♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel 💕 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 💕28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 28 oktober Kaatje87 5 november Ntje ronde 2 💕 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje M ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk
Hoi meiden, Ik zou ook graag mee willen kletsen als jullie dat goed vinden Ik ben 27 en mijn zoontje is 1,5. Vanaf deze maand gaan wij ook voor een tweede. Ik heb vorige week mijn menstruatie gehad na een cyclus van 39 dagen (eerste sinds bevalling). Bij mijn zoontje ben ik vanwege pcos zwanger geraakt dmv Clomid, maar ik hoop dit nu niet meer nodig te hebben.. Mellabel en Roosje, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hallo allemaal, mag ik ook wel met jullie meekletsen? In principe gaan wij er vanaf januari voor maar misschien ook wel een maandje eerder. Ik ben deze week gestopt met de pil omdat ik dacht dat ik zwanger was, maar dit was niet zo. Ik ga nu ook niet meer aan de pil en gebruiken we condooms totdat we er voor gaan. Zo kan mijn cyclus even op gang komen. Ik gebruikte cerazette, omdat mijn dochter van 21 maanden nog borstvoeding krijgt. Misschien hebben sommigen mijn topic wel gelezen, maar van de week had ik een paar dagen vage streepjes op kv testen die roze waren, maar bleek niets te zijn. Misschien eisprong geweest. Dus nu is er nog steeds een kansje dat het raak is, omdat we de dag voordat ik die streepjes had gesekst hadden. Gisterochtend had ik bruinverlies daarna niets meer. Gisteravond 1 x rood zonder stolsels. Daarna weer niets. Heel frustrerend. ohja ik ben 29 jaar oud en mijn dochter is dus 21 maanden. Ik vind het ook reuze spannend. Aan de ene kant wil ik heel graag, aan de andere kant ben ik ook bang dat het weer zo'n extreem zware periode gaat worden na de bevalling. Mijn vriend denkt dat het wel mee gaat vallen omdat we nu veel meer kennis hebben van alles dan toen. En dat is natuurlijk ook wel een beetje zo, maar toch
@Cupcake88, hee gezellig! Welkom! @Stokstaartje, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik zal mijn gegevens in het lijstje ook ff updaten.
♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 ��28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 28 oktober Kaatje87 ronde 2 �� 28 jaar - tweede kindje 5 november Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje M ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk
♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 ��28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 ronde 1 28 jaar - tweede kindje 28 oktober Kaatje87 ronde 2 �� 28 jaar - tweede kindje 5 november Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje M ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk
Welkom Cupcake.. Heftig PCOS, wat is dat ook alweer precies? Ook welkom Stokstaartje. Ik wist helemaal niet dat het kon, positieve test vanwege ovulatie. Hoe is het met de rest? Hier allerlei klachten, zo nu en dan misselijk, bloedend tandvlees (heb ik alleen tijdens zwangerschap gehad).. Dus ik vraag me echt af of ik zwanger ben. Het kan natuurlijk ook vanwege het stoppen met de pil zijn. Ik twijfel om eerder te testen, wan heb het idee dat mijn ei misschien eerder is gekomen. Vriendlief snapt niet dat ik niet 'gewoon' een week kan wachten. Mannen! Hier veel vraagtekens dus..
van de vorige keer dat ik hier was wist ik het wel dat het hier weleens genoemd is, maar had het zelf nog nooit gehad. Maar omdat mijn bloedtest uitwees dat ik niet zwanger was moet dat het wel zijn geweest. Want ik ben nu nog steeds niet echt ongi maar wel wat bruin en rozerodig verlies, maar niet met stolsels. Dus dit is alles wat ik krijg als onttrekkingsbloeding of was het toch mijn eisprong en heb ik een innestelingsbloeding. Alhoewel ik maar uitga van het eerste blijft het laatste toch door mijn hoofd spoken
Bedankt meiden! @Maartje, bij pcos heb je meerdere eitjes die rijpen, maar meestal geen 1 groot genoeg. Hierdoor heb je dus lange cyclussen, vaak zonder eisprong. Maar pcos kan dus verdwijnen na een zwangerschap, en ik hoop ook dat het nu beter gaat. Ik elk geval wil ik er nog geen druk achter zetten en voorlopig nog niet de mmm in. Ik weet bijna zeker dat ik afgelopen cyclus een eisprong heb gehad en hopelijk wordt deze cyclus wat korter. Exacte NOD weet ik nog niet, maar als ik uitga van 39 dagen is hij op 14 November. Zal mezelf bij het lijstje zetten.
♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 ��28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 ronde 1 28 jaar - tweede kindje 28 oktober Kaatje87 ronde 2 �� 28 jaar - tweede kindje 5 november Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje M 14 november CupCake88 Ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk
@Stokstaartje: Welkom en fijn dat je mee wilt kletsen! Minder fijn is dat het zo in je hoofd blijft spoken. @Maartje2013: Dat zijn mannen he!! Die nemen alles te licht op. Alsof het allemaa maar gewoontjes is :x ik hoop dat je er in ieder geval snel achter bent of je zwanger bent. @CUpCake88: ik heb er ook nooit van gehoord. Ik hoop dat het in jouw geval dan zo is dat het is verdwenen. Hoe kom je erachter? Moet je dan allerlei testen doen? Ik heb m'n schema ook even aangepast. Het is me net opgevallen dat we allemaal rond de 27/28 zijn .
♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 ��28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 ronde 1 28 jaar - tweede kindje 28 oktober Kaatje87 ronde 2 �� 28 jaar - tweede kindje 5 november Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje Mronde 1 �� 27 jaar - tweede kindje 14 november CupCake88 Ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk[/QUOTE]
♡ Zwanger ♡ 9 juni Mellebel �� 27 jaar - tweede kindje 15 juni Roosje24 ��28 jaar - tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 oktober Maartje 2013 ronde 1 28 jaar - tweede kindje 28 oktober Kaatje87 ronde 2 �� 28 jaar - tweede kindje 5 november Ntje ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje 11 november Mevrouwtje Mronde 1 �� 27 jaar - tweede kindje 14 november CupCake88 Ronde 2 �� 27 jaar - tweede kindje Geen idee Stokstaartje Start Januari 29 jaar - tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober Mellebel | intake VK 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 5 november 19:00 | Mellebel | controle vk
even mezelf in de lijst gezet al heeft het weinig meerwaarde want ik weet nog geen NOD en we beginnen pas in januari hahaha. Klinkt zo ver weg nog. Ergens zou ik heel graag nu willen beginnen, maar ergens ook niet. En ik word helemaal gek van mezelf. Mijn temp blijft nog net zo hoog als voor ik de bruinig/rodige troep begon te verliezen en het begon ook precies hetzelfde aantal dagen na de vermoedelijke eisprong als bij mijn vorige zwangerschap. Dus die dingen geven me juist weer hoop terwijl de kans zo ontzettend klein is dat het raak is. Heb ook helemaal geen buikkramp...Was liever dan gewoon goed ongesteld geworden. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Wat vervelend die onzekerheid stokstaartje! Wanneer ga je een testje doen? En wat leuk dat je ook nog borstvoeding geeft, ik ook!
Sorry dat ik niet gereageerd heb. Welkom nieuwe meiden. Ik heb sinds zaterdag bloedverlies dus weet niet wat er aan de hand is. Vrijdag heb ik echo
Roosje: he bah zeg! Wat een onzekerheid dan he. Is het veel bloed? Wat voor kleur? Ik heb bij mijn dochter ook een paar keer bloedverlies gehad in de eerste 12 weken. En het was heel erg fijn dat ik weinig tot geen klachten had, maar maakte ook veel onzekerheid. Cupcake: wat cool nog een langvoedster! Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige ben. Gelukkig staat mijn vriend achter mij, maar hij vind wel dat als ze twee is ik moet stoppen. Maar dat was eigenlijk ook mijn bedoeling maar hoe dichterbij ik kom hoe meer ik het voor me uit wil schuiven hahaha. Tja ik ben ooit begonnen met het doel om een half jaar te voeden. Toen las ik dat tot 1 jaar de hoofdvoeding is dus tot 1 jaar. Toen dacht ik nou dan maar tot 1.5 jaar en daarna wordt het vast ongemakkelijk. En toen las ik al vrij snel dat 2 jaar wordt aanbevolen en toen wilde ik eigenlijk al tot 2 jaar hahahahaha. En nu duurt het nog geen 3 maanden meer dan is ze al 2. Maar heb alweer een nieuw excuus. In elk geval doorgaan totdat de laatste 4 kiezen door zijn, i.v.m. troost in de nacht hihi. Ik denk aankomend weekend. Zondag ofzo. Mijn bloedverlies is wel gestopt nu. Ik twijfel nog een beetje over mijn temperatuur in de ochtend.