@stokstaartje: hoe was het? Ik las over je negatieve test, dat is dan toch gelijk weer een echte teleurstelling he! Hopelijk heb je je doorverwijzing... @cupcake, oh jouw man ook weg straks he? Hoop voor je dat je ei op tijd is. Ik zit hier ook daarmee. Hij is net wel of net niet terug.. We gaan het zien. Eigenlijk zie ik dit dan maar als verloren ronde, kan het alleen maar meevallen. @Keef, spannend joh! Wanneer ben je van plan te testen? @dormouse, welkom! Leuk dat je meekletst. @mam, ik vind dat ei ook altijd lastig te bepalen hoor. Weet wel altijd zeker in welke week het is dus wij doen het dan gewoon om de dag zo een week tot anderhalve week lang @werveltje, hopelijk komt je ei snel dan! Gezellig weekend van maken Ik verwacht mijn ei 14 januari... De vijftiende komt manlief thuis. Hoop zooooo dat het nog op tijd is. Ben er alleen bang voor...
Komt zich ook even weer melden. Dl is de afgelopen periode heel onrustig geweest. Dus weinig tijd en behoefte gehad om hier te reageren. Met Kerst nog een test gedaan, deze was gewoon negatief, heb ook niet het idee dat mijn cyclus heel hard aan het opstarten is, tot die tijd maken we het gewoon gezellig @ stokstaartje, je bent niet de enige noorderling. Ik kom gewoon niet buiten Hoe is je afspraak verder gegaan?
@Jaydee: inderdaad hopen dat hij op tijd is... spannend! @stokstaartje: hoe is het gegaan? @autumn86: ben benieuwd wanneer het allemaal op gang is. Mijn vriendin geeft ook bv en begint nu ook weer een beetje cyclus te krijgen @all: hier behoorlijk wat ongemakjes. Met verzitten op de bank voel ik al best wel wat steekjes onderin. Dit kan ik mij wel herinneren van vorige keer. Ben echt zo benieuwd. Volgende week gaan we op wintersport met mijn vader/vrouw en zusje/zwager. Zou wel leuk zijn om net daarvoor positief te testen
@ Stokstaartje: Ik ben benieuwd hoe het bij de dokter was! @eisprong: jaaa hij komt er bijna aan, dus we gaan er zeker gezellige dagen van maken @Jaydee: Hij MOET gewoon op tijd terug zijn haha @Keef: Je maakt het spannend, heb je al testdrang? Zou leuk zijn idd op wintersport! Denk je dat je kan wachten?
@werveltje: testdrang is haast niet te houden en weet ook niet of ik het morgen test-loos hou hahaha!!! Maar ja, dan is hij wit.. en dan? teleurgesteld. Kan beter wachten... maar of dat lukt? whahaha
whahaha ik hoop ook dat het lukt. Denk dat het niet, want ik voel van alles. Misschien probeer ik het wel met die ene ovutest die ik nog heb Toch een beetje getest dan
@Jaydee: ik duim dat voor deze maand je eitje een dagje later is zodat je nog wel op tijd bent! @Autumn: wat vervelend dat jet dochter zo onrustig was. Weet je ook waardoor het kwam? Vervelend zeg dat je cyclus zich nog niet echt heel hard lijkt te herpakken. Ik geef ook nog steeds BV maar had meteen alweer een eisprong en menstruatie inclusief bijbehorende productiedips bij zowel ei als menstruatie. Daarom aan de cerazette pil gegaan, want mijn cyclus was maar rond de 3 weken dus ging van de ene in de andere dip....Vond het heeeerlijk dat ik nooit ongesteld was, maar ja nu we zwanger willen worden is zo'n cyclus wel handig en willen we maar wat graag ongi worden. Ik ben gisteren dus wel weg geweest en ook wat boodschapjes gedaan, maar ben vandaag wel thuisgebleven van het werk. "s morgens vroeg rijden en over de snelweg (dus harder) en 50 km enkele reis ging me toch wat te ver. Voor de rest blijf ik nu ook maar wat graag binnen hahaha @Keef: ben zooo benieuwd of jij onze eerste positester wordt van het nieuwe jaar hahaha. Vindt je het niet eng om te skiën met zo'n kleintje in je buik. Weet dat het allemaal goed beschermd is enzo hoor, maar toch. Ik rij bijvoorbeeld motor en heb met 6/7 weken nog op de motor gereden, maar daarna niet meer. Omdat ik me toch niet helemaal prettig voelde op de motor met dat kleintje in men buikie. Als je wel positief test voor de wintersport gaan jullie het dan ook meteen vertellen dan? @Werveltje: daarom begin ik 4 dagen voor NOD altijd met testen dan duurt het niet zo lang hahaha. @All: de dokter dacht dat ik misschien te weinig oestrogeen had waardoor er niet voldoende slijmvlies werd opgebouwd en wilde mij daarvoor een maandje aan de combinatiepil zetten om mijn lichaam een reset te geven. Dat zag ik niet zo zitten, want als er niks wordt opgebouwd valt er ook niks af te breken in mijn ogen. En er wordt wel afgebroken precies vanaf het moment dat progesteron het over moet nemen. Dus ik denk dan eerder daar aan als het iets hormonaals is. Hij wilde geen bloedonderzoek doen omdat hij daar geen verstand van had en dit toch wisselde per cyclusdag. Hij dacht dat de gyn dit ook niet zou doen, heb het niet gezegd maar weet wel dat de gyn dit wel