uur in. We vonden het fijn dat ze heeft doorgeslapen, maar ja dan is zij ook weer in de ether om 7 a 8 uur (vandaag 8.15) en wij niet hahaha. Vriendlief heeft mij even laten slapen en nu ligt hij even weer op bed om wat te slapen..... @Test: ben bang dat ik jullie moet teleurstellen meiden....ik was zelf ook wel wat terughoudend over die vage streepjes hoor meiden, omdat ik het zelf ook al een paar keer heb gehad dat ik ondanks streepjes toch ongi werd. Enige vreemde is dat ik zo ontzettende veel buikkrampen heb gehad dat ik ze af en toe gewoon weg stond te puffen. Gisterochtend en gisteravond en nacht weer. Vannacht was het helemaal raar. Had ontzettende buikkramp wat helemaal doortrok naar mijn onderrug en ondertussen en ook als ik even pijn had was ik misselijk. Mijn buik was helemaal opgeblazen, kon hem bijna niet intrekken. Ik dacht voel me rot en ben niet zwanger dus dan maar aan de wijn. Nou daar werd ik helemaal misselijk van en heb ik zelfs laten staan! Het bloedverlies is heel licht helderrood. Alsof het verdund is ofzo. Rond 12 uur dacht ik dat ik ongi was geworden dus tampon erin en voor ik naar bed ging (4 uur vannacht) verwisseld en zat er helemaal niet zoveel in....Deed zelfs zeer om hem er uit te halen, omdat ie nog wat droog was. Had een minitampon gebruikt dus daar hoeft niet eens zoveel in. Begrijp er echt helemaal niets van. Dacht vanmorgen ga wel even tempen, maar niet gedaan want laat in bed, glasje wijn en kruik in bed gehad dus geeft toch een vertekend beeld. Heb nu nog een paar dingen die door mijn hoofd heen gaan 1: Eindelijk een grote schoonmaak waardoor ik geen tussendoor bloedverlies meer heb, omdat ik afgelopen keren niet echt heftig heb gemenstrueerd 2: afgelopen 2 maand geen goede slijmvliesopbouw waardoor er geen goede innesteling plaats kan vinden, ook omdat ik niet echt heftig heb menstrueerd 3: Uberhaupt niet zwanger, maar waar komen die streepjes dan vandaan. Had immers deze keer bij het testen echt een omowitte test dus ben geen streepjesplasser geworden na de bevalling. 4: Zwanger maar miskraam in wording, alleen kan ik me niet goed herinneren of die pijn toen tussendoor ook steeds even weg was 5: tweelingzwangerschap 1 blijft zitten (hopelijk) en de ander wordt afgestoten. Dit dacht ik vannacht even omdat ik zo misselijk was en opgeblazen en geen wijn meer lustte, maar toch ook meer lijk te bloeden i.c.m. de heftige krampen... Alhoewel ik van het laatste de kans heel erg klein acht, hoop ik een beetje op het eerste en tweede. Dat mijn lijf nu een grote schoonmaak houdt zodat ik geen tussendoor bloedverlies meer heb en mijn slijmvliesopbouw weer normaal wordt...heb nu nog steeds af en toe wat krampjes die ik normaal ook de eerste dagen had als ik ongesteld was..
Op naar een nieuwe ronde dus Werveltje! Stokstaartje: mijn dochter is een uurtje wakker geweest vannacht en daarna gelijk gaan slapen thuis. Nu vandaag 2 slaapjes want ze kon alleen maar huilen vanochtend. Oververmoeid en verkouden, geen goede combi haha. Wat betreft je opties.. moeilijk om daar een mening over te geven.. hoeveel dpo zit je nu?
persoonlijk denk ik dat ik gewoon ongesteld geworden ben nu. Anders zou ik nu op 12/13 dpo zitten. Vorige keer op 10 dpo ongesteld geworden er van uitgaande dat mijn ei gesprongen is 2 dagen na de ovulatietest. Als ik daar nu weer van uit ga zit ik nu op 12 dpo....dus mijn LF was gelukkig weer 2 dagen langer. Daar maakte ik me de vorige keer zorgen over omdat een lf van 10 wat aan de kortere kant is. Vind het allemaal maar een beetje raar. Vanmiddag was ik weer misselijk en dan begin ik meteen weer te twijfelen...
LF is de luteale fase. Dit is de periode waarin de baarmoeder zich klaarmaakt voor de eventuele innesteling van een bevruchte eicel. Deze fase begint de dag na de eisprong en eindigt op de dag voordat je ongi wordt. De duur van de LF is ongeveer tussen de 10 à 16 dagen en is elke cyclus zowat even lang en daarom bij de meeste mensen 14 dagen.
Gisteren nog weer even langs de huisartsenpost geweest. Nog een poedertje erbij gekregen. Wat een verademing! Kan ineens weer veel meer en veel minder pijn!! Verder is het heel stom, maar ik heb het gevoel dat ik me net zo voel als toen ik zwanger was van K. Vanochtend zei vriendlief het zelfs... @stokstaartje: K heeft hier doorgeslapen, eerst bij vrienden, toen in de auto en daarna thuis haha Hoe is het nu bij jou? Qua opties zou ik het ook niet weten, denk dat er voor alle opties inderdaad wat te zeggen is. Zou als het geen zwangerschap is en een volgende ronde weer zo zou zijn wel even langs de huisarts gaan denk ik... Met gelijk doorverwijzing naar gyn... @werveltje: bijna weer naar de leuke dagen! 2016 wordt ons jaar