Mam, gefeliciteerd met je goede echo! Werveltje, super fijn dat jullie huis verkocht is! Op welke termijn moet je eruit? Stokstaartje, wat rot dat je soms nog zo onzeker bent, ik duim heel hard op een mooie echo morgen en dan kun je lekker gaan genieten!! Vandaag ook mijn ouders verteld, die vonden het ook erg leuk! Ben wel blij dat ze t nu weten hoor haha. Ik had gisteren een mooie cb met 3+ dus ik ga zo moeders voor moeders maar even aanmelden. Ga toch gewoon meedoen, vind t veel te belangrijk!
Fijn cupcake! Hoe was je echo stokstaartje? Hoop goed nieuws! Grrr wat haat ik dat wachtbankje toch! Dinsdag NOD 😏
Ben wel erg benieuwd Stokstaartje.. zie nog niks staan, is wel beetje spannend... Hoop dat alles goed is! Haha ja dat wachtbankje is altijd het rotst he! Nog even doorzetten!
JAAAAAAH een kloppend hartje!!! En de termijn is precies zoals ik hem had berekend! Dit had ze nog nooit eerder gehad dat iemand het zo goed wist. Wel dat iemand er heel dichtbij zat, maar dit was op de kop af haha. Ze ging via de buik en eerst zag ik alleen een grote zwarte vlek dus ik dacht of de blaas of een lege vruchtzak. Toen ging ze verder inzoomen en zag ik eerst nog niks en toen ineens een klein bobbeltje onderin de vruchtzak en zei ze en het hartje klopt. Ik zag het niet (mijn vriend wel) en toen ging ze nog verder inzoomen en kon ik het ook zien haha. Ze bleef ook echt even kijken. Niet zo van harte klopt en klaar. Nog even de dooierzak gezien en het is er 1tje hihi. Heb wel ander minder leuk nieuws en dat is dat ik dus toch in het ziekenhuis moet bevallen. MAAR zij gaf aan dat ze in het ziekenhuis ook gewoon een badbevalling konden doen, moest alleen zelf een bad regelen. Geen probleem moest ik ook als ik thuis ging bevallen. Dus voelt een beetje als de gulden middenweg nu stom genoeg. Ik zei voor de grap dan moeten we nog hierna nog maar een keer en dan wordt het EN thuis EN een badbevalling Heel misschien als ik nu blijf steken op dit gewicht dat het wel thuis kan, maar dan moet er goedkeuring zijn van de gynaecoloog. Heb me al neergelegd bij een badbevalling in het ziekenhuis dus kan het alleen maar meevallen. Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar ben zo ziek als een hond. Ben ALWEER verkouden en dat is geen goede combi met astma. Vooral niet als het zoals deze keer flink in de longen zit. Ben dan errug benauwd en heb flink wat extra medicatie nodig. Heb me ook ziek gemeld van het werk. @Werveltje: van harte gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Heerlijk kijken naar wat nieuws nu! En wat fijn dat het weer goed was met je beebje! @CupCake: wat goed dat je meedoet. Ik ben al met derde week bezig nu met moeders voor moeders....maar mocht stiekem een weekje eerder beginnen omdat mijn HCG al zo hoog was..wij gaan het zoals het nu lijkt zondagmiddag vertellen aan mijn moeder/vriend en mijn schoonouders @Jaydee: ja ik vond het wachtbankje ook zo verschrikkelijk! Nog 5 daagjes voor jou. Ga je wachten met testen tot je dinsdag? @All: Voor zondagmiddag heb ik mijn moeder en haar vriend en mijn schoonouders uitgenodigd voor een gezellig middagje. En dan trekken we onze dochter haar t shirtje aan met grote zus. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat iemand ziet wat er nu werkelijk op haar shirtje staat hihi
Fijn om te lezen stokstaartje! Gefeliciteerd! En badbevalling in het ziekenhuis klinkt inderdaad goed! Kun je toch nog het bad doen. Leuk dat je het nu mensen gaat vertellen. Oh ja werveltje nog gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Wanneer moet je er nu uit? Ik heb dinsdag NOD inderdaad. Ga morgen een nachtje weg met vriendin dus wil morgenochtend iig een testje doen en daarna dus echt dinsdag pas... Ben benieuwd, soms denk ik het zou goed kunnen dat het raak is en soms denk ik laat me maar ongesteld worden want dat gaat toch wel gebeuren.
@Cupcake: Goed dat je weer meedoet hoor! en leuk dat je het je ouders hebt verteld! @huis: We moeten er eind april uit, dus dat is wel snel al haha. Nu druk in onderhandeling over ons droomhuis, maar we komen er wel uit denk ik! @Jaydee: Spannende dagen dus voor jou, ben benieuwd! We duimen voor je! @stokstaartje: Fijn dat je echo goed was! Super zeg! Haha ben benieuwd hoe snel ze de tekst op het shirtje zien Leuk hoor!
