Gefeliciteerd Roos! En inderdaad veel plezier morgen. Blijven toch heel speciale dingen om mee te mogen maken. Balen Jaydee.. teleurgesteld ben je toch altijd denk ik.. het kan nog he! Beterschap in ieder geval! Spannende tijden voor jullie Cupcake en Keef. Wachten duurt laaang haha. Ga je morgen nog een test doen Werveltje? En hoe is het met Stokstaartje? Weet iemand van jou familie het al? Sinds vandaag staat ons huis te koop. Erg drukke dag gehad maar nu even tijd om weer adem te halen en te genieten haha. Niet eens tijd gehad om de VK te bellen.. morgenochtend doen dus! Verder weinig kwaaltjes alleen eeeerg last van mn borsten en zeurende groeiende baarmoeder denk ik haha
Uitgerekende datum van werveltje aangepast en mijn afspraak toegevoegd ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje 4 Oktober Januari: Werveltje | 30 jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 20 Januari: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje 27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 5 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje 8 Februari: Keef85 ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 1 | ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling 8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige 17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo 7 Maart: Roosje24 | 20 weken echo
Wow stokstaartje!!! 17 febr al echo en intake! Leuk.. alleen duurt dat wachten altijd lang he? @roos: heeeel veel plezier vandaag! Hoe laat mag je?
@Roosje: Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad! Ben errug benieuwd naar de uitkomst van de geslachtsbepaling hihi @Werveltje: ben benieuwd naar je testje van vandaag! Ik vind het zo bijzonder he. Ik heb dikke knallers van strepen en heb nergens last van. Ja pijnlijke borsten en een rotgevoel in mijn onderbuik als mijn broek te strak zit. Maar pijnlijke borsten had ik vorige maanden ook steeds dus ja dat is niet echt anders behalve dat het nu niet minder wordt. En jij hebt nog lichte streepjes en bent hondsmisselijk. Vorige keer was ik ook bijna niet misselijk en als ik misselijk was kon ik dat op 3x keer na weghalen door op tijd te gaan eten. Dus had verwacht dat ik met deze knallende testen ook wel eerder of erger misselijk zou zijn haha. Maar goed het kan nog. Vorige keer werd ik ook pas 'misselijk' vanaf een week of 6 tot een week of 8. @Keef: oeh DE dagen komen er aan dus. Heb je al een dag gevonden wanneer je het meeste slijm en meest rekbare slijm hebt? Vorige 2 maanden deden wij het hier om de dag. Eerste maanden deden wij het om de dag. Tweede maand merkte ik een slijmpiekdag op de dag voor mijn positieve ovulatietest. Doordat we het om de dag deden had ik die slijmpiekdag geen sex gehad en later las ik dat dat de vruchtbaarste dag zou zijn. Wel hadden we die cyclus de dag van de positieve ovu en de dag erna gedaan. Maar beide maanden zonder resultaat. Later las ik ergens dat als er geen problemen bekend zijn met de kwaliteit van het zaad dat de kans op bevruchting verhoogd zou worden als je het rond de eisprong elke dag deed. Dus afgelopen maand hebben we het 4 dagen achter elkaar gedaan. 2 dagen voor de positieve ovulatietest (dus ook de slijmpiekdag), dag van pos ovu en de dag erna. Technisch gezien zou ik de vijfde dag ook nog vruchtbaar zijn, maar ik was die avond erg moe en had geen zin meer haha. Dus er maar bij gelaten. Er alg immers genoeg haha. En nu ben ik zwanger haha. Maar bij mijn dochter hebben we maar 3 keer sex gehad. Ook iets van om de dag of om de 2 dagen en dat was ook meteen raak. Dus eigenlijk zegt het allemaal niet zo veel. Wel denk ik dat dat we toen ook net sex hebben gehad op de slijmpiekdag. En ach een zwangerschap laat zich nu eenmaal