doet want ze doen dat ook bij fertiliteitstrajecten. Heb aangegeven dat ik niet zoveel voelde voor de pil, omdat dat meer als een stap terug voelt dan dat er iets wordt gedaan en als de pil niet helpt ik alsnog naar de gyn moet. Dus dan maar meteen naar de gyn. Vond ie geen probleem. Hij schreef met alle liefde een verwijsbrief. ZO grappig want toen ik werd opgeroepen dacht ik onee een man die snapt het vast niet hoe belangrijk dit voor me is. Viel reuzemee dus! Hij zei we kunnen 3 kanten op 1 gyn, 2 combinatiepil, 3 vaginaal onderzoek, uitstrijkje etc. Maar omdat ik verder geen bloedverlies heb na ongi tot eisprong lijkt er geen aanwijzing voor ontstekingen of iets dergelijks. Optie 2 zag ik niet zitten, heb nu het gevoel dat ik niet wordt wordt, maar als ik aan de pil zit weet ik zeker dat het niet lukt haha. Waarschijnlijk kan ik volgende week al terecht zei hij (hij kon zien in het verwijsprogramma hoelang het duurde voor ik ongeveer terecht kon)
Fijn dat je niet voor niks gegaan bent Stokstaartje. Goed dat je naar de gyn gaat. Die heeft er veel meer verstand van natuurlijk! Keef: nog even volhouden hoor!! 6 dagen voor NOD is wel erg vroeg en misschien onnodig teleurstellend.. maaaaar je mag het zelf weten natuurlijk hihi. Hier ander probleem: dochter van (bijna) 1,5 jaar is boterhammen aan het weigeren.. jullie ervaring hiermee of tips? Negeren werkt niet en pushen natuurlijk al helemaal niet..
@Stokstaartje: Wat fijn dat je naar de gyn kan, dat lijkt me ook de beste optie eigenlijk @Keef: Ja heb je je kunnen beheersen??? @mam: Geen idee wat je precies moet doen, volgens mij moet je vooral niet teveel aandacht aan geven. Forceren helpt ook niet idd, dus zou het gewoon even aankijken.. Ik heb momenteel een beetje hetzelfde. Mijn dochter weigert ook om groente en fruit te eten als wij het geven. Ze eet eigenlijk al 4 maanden wel goed. Ik schenk er niet teveel aandacht aan en geef haar nu het eten zelf in haar hand, dan eet ze wel. Dus zal een fase zijn denk ik, net als bij mijn dochter.
Lijst weer even bijgewerkt ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 29 December: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje 1 Januari: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje 14 Januari: Keef85 ronde 1 | 30 jaar | tweede kindje 19 Januari: Mam207 ronde 4 | 24 jaar | tweede kindje 20 Januari: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje 22 t/m 26 Januari: Stokstaartje ronde 3 | 29 jaar | tweede kindje 26 Januari: Werveltje ronde 4 | 30 jaar | tweede kindje 27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 1 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 28 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
@Keef: MELDPLICHT hahaha. hoe gaat het nu? Testje gedaan? Of loopt je dik feest te vieren en vergeet je ons in te lichten hahaha. @All: heb een beetje een rare NOD maar langste is 14 dagen LF alleen heb ik de laatste keren een LF van 10 en 11 gehad dus ja weet niet zo goed hoe ik moet rekenen dan. Het lijkt erop dat mijn cyclus weer korter is dan vorige maand. 2 dagen deze keer. Vorige keer posi ovutest op CD 13. Vandaag CD 10 heb ik de uitslag op de ovu die ik normaal de dag voor mijn positieve ovu heb. Ben benieuwd.
Spannend keef, Stokstaartje, het is allemaal ingewikkeld soms he haha. Hier heb ik gisteren intake gehad.. Ben vandaag 12 weken,,
Lastig he Werveltje.. denk dat laten gaan ook de beste optie is.. hier is mevrouw de laatste dagen om alles aan het jammeren. Ze is bijna 18 maanden maar zegt nog weinig. Denk dat dat haar frustratie ook is op dit moment. In feb weer naar CB dus maar even advies vragen.. Ja Keef indd meldplicht haha. We zitten in spanning te wachten! Stokstaartje je mag weer aan de klus dus, gezellig!! Leuk hoor Roosje, wil je met 20 wkn weten wat het wordt?
Wat leuk Roos! alweer 12 weken, wow mijlpaal weer Hier zijn de echte klusdagen begonnen Ik verwacht morgen mijn eisprong, dus elke kans pakken @Mam: Ja lastig he. Misschien willen ze teveel wat ze nog niet kunnen. Hier wil ze ook echt al gaan staan, maar dat kan ze nog niet , dus dat kan idd best frustrerend zijn voor ze denk ik Morgen op kraambezoek bij een vriendin, hoe leuk . Kindje is nu 2 weken oud!
Even snel een reactie... Reageer morgen even uitgebreider haha. Donderdagavond getest. Witte test natuurlijk. Test nu morgenochtend weer als het uitkomt. Daarna op kraambezoek bij een vriend en vriendin. Hun zoontje is nu 3 weken oud. Heerlijk zo klein. Keelontsteking is gelukkig weg!!!
Ga zo een testje wagen. Was vannacht om half 5 thuis en toen geplast en moet nu dus... Zal wel niet geconcentreerd genoeg zijn. We will see. Test, daarna lekker douchen. En dan aflezen... Haha