Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Die is super mooi opgelopen werveltje.

2. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Btw... Net echt super veel slijm en moest douchen met zoonlief.
    Heb dus nog niet een ovutest gedaan...
    Hoop dat ik zo nog moet plassen.

Al lijkt dit wel een duidelijke ovu...

3. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Keef, waar wacht je op?! Hup je man verleiden hihi.

Mooie test Werveltje!!

Gefeliciteerd, leuk een jongen Roosje !!

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ja alleen dit is natuurlijk wel KV. Die andere was testjezelf. Volgens mij geeft KV duidelijkere streep.

@keef: grijp je man! Haha

5. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Nog geen knaller, maar wel iets opgelopen! Vanavond gewoon verleiden voor de zekerheid hahaha! 😂😂

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Mam: Vragen staat vrij! Lekker he even niks doen. Zeker idd na zo'n drukke dag en als je weer 3 dagen aan het werk moet even rustig aan doen. Zwanger zijn kost ook energie!

@Keef: haha ja vakantie is soms zwaarder dan gewoon thuis zijn en werken haha. Zo heb ik het vorige keer ook gedaan idd. Op 19 DPO CB 2-3 en 23DPO 3+ Daarna alleen nog de mvm test en toen had ik week later een echo omdat ik me zorgen maakte over bloedverlies en ik ook die miskraam had gehad.

Ik vind het niet raar hoor dat je daar over na denkt. Is toch handig als je bepaalde dingen al weet voor jezelf en dit duidelijk hebt. Ik had juist de slijmpiek een dag voor mijn positieve ovu dus kan best zijn dat die dan morgen wel positief is. Ik hoop dat je ondertussen je man aan het bespringen bent hihi

@Roosje: JEEEJ een jongen. Mijn vriend is er zwaar van overtuigd dat we deze keer een jongen krijgen. Vorige keer had ie gelijk met een meisje. En dat klopte ook met de chinese kalender. Nu zou ik volgens die kalender weer een meisje krijgen...dus ben benieuwd

@Werveltje: Mooi testje! KV is idd wat gevoeliger dus geeft eerder een duidelijker streepje. Ja met op tijd eten ging het mij de vorige keer over het algmeen ook goed. Fijn dat het vandaag weer iets beter ging met de misselijkheid. Steken in mijn buik heb ik alleen als ik mijn broek dicht heb. Als ik gewoon een huispakbroek aan heb dan valt het allemaal wel mee. Dus als ik niet weg hoef doen we dat dan maar haha.

@All: zo zeg. Vanmiddag om half 4 ineens misselijk. Wat gegeten, want dat hielp bij de vorige zwangerschap zo goed. Hielp ook wel iets, maar bleef een beetje een rottig gevoel houden. Rond half 6 moest ik plassen en toen ik bijna klaar was werd het ineens weer zo hevig dat ik echt het idee had dat ik moest overgeven. Gelukkig zakte het weer wat af en had ik alleen maar weer het rottige gevoel en af en toe piekte het weer even en kreeg ik weer kokhalsneigingen. Heb mijn vriend maar eten laten koken toen hij thuis kwam. Na het eten nergens last meer van gehad.

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ♡ Zwanger ♡

9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje
    15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje
    ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje
    23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen
    Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje
    27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje
    3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje
    4 Oktober Januari: Werveltje | 30 jaar | tweede kindje

♡ Nod Lijst ♡

20 Januari: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje
    27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje
    5 Februari : CupCake88 ronde 4 | 27 jaar | tweede kindje
    8 Februari: Keef85 ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje
    ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje
    ?: Noralie87 ronde 2 | ? jaar | tweede kindje
    ?: Ladyw ronde 1 | ? jaar | tweede kindje

♡ Afspraken ♡

26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling
    8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige
    15 Februari: Mam207 | Intake + Echo
    17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo
    29 Februari: Werveltje | Intake + Echo
    7 Maart: Roosje24 | 20 weken echo

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Roosje: als ik 12 weken en 3 dagen terugtel kom ik op bevruchting op 31 Oktober. Samen met je leeftijd (28) krijg je volgens de kalender idd een jongetje hahaha. Hoor/lees vaak dat het klopt, maar ook vaak genoeg dat het niet klopte.

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Jaa danljewel stokstaartje, ja idd bij mij kwam het ook op een jongen uit en sommigen waren verschillend want daar stond een meisje erop.

10. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Balen dat je zo misselijk bent stokstaartje.
    Hopelijk komt t niet terug hihi.
    Vorige zwangerschap nergens last van gehad.