niet zo goed plannen haha. Komt vast goed mocht je deze ronde wel zwanger zijn...ik ben vorige keer bevallen op mijn moeders verjaardag en nu een week na mijn eigen verjaardag uitgerekend. Ik zie het nog wel gebeuren dat ik op mijn eigen verjaardag beval haha. @Jaydee: aah nee. Ik dacht vorige ronde ook meteen het wordt niks en toen voelde ik van alles en kreeg ik toch weer een beetje hoop en dan is de teleurstelling zo ontzettend groot. Ondanks dat je jezelf al insteld op de teleurstelling je hoopt dan toch dat je blij verrast wordt. Daarom was ik deze maand vastbesloten om me niet te laten verleiden om het stoppen van het bloedverlies te linken aan een zwangerschap. Hoe is het nu met je? Heeft het bruinverlies doorgezet? @mam: is het bruinverlies gestopt? ik heb gister de vk gebeld en me aangemeld bij moeders voor moeders. IK heb net als jij weinig last en dezelfde kwaaltjes als jou. Ik geniet er maar van want wie weet hoe lang dit zo blijft haha. Bij mij weet niemand het van de familie. Ik denk dat wij het ook pas na de 3 maanden vertellen. Vorige keer ook. Alleen toen hadden mensen al een vermoeden omdat ik vrij snel groeide, kees vanaf 8 weken en had vanaf 10 weken al een positiebroek aan. Sommigen reageerden ook echt van ja dat dachten we al en anders had je je wel heel erg uitgeleefd met eten haha. Kreeg zelfs opmerkingen met 11 weken in rij van de kassa in de supermarkt. Ik reageerde ergens een beetje geirriteerd op en toen zei de man achter mij dat ik toch wel heel erg blij was in mijn buik hahaha. En een week daarvoor (10 weken) vroeg iemand op een verjaardag ineens vanuit het niets of ik soms zwanger was. En mijn vriend maar volhouden tegen mij dat je niks zag Ik ben dan dus ook benieuwd hoelang het duurt voordat ik nu begin te groeien en dat mensen iets door hebben. Wel ben ik nu helaas zo'n 20 kilo zwaarder als toen dus kan het zijn dat het minder snel opvalt. Maar bij mijn schoonzus zag ik ook al dat haar buik veranderd was toen ze 6 weken zwanger was. Ik kwam bij hun op visite en haar buik viel me op (is ook een iets stevigere tante) en nog geen half uur later kreeg ik het bericht te horen haha. Wel weten 2 vriendinnen er vanaf. En ik denk dat ik het nog aan een derde vertel. Misschien nu en anders ben ik bang dat het er over 1.5 week wel uitkomt. Want dan hebben we een afspraak en ze weet dat we bezig zijn. We gaan dan uit eten en naar de bios. Dus als ze dan vraagt of ik een wijntje bij het eten wil en ik zeg nee dan heeft ze het meteen door hahaha @All: hier gaat het dus prima. Probeer zoveel mogelijk te genieten, want mis gaan kan het altijd nog! En vorige keer heb ik er minder van genoten dan dat ik zou willen omdat ik zo bang was dat het mis ging. Maar toen had ik ook net de miskraam gehad natuurlijk. Het spookt wel door mijn hoofd, maar ja. Zoveel mogelijk los laten. Je houdt er toch al van dus als het mis gaat ben je toch verdrietig dus dan maar er van houden EN genieten!!! Gister de VK gebeld en aangemeld bij moeders voor moeders. Praktijk waar ik nu ben doet echo bij de intake en de intake doen ze tussen de 8e en 10e week. Dus toen was ik al blij en eerst had ze een afspraak aangeboden voor 22 februari en toen zag ze deze nog en zij ze dat is ook wel leuk....dus ik helemaal blij hahaha. Ik ben dan 7 weken en 2 dagen en ze zei dan zie ook al heel veel. Misschien was ze ook wel zo aardig omdat ik aangaf dat ik voor mijn vorige zwangerschap een miskraam heb gehad. Anyway ik ben blij dat ik niet zo lang hoef te wachten!!! Gister weer een test gedaan en dacht of hij is gelijk of hij is een heel klein beetje donkerder geworden. Maar niets was minder waar! Vorige keer liep het allemaal veel langzamer op. Vandaag nog maar weer een testje doen haha.