@Jaydee: wat zei de test vanmorgen? Ik duim voor je! @Werveltje: dat is wel kort dag ja! Maar het scheelt dat jullie al een huisje hadden gevonden zo te horen! Hopelijk daar ook alles snel rond zodat jullie zoveel mogelijk tijd hebben voor de verhuizing en opfrissen en evt klussen in het huis
Super fijn Stokstaartje !! Vond het wel even spannend omdat we niks hoorden, maar dat snap ik helemaal want bij mij ontbreekt vaak ook de tijd ( en nu ook de energie ). Wel vervelend dat je je zo rot voelt nu. Beterschap!! Jaydee spannend, was er al iets te zien op je test?? Gefeliciteerd met de verkoop van je huis Werveltje! Nog verkooptrucs voor mij? Wij hebben nog geen kijkers gehad helaas..
Oh wat snel al werveltje! En je droomhuis? Spannend, hopelijk lukt het! Net test gedaan. Ik vind het niet heel hoopgevend, al lijk ik heeeeeeel in de verte wel iets te zien. Op de foto zie je dat alleen natuurlijk nog slechter dus eigenlijk niet. Ik wacht dus maar af tot NOD. Zal de test wel hier neerzetten, al zien jullie waarschijnlijk niks.
Zo, hier een lekker druk weekend achter de rug. Voel me na 2 weken eindelijk ietsje beter soms.. is wel fijn haha. Jaydee ik zie indd niks op de foto.. maar morgen je NOD toch? Spannend!!
Goedemorgen dames. Vandaag jarig hihi!!!!! Sorry dat ik even een paar dagen wat afwezig was. Wel meegelezen. Super stokstaartje van het kloppende hartje!!! Hoe is het gegaan gister? Wat fijn dat je huis verkocht is werveltje! is toch weer een geruststelling altijd. Mam, fijn een goede echo, lekker genieten. Jaydee, morgen NOD toch? Zie idd ook niet veel op de test, maar je weet het nooit Hier deze maand geen ovutesten gebruikt, laat het een beetje op z'n beloop. Dan ben ik er ook niet zo mee bezig en heb ik ook niet zo'n hoop als ik weet dat we 'op het juiste moment' geklust hebben. Nu kan ik het gewoon de schuld geven dat we misschien niet op het juiste moment geklust hebben. Volgens berekeningen zou ik gister ovu gehad moeten hebben. Gisterochtend nog geklust. De rest van de dag mijn verjaardag gevierd voor de familie. Dus ik zeg: aftellen maar weer pfffff
Haha je mag weer fijn op het wachtbankje dus! Komt goed, we slepen je er wel doorheen Keef Ennnn natuurlijk gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend bloed laten prikken en een afspraak gemaakt voor de 12 weken echo. 7 maart (op onze trouwdag) gaan we nu. Leuk he! En 16 maart afspraak bij de VK. Misschien wil iemand dat weer op de lijst zetten?
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje 4 Oktober : Werveltje | 30 jaar | tweede kindje 14 Oktober: CupCake88 | 27 jaar | tweede kindje 20 Oktober: Noralie87 | ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Februari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 5 Maart: Keef85 ronde 3 | 30 jaar | tweede kindje ?: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 2| ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 29 Februari: Werveltje | Intake + Echo 29 Februari: CupCake88 | Echo 3 Maart: CupCake88 | Intake 7 Maart: Roosje24 | 20 weken echo 7 Maart: Mam207 | 12 weken echo 16 maart: Mam207 | Afspraak VK 14 Maart: CupCake88 | Echo
@mam, oh fijn dat je je iets beter voelt! Kan soms echt naar zijn. Wat leuk op jullie trouwdag! Weer iets om naar uit te kijken. @Keef, spannend zeg!! Ik ga ook gewoon op mijn gevoel af volgende ronde. Denk namelijk wel dat die er gaat komen, gezien het feit dat ik al heel minimaal sliertjes bloed verlies. Heb ik altijd voor NOD. Dus helaas pindakaas
Balen Jaydee... Ja als je positief op ovu getest hebt, dan weet je precies dat t 14 dagen erna moet 'gebeuren'... dus ga je echt af zitten tellen en ben je er druk mee bezig. Hoop het op deze manier gewoon een beetje los te kunnen laten. Zal nog steeds wel niet helemaal lukken, maar je weet maar nooit haha We hebben dit weekend ook besloten dat als het wat langer duurt, het geen probleem is. Dus hopelijk is die druk er ook een beetje af.
