Wow spannend stokstaartje! Hier geen sneeuw hoor (zuid Holland). Dinsdagavond in Frankrijk keihard gevallen en m'n knie weer verdraaid(mis m'n voorste kruisband). Gelukkig ging het woensdagavond al ietsje beter en heb ik nu geen last meer. @all: heb een pendelverzoek ingediend en het duurt even... Ben echt zo benieuwd! Vorige keer hadden best wat mensen het goed met pendelen.
Hier net een klein beetje bruine afscheiding.. gelijk in de stress natuurlijk. Maargoed het hoeft niks te betekenen. Morgen ga ik de VK bellen voor een afspraak en 8 wkn echo. Geef ik dit ook gelijk aan.. hoop dat het niet erger wordt..
Zo ik heb mezelf en onderhand jullie ook nu wel lang genoeg in spanning gehouden.....Ik durfde gewoon NIET te testen. Zooo bang voor een spierwitte test! Want waarom blijft dan de ongi uit.....Nou ja het is wel duidelijk waarom ik ineens geen bloedverlies meer heb........ TROMGEROFFEL........ Tadaaaaa En dat op 12/13 DPO (12 volgens mijn eigen berekening en 13 volgens fertility friend)
@Mam: spannend het bloedverlies als je zwanger bent. Bruin en licht roze betekenen meestal niet zoveel. Alleen roodverlies i.c.m. krampen zijn meestal niet zo'n goed teken.. Bruin en licht roze kan zijn door een geknapt vaatje. Alles is beter doorbloed daar nu. Door hoesten/niesten/ontlasting/sex kan er weleens zo'n vaatje knappen.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 20 Januari: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje 26 Januari: Werveltje ronde 4 | 30 jaar | tweede kindje 27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 1 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje ?: Keef85 ronde 3 | 30 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 1 | ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 28 december: Roosje24 | eerste echo 8 januari: Roosje24 | termijnecho
thnx meiden! Ben echt helemaal ondersteboven er van. Had dit zooo niet verwacht. Al was het wel vreemd natuurlijk dat mijn bloedverlies ineens ophield.....Maar durfde er niet op te hopen. Vind het zelf ook hele duidelijke testen. Veel duidelijker dan bij mijn dochtertje op dezelfde termijn.... Net zoals dat ik toen echt ALLES voelde en nu HELEMAAL NIETS. Echt zooo maf..Dan moet het wel een jongetje zijn hahahaha. Zeggen ze toch dat als het een compleet andere zwangerschap is dat het het andere geslacht is hahaha. Nou ja nu moet het eerst maar eens een beetje landen...Ergens heel goed gevoel, maar toch bang dat als ik teveel dingen al regel het ineens mis gaat ofzo
Ik denk dat ook ik een nieuwtje heb! Ik heb vanmiddag licht positief getest! Ik heb vanaf 5DPO al buikpijn, steken en kramp in mn onderbuik. Vanmiddag zo misselijk dat ik moest overgeven, dus ik dacht ik ga toch maar eens testen, ook al is het 3 dagen voor NOD! En tot mijn verbazing kwam er nog een 2e streep ook! Hij is nog licht maar toch wel duidelijk vond ik
WHAAAH werveltje! Ik zie hem! Heb je nog een KV 2 voor 5 liggen??? Zou ik die morgen even doen! Dit is toch een testjezelf test? Wat ik hier gezien heb reageren die helemaal niet zo snel met een duidelijk streepje erop. Heb weleens foto's gezien dat het een redelijk licht streepje was en dat de kv een duidelijk roze lijntje gaf.
Ja klopt! Is inderdaad testjezelf. Heb geen KV liggen, maar had de laatste maand steeds indrogers, dus ik had deze weer eens gekocht. Voorheen altijd goede ervaring met deze gehad. Moet zeggen dat het er op de foto lichter uitziet dan in het echt...
ja dat is ook de reden dat ik niet durfde te testen. En toen ik eindelijk ging testen om 11 uur (had urine 's ochtends om 7 uur al ongevangen haha) kreeg ik op de action al tijdens een doorlopen voor de tijd om was en toen keek ik op de kruidvat en zag daar ook al een licht streepje op. Die had ik als tweede ingezet dus die was korter bezig met doorlopen.....toen had ik wel zoiets van hoe heb ik ooit hoop kunnen halen uit die hele hele hele lichte streepjes haha. Die hele lichtje streepjes kunnen het begin zijn van iets moois, maar als ze niet meteen oplopen is het vaak al duidelijk. Vandaar dat ik ook de action er bij deed. Daar kwam elke keer niets op als ik van die hele lichte streepjes had...En idd bij het uploaden wordt de kwaliteit van de streepjes minder goed....
Ik zie hem ook goed Werveltjeeee! Joehoe wat een goed begin van dit jaar voor ons! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hier vanmiddag nog een beetje licht bruinverlies gehad maar niet heel erg. Maak me gelukkig ook niet meer zo druk. Lees overal dat het heel veel voorkomt de eerste periode. Vind het zo leuk voor jullie meiden !!
Jaaa Gefeliciteerd Stokstaartje en Werveltje!!! Super zeg!! Ik denk donderdag / vrijdag mn ei gehad te hebben, dus nu op het wachtbankje..