Wat een super mooie testen!!! Dat geeft hoop. Gister ovutest nog niet positief. Slijm wordt al wel rekbaarder. Zondagochtend seks gehad en denk vanavond weer (iets meer dan 2 dagen ertussen, maar komt wel goed haha). Test sowieso als ik vanavond thuis ben nog even. Voel wel al hele dag een beetje steekjes, maar nog niet doorzettende, dus zal wel een rijpend eitje zijn hahahaha
Testen zijn niet zo rigoreus duidelijker geworden als gisteren, maar dat is ook logische want er zat minder tijd tussen. Zondag en maandag zat ongeveer 30 uur tussen. En tussen gister en vandaag zat 'maar' 19/20 uur. Maaaar ze zijn opgelopen dus dat is weer een goed teken haha. Was wel even zenuwachtig ineens vandaag. Dacht ineens van oeh wat nou als ze lichter zijn dan gisteren. En toen leek dat eerst ook nog zo bij de kruidvattest, maar toen keek ik even naar de controlestreep en zag ik dat die ook ietsje lichter/anders van kleur was. Toch vind ik hem opgelopen omdat die van gisteren ietsje lichter was dan de controlestreep en die van vandaag is net zo donker als de controlestreep. Zeker na een half uur toen de testjes volledig opgekleurd waren. Op de foto zie je het beter dan in het echt trouwens Heb nu 3 dagen achter elkaar getest. Misschien doe ik nu een paar daagjes niet en dan het weekend weer ofzo....Twijfel twijfel. Had gewoon niet verwacht dat het raak zou zijn dus had net weer een heleboel testen ingeslagen. Heb nu nog 1 action, 1 early predictor, 1 clearblue met wekenindicator en 7! Kruidvat testen haha. Bij mijn dochter had ik ook zoveel testen, maar toen was ik meteen zwanger (wat ik ook niet had verwacht) Toen heb ik een week lang getest ofzo. Maar weet niet of ik dat nu wel wil. Alleen de testen blijven maar tot 2017 goed haha. Die CB wil ik sowieso nog doen voor een 3+ en dan wil ik ook nog een action en kruidvat doen. Dan heb ik nog een predictor en 6 kruidvat over. Misschien moet ik ze dan maar aan mijn vriendin geven ofzo, maar dat durf ik niet. Straks gaat het mis en kan ik ze zelf weer duur gaan kopen
woon je niet in de buurt? dan neem ik ze wel over hahahahahaa! Mooi opgelopen hoor inderdaad, ondanks dat de tijd die ertussen zit wat minder is. Dat zit wel snor... Misschien zijn het er wel 2 joh haha
Heb nog wat bij men verhaal getypt na je reactie haha. Maar kan best zijn hoor 2 want 2eiige komen bij ons voor in de familie en mijn oma is 1 van een 2eiige tweeling. Mijn vriendin laat volgende week vrijdag haar spiraal er uit halen en gaan dan voor een kindje...maar ik durf ze dus niet weg te geven nog. Stom he. Mijn kruidvattest van gister en vandaag zijn donkerder dan de kruidvattest die ik had op 19DPO en toen gaf de CB 2-3 aan. 23 DPO had ik een CB 3+ maar heb ik geen andere test meer gedaan omdat ze op waren. Wil ook niet te vroeg die CB doen en er dan nog 2-3 op staat want ik moet en zal die CB3+ hebben dus moet ik WEER geld uitgeven aan testen
Spannend hoor! Wat leuk dat je vriendin ook voor een kindje gaat. Ik loop ook samen met een vriendin in de opnieuw zwanger worden fase. Gaan eind febr ook gewoon samen naar de 9maandenbeurs. En huishoudbeurs dan ook gelijk natuurlijk
Ik heb vandaag ook gebeld naar de VK en heb op 15 feb intake + echo. Leukleukleuk! Ik ben dan 1 dag voor de 8 weken. Waarom doe je zoveel testjes Stokstaartje? Voor de zekerheid? Ik heb 19+20 jan een test gedaan en daarna eigenlijk niet meer.. bruinverlies is gelukkig gestopt ja. Was maar net een dagje! Een tweeling is bij mij ook even door mn hoofd gegaan omdat ik niet verwacht had zwanger te zijn en gelijk een knaller had haha. Ik was voor de zomervakantie gaan lijnen. Moesten nog zeker 6 zwangerschapskilo's af.. nu ze er eindelijk af zijn ben ik weer zwanger haha. Was de vorige keer in totaal 18 kilo aangekomen. Heb wel het idee dat ik mn buik niet echt meer in kan houden.. er is zeker al wat aan het veranderen haha. Leuk de 9 maanden beurs Keef! Vorig jaar ook geweest. En zeker leuk om samen met een vriendin opnieuw zwanger te worden. Kun je alles ook echt persoonlijk delen.
@Keef:Uiteraard heb ik nog weer wat aan mijn vorige bericht toegevoegd. Ik druk te snel op verzenden haha. Ja dat is leuk he om samen in die fase te zitten. Al vind ik het wel lastig. Ik heb al een kindje en hun niet en ik weet waar zij zit met haar gevoel. Zij zit daar waar ik zat voor onze dochter. Al jaren een diepe kinderwens maar er steeds niet voor kunnen gaan. En iedereen om je heen zwanger wordt. Soms zelf al weer een tweede hebben gekregen. Dus ik vond het ook wel moeilijk om het haar te vertellen. Ik hoop dat zij ook snel zwanger is en het niet al te lang duurt. Legt toch wel een beetje druk op je relatie met elkaar omdat ik natuurlijk graag veel wil praten over zwanger zijn en baby dus ga je toch een beetje beperken omdat je haar niet steeds wil confronteren met dat zij nog niet zwanger is. Maar ook dat zal vast wel los lopen. Scheelt wel dat ik heb meegemaakt hoe het is als je aan die kant staat. Dan kun je je toch beter inleven
@Mam: ik test graag met twee testen voor de zekerheid. En ik test meerdere dagen omdat ik graag zie dat de streepjes oplopen. Dus als ik met 1 test had getest had ik er nu nog maar 3, maar ja met 2 merken gaat het dubbel op he dus heb er daarom al 6. En die CB's doe ik voor de leuk.....De predictor had ik net gekocht omdat ik die dan kon doen als ik weer van die vage lijntjes had op de kruidvattest....en had dus net weer 4 doosjes kruidvattesten gekocht omdat ik dacht dat het nog wel even ging duren haha. Heb er een hekel aan om steeds naar de winkel te moeten dus koop dan gewoon een voorraadje
Je hebt groot gelijk hoor Stokstaartje. Was gewoon benieuwd! Lig al de halve dag te chillen op de bank, heeerlijk haha. Vanaf morgen weer 3 dagen werken dus heb het er even van genomen na zo'n drukke dag gisteren.
Lekker is dat he Mam? Morgen gaat K naar het kinderdagverblijf en heb ik vrij. Even een dagje voor mezelf na een week vakantie en dus 24/7 zorg haha! Leuk he die testen Stokstaartje? Ik had ook een 2-3 en 3+ (twijfel ook ik ook al een 1-2 had eigenlijk) Na die 3+ ben ik gestopt. Toen kwam mvm nog een keer en toen had ik al snel een echo. Als ik nu zwanger raak, moet ik trouwens de Gyn bellen omdat ik met een ks ben bevallen. Ze zei dat de eerste echo dan ook in het ziekenhuis plaatsvindt en ik dan mag kiezen of ik bij de verloskundige ga lopen of in het ziekenhuis onder controle wil blijven. Heb eigenlijk geen idee wat te doen en sta natuurlijk ook nog lang niet voor die vraag, maar toch denk ik er weleens aan :s Ik denk dat ik vanavond wel eens een posi ovutest kan hebben. Veel slijm net met toiletbezoek en af en toe wat steken in mijn onderbuik. Vanavond of morgenochtend maar eens flink aan de klus
@mam: Ja ik heb vandaag nog getest en een dikke streep, dus vooralsnog gaat het goed! Zal straks een foto plaatsen @Stokstaartje: Ja gek he hoe het zo kan verschillen. Bij mijn dochter nergens last van gehad. Vandaag was een betere dag, alleen vandaag dan weer een hoop steken in mijn buik. Maar let er nu gewoon op dat ik op tijd eet. Als ik honger ga krijgen dan gaat het niet goed Hier ook vandaag afspraak gemaakt bij VK. ik kan 29 februari terecht voor de intake VK en 1e echo @testen: Heb er hier ook nog een aantal liggen, maak ze maar gewoon even op en dan stop ik ermee @Keef: Veel plezier vandaag @Roos: Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!!