@Jaydee: op die foto zie ik idd niet zo heel veel, maar het kan nog he! Ow ik lees nu je volgende bericht! Toch hoop ik dat je gewoon zwanger bent. Zo lang je nog geen echt bloed verliest! Maar snap je wel....toen ik de laatste ronden weer bloed begon te verliezen na de eisprong was ik er ook van overtuigd dat het weer niks zou zijn... @Mam: fijn het dat de misselijkheid een beetje afzakt. Hier ook of in ieder geval heb ik een manier gevonden om het een beetje de kop in te drukken. Even iets eten op bed en dan pas er af. Wat leuk zeg een echo op jullie trouwdag! Doet jou VK dan geen echo's? @Keef: Van harte gefeliciteerd! Weer op het wachtbankje dus! De duimen gaan weer draaien voor je! Lijstje klopt niet helemaal zal zo ff goeie doen hihi. Wel een gezellige dag gehad gisteren?? Ik werd er juist helemaal onrustig van als ik niks zou gebruiken, maar ik had nu ook allerlei dingen er omheen waardoor ik nog onrustiger werd. Vorige keer had ik een regelmatige cyclus, toen had ik er ook minder moeite mee om geen ovulatietesten te gebruiken. Lette ik alleen op de natuurlijke signalen, slijm en baarmoederstand. En toen telde ik net zo hard af en konden de dagen ook niet snel genoeg voorbij gaan. Alleen kun je dan nog denken van ach misschien zat ik er een dagje naast en heb je extra hoop hihi @All: hier gaat het iets beter. Voel me niet echt heel ziek meer, maar ben nog wel snel benauwd bij inspanning (lees lopen, kleine klusjes) en zit nog flink vol met slijm. Hier gisteren aan mijn schoonouders en mijn moeder en haar vriend verteld. Shirtje aangetrokken met bolero erover zodat we die uit konden doen als iedereen er was. En die bolero kroop steeds een beetje omhoog, dus wij elke keer aan die bolero trekken zodat het niet te vroeg te zien was hahaha. Nou bolero ging uit. L ging 2x kort achter elkaar bij mijn schoonvader zitten. Niks. Toen ging ze bij papa zitten en kon eigenlijk iedereen die oplette het zien. En ineens kijkt mijn schoonmoeder opzij richting hun en zegt ze ineens...grote zus?? Mijn moeder die springt van de bank op...neee echt waar! Nou toen was het wel duidelijk hihi. Dus toen werden we gefeliciteerd en flink geknuffeld natuurlijk. Ze vonden het allemaal zoo leuk. Maar beide kanten voelden al wat aankomen....wij doen dit soort dingen eigenlijk niet echt. En mijn moeders vriend vond het opvallend dat ik de laatste tijd zo vaak ziek ben en als ik bij hun ben aangeef dat ik me niet lekker voel hihi. Mijn moeder was het wel opgevallen dat ze de bolero niet meer aan had maar zag dat het shirtje nog gewoon aan was dus had verder niet naar de opdruk gekeken. Zij had verwacht dat ze dan ineens een ander shirt aan zou hebben hahaha. Kortom een hele gezellige geslaagde middag/avond!
Dit is de goeie hihi ♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje 4 Oktober : Werveltje | 30 jaar | tweede kindje 14 Oktober: CupCake88 | 27 jaar | tweede kindje 20 Oktober: Noralie87 | ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 27 Januari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 8 Februari: Keef85 ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje ?: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 2| ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling 8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige 15 Februari: Mam207 | Intake + Echo 17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo 29 Februari: Werveltje | Intake + Echo 29 Februari: CupCake88 | Echo 2 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 3 Maart: CupCake88 | Intake 7 Maart: Roosje24 | 20 Weken echo 7 Maart: Mam207 | 12 Weken echo 14 Maart: CupCake88 | Echo 16 Maart: Mam207 | VK
Hihi mijn NOD is 5 maart. Zit nu op m'n tel, dus is lastig aanpassen 👎🏻 Hihi leuke reacties dus! Ik vind het heerlijk om er niet te veel mee bezig te zijn eigenlijk. K. is ook heerlijk actief en loopt al zooo goed aan de hand en nu stiekem ook stappen los. Is gewoon bangigheid, want hij loopt super goed. Begint ook woordjes te zeggen. Echt zo super cute! Ja was erg gezellig gister! Vanavond zijn er vriendinnen geweest en hebben we lekker sushi besteld... Heerlijk! K is ook gelijk geknipt door m'n vriendin. Ideaal! Ze zijn pas net weg, dus snel slapen, want morgen weer werken hihi!
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje 4 Oktober : Werveltje | 30 jaar | tweede kindje 14 Oktober: CupCake88 | 27 jaar | tweede kindje 20 Oktober: Noralie87 | ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Februari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 5 Maart: Keef85 ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje ?: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 2| ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling 8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige 15 Februari: Mam207 | Intake + Echo 17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo 29 Februari: Werveltje | Intake + Echo 29 Februari: CupCake88 | Echo 2 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 3 Maart: CupCake88 | Intake 7 Maart: Roosje24 | 20 Weken echo 7 Maart: Mam207 | 12 Weken echo 14 Maart: CupCake88 | Echo 16 Maart: Mam207 | VK