Mmmh, hier was t gisteravond drama.
    Vriendlief last van z'n arm en daardoor beetje chaggo en romantiek ver te zoeken.
    Vanochtend verslapen, dus vanavond echt kans grijpen!
    Doe vanavond nog even een testje, en verwacht dan een knaller. Zou precies op tijd zijn dan alsnog hihi

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Roosje: tot nu toe vind ik alleen maar dezelfde plaatjes. Volgens een chinese astrologie website krijg jij een meisje en ik een jongen. Tja ;) Mijn vriend zei vorige zwangerschap dat ik meteen zwanger zou zijn en dat het een meisje was. Hij heeft gelijk gekregen. Aan het eind van de zwangerschap zei hij al dat de 2de een jongen zou zijn. Nu zei hij ook dat ik meteen zwanger zou zijn en dan van een jongetje. Maar ja ik was niet meteen zwanger dus misschien is het dan toch een meisje haha. Super welkom natuurlijk, maar ik zou een jongetje toch ook wel heel erg leuk vinden.

@Keef: aargh altijd rot om zulke dingen te hebben op DE dagen. Hopelijk vanavond meer succes. Je bent dan idd zeker nog op tijd! Vanmorgen ongeveer een uurtje na het opstaan weer hetzelfde. Heb maar wat langzamer gegeten. Daarna op boodschap gedaan en stond af en toe een beetje kokhals neigingen te onderdrukken. Dacht echt shit wat als ik nu ineens wel moet:$ waar vind ik een wc en waar laat ik mijn tas en kind zo snel!! Maar snel een blikje cola gekocht en dat hielp wel een beetje. Kreeg hem met moeit naar binnen, maar na een half blikje voelde ik me iets beter

12. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ben benieuwd wat het uiteindelijk is dan stokstaartje haha!
    Een jongen of weer een meid.

Balen van de misselijkheid.
    Bij mij hielp cola ook altijd inderdaad.

Even serieus: gister 4 handen op 1 buik gekeken?!?

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ow serieus ik dacht gewoon dat het toeval was! Goed om te weten!

Ow was dat er gisteren op...ga het meteen terug kijken nu

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    jeetje ik heb nog geen 5 minuten gekeken en ik sta al helemaal paf...ben benieuwd wat er nog meer komt:$

15. werveltje

Hahaha ja bizar hé 4 handen op een buik. Verschrikkelijk die lui!

k ben ook hondsberoerd! Maar zo lang ik wat eet gaat het wel. Misschien ook maar aan de cola dan :D

De Chinese kalender klopte vorige keer bij mij helemaal niet :D

@keef : veel plezier vanavond dan!

16. werveltje

En mn testje van vandaag:)

Bijgevoegde bestanden:

17. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Super!!
    Mooi opgelopen weer! Hier zo maar eens ovutesten.
    Eindelijk drang om te plassen haha

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @werveltje: ik ben niet hondsberoerd, maar voel me raar, niet helemaal lekker ofzo en heb dus dan ook soort van kokhalsneigingen. Tenminste het voelt niet zo aan als misselijk zijn bij een buikgriep ofzo...Mooie test. Duidelijk opgelopen!

@4 handen op 1 buik, vond dit maar een rare niets toevoegende aflevering. Normaal ondersteunen ze de tienermoeder echt en zijn het ongeplande zwangerschappen (tenminste de afleveringen die ik gezien heb dan). Maar dit waren gewoon tokkies. En dan zat die louisa er ook nog eens in....Ik vond ze allemaal zo dom als het achtereinde van een koe...nee nog dommer. Wie doet dat nou bewust een kind nemen als je nog op school zit en niks voor elkaar hebt. En dan die ouders hun reactie. Echt te erg gewoon!!

@Keef: ben benieuwd!

19. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Lijkt me duidelijk... Hopelijk is hij zo wel in de mood.
    Meneer is een beetje chaggo door z'n werk :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,1 KB
      Weergaven:
      0
  20. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een mooie knaller Keef, go for it!

Mooie test weer Werveltje.

Vervelend die kokhalsneigingen Stokstaartje. Heb je dat spontaan of bij geuren ofzo?

Ik had vanmiddag heel erg last van mn darmen. Enorm buikpijn en krampen.. mn darmen zijn altijd mn zwakke punt maar zeker nu ik zwanger ben, pff.. Voor mn gevoel kruipen de dagen voorbij sinds ik vorige week wist dat ik zwanger ben.. wil zo graag naar de 8 weken echo haha!

Deel Deze